страх
Добрий день , в мені 12 років . І мені просто хочеться все кинути і уїхати делако де немає проблем. Ось коли я кудись їхала то мені було там спокійніше, та в мене страхи що мої друзі з якими я посварилася зі мною щось зроблять, це в мене такий страх , та йще є друг з яким я не хотіла дружити і він за це злився він начав мене обзивати , і мені подруга розповідає що він їй казав що в мене будуть проблеми, він мене коли виросте поб'є і напише на дверях щось погане про мене
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
У Вас есть возможность обратиться за помощью к родителям или другим значимым взрослым?
Какие у Вас ними отношения?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи могли б Ви розповісти, що у Вас сталося?
психолог онлайн
Добрий день. Кожна людина іноді зіштовхується з труднощами у відносинах з іншими людьми: з партнерами, друзями, родичами. Так буває. Ваш друг дуже емоційно відреагував на вашу відмову і це вас лякає. Але, якщо ви не хочете мати з кимось відносин - це ваше право, і залякування вас через це - це показує в першу чергу, що людина не може впоратися зі своїми почуттями. В цій ситуації вам, насамперед, потрібна підтримка рідних, близьких людей. З ким би ви могли поділитися своїми думками, почуттями. Подумайте, хто може вислухати вас, підтримати в цій ситуації, хто може поділитися своїм досвідом? Можливо це хтось з батьків, з яким у вас більш довірливі, близькі відносини, або хтось інший, кому ви довіряєте?
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
І мені просто хочеться все кинути і уїхати делако де немає проблем
Скажите, а Ваши родители знают о том, что Вы сейчас переживаете? Есть ли возможность обсудить это с ними? Пока Вы несовершеннолетняя, то родители несут ответственность за Вас по закону и консультирование возможно только с их разрешения. В случае необходимости ВЫ можете обратиться за помощью с ними