Про неоднозначну відповідь і чи заховано щось в ній?
Доброго дня )
Недавно зіткнулась з такою ситуацією .Почала спілкуватися з хлопцем , все наче було добре і він дуже активно себе поводив .Поводився так наче я йому й подобаюсь але так як це був мій старий знайомий я не була впевнена чи це просто дружні відносини як і були колись чи симпатія .Запитала його прямо чи ми з ним зараз спілкуємось як друзі чи в нього є якась симпатія .Він відповів спочатку неоднозначно ,сказав :А ти як вважаєш ?.
Ну звісно я як дівчина забоялась йому перша сказати що він мені подобається і сказала що з його сторони поки що бачу тільки дружнє спілкування до мене (збрехала) .Після того він сказав що сам незнає відповіді на це питання і поки що не хоче серйозних відносин і запропонував залишитись дуже хорошими друзями (на що я погодилась). Після цього моменту його активність трішки стала меншою але ми й надалі прекрасно спілкуємось .Через те що він неоднозначно відповів і запитав мене як вважаю я ,в мене є вагання в тому чи був він чесний чи можливо я бачу те що хочу бачити (якусь скриту симпатію) .Звідси питання : Чи на вашу думку в цій ситуації є щось про що він не договорив , можливо так як і я побоявся зробити перший крок чи я просто сприймаю бажане за реальність ???
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Віта!
цитата:
він сказав що сам незнає відповіді на це питання і поки що не хоче серйозних відносин і запропонував залишитись дуже хорошими друзями (на що я погодилась).
Он ведь Вам ответил очень конкретно, что серьёзных отношений не хочет и пока вы остаётесь просто друзьями.
У Вас есть основание не доверять его словам?
психолог онлайн
Доброе утро, Вика!
цитата:
Запитала його прямо чи ми з ним зараз спілкуємось як друзі чи в нього є якась симпатія .Він відповів спочатку неоднозначно ,сказав :А ти як вважаєш ?.
Ну звісно я як дівчина забоялась йому перша сказати що він мені подобається і сказала що з його сторони поки що бачу тільки дружнє спілкування до мене (збрехала
Сложно говорить, что чувствует другой человек, но Вы сами услышали ответ на свой вопрос.
цитата:
Чи на вашу думку в цій ситуації є щось про що він не договорив , можливо так як і я побоявся зробити перший крок чи я просто сприймаю бажане за реальність ???
А как Вы сами думаете? Возможно, что Вы тоже испугались ответить откровенно
психолог онлайн
Добрий день, Віта.
Перш за все, я б Вам рекомендувала визначитися для себе - чого хочете Ви від цього спілкування (дружбу чи партнерські стосунки)? Після цього, як Ви дасте для себе цю відповідь, можна зрозуміти, що робити далі.
В чому я бачу проблему - замість того, щоб піти у відкрите проговорення з хлопцем, перепровірку своїх гіпотез через конакт із ним, Ви вибудовуєте діалог у себе в голові, а зараз намагаєтеся зауличти психологів, щоб ми "прочитали його думки і мотиви", але це неможливо.
цитата:
Ну звісно я як дівчина забоялась йому перша сказати що він мені подобається
Чому?
цитата:
бачу тільки дружнє спілкування до мене (збрехала)
Можливо і він збрехав, так як це зробили і Ви (тому і є "відчуття" недообговореності, адже Ви проектуєте своє і, насправді, не проговорили свої істинну позицію), а можливо і ні. Ми можемо тут будувати гіпотези, що безсенсовно.