В партнера психолонічна криза чи вигорання?
Доброго дня, моєму хлопцю 28.Ми зустрічаємось 3 роки,рік живемо разом.У нього це перші серйозні відносини і я перша з ким він почав жити ,я старалась не підганяти його з рішенням і він сам до цього прийшов. Раніше він жив з друзями (пара дівчина та хлопець).Спочатку у мене з ними склались досить гарні відносини,але з часом все якось частіше почала помічати якийсь негатив у свою сторону.Між нами виникали конфлікти через це,але я намагалась йому натякати,що вони поводять себе не коректно і ревнують.Бо він став набагато більше проводити часу зі мною і тд.Коли він перевозив речі то вони навіть не допомогли(маючи машину, в нього тоді не було ще)-пояснюючи це тим що вони проти цього.Через день як ми вже почали жити разом-пішли на вечірку де були ці його друзі.До мене почали підходити спільні знайомі і говорити що його подруга 'поливає нас брудом' і всім говорить 'та він прибіжить до нас через 2 тижні'.Як ми збирались додому вона при всіх почала йому викрикувати 'да ти тепер підкаблучник,ти казав що будеш до ранку гуляти'. Він скандалу там не почав і ми попрощавшись поїхали додому,а дома я йому розповіла все що мені говорили.Закінчилось все тим, що він зірвав спілкування з ними.Так як це були його єдині друзі - він залишився наодинці зі мною.Мої друзі почали допомагати,старались частіше виходити окремо від нас(дівчат)-щоб проводити час в чоловічій компанії.Спочатку він казав,що краще дома зі мною залишиться (і я прекрасно розуміла:різка зміна в житті + втрата друзів важкий період тому не давила). Він інтроверт,тому нові люди та якісь тусовки йому йдуть важко. Недавно його фірма влаштовувала вечірку.Після неї його просто як підмінили.Він важка людина,але тепло і любов я завжди до себе відчуваю.Часом сварки трапляються,але нічого особливого.А зараз він відмовляється з мною проводити час,уникає виходів разом,холодний,твердий,байдужий.Я спробувала з ним поговорити і почула що на вечірці він побачив що життя може бути іншим,там була ніби свобода,а в нас все не так кольорово і він ніби переживає якусь внутрішню кризу.Бо майже весь час проводить тільки зі мною,особистих друзів він немає і немає навіть з ким поговорити. Я переживаю,може він вирішить що таке життя йому більше сподобалось і зробить необдумані вчинки(розійдеться,наприклад). Чи я 'накручую' себе дарма і повинна не перекладати все на себе? Бо мої спроби обійняти,поцілувати,підримати зараз він сприймає якось дивно,що мене ображає. І мені важко це приховувати. Допоможіть порадою - що робити?як себе поводити?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Алина, здравствуйте!
Интересно, что Вы о себе написали очень мало. А парня охарактеризовали очень подробно. Что в Вашей жизни есть кроме этих отношений?
Похоже парень Вам говорит, что нуждается в большей свободе
цитата:
Я спробувала з ним поговорити і почула що на вечірці він побачив що життя може бути іншим,там була ніби свобода,а в нас все не так кольорово і він ніби переживає якусь внутрішню кризу.Бо майже весь час проводить тільки зі мною,особистих друзів він немає і немає навіть з ким поговорити
Готовы ли Вы это слышать?
цитата:
Я переживаю,може він вирішить що таке життя йому більше сподобалось і зробить необдумані вчинки(розійдеться,наприклад)
Имеет ли право парень сам решать, что ему нравиться, а что нет? Как он хочет жить, а как нет?
Дополнение от автора
Доброго дня,в мене немає якоїсь залежності від нього.Так,я його кохаю і мені добре з ним,але це не є якась "наркозалежність".
Більш описала його,щоб виразити всі деталі від початку до кінця.В мому житті є робота,займаюсь спортом в вільний час,зустрічаюсь з друзями окремо від партнера.Наприклад дві суботи в місяць додатково я проводжу час зі своєю мамою. Два рази на тиждень виходжу на велопроїзд сама - даю хлопцю (принаймні мені так здається) достатньо часу на себе самого.Я його не "закриваю" вдома з собою.
Завжди стараюсь давати йому більше простору,так як він інтроверт і я це розумію.
Він мені після цієї вечірки і сказав "я люблю з тобою проводити час і ти прекрасна дівчина - але зараз в мене період,що мені здається,що щось не так,я подивився ще на таке життя і згадав як було,наприклад, в часи студенства.І я незнаю в чому саме справа".
Я просто думала,що після того як він відкриється все почне налагоджуватись,але бачу що він далі холодний і байдужий до всього - тому незнаю як себе поводити.
психолог онлайн
Добрий день!
". Я переживаю,може він вирішить що таке життя йому більше сподобалось і зробить необдумані вчинки(розійдеться,наприклад). Чи я 'накручую' себе дарма і повинна не перекладати все на себе? "
З описаної ситуації мені здалося що ви вже переклали все на себе.
Якщо ваш хлопець вирішить, що таке життя йому більше не подобається, то чому ви називаєте це "необдуманим вчинком"?
"але зараз в мене період,що мені здається,що щось не так,я подивився ще на таке життя і згадав як було,наприклад, в часи студенства.І я незнаю в чому саме справа".
Я просто думала,що після того як він відкриється все почне налагоджуватись,але бачу що він далі холодний і байдужий до всього - тому незнаю як себе поводити."
Чому вам важливо знати всі думки свого хлопця?
Ви поводити себе із реакції іншого? А як би ви зараз хотіли себе поводити?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Допоможіть порадою - що робити?як себе поводити?
Здається, цю тему Ви вже починали раніше. То чому її не продовжили, а обірвали?
консультация психолога
Доброго дня, Аліно! Ви робите все можливе, щоб підтримати свого хлопця. Але його настрій та психологічний стан, - це не ваша відповідальність і те, що неможливо контролювати. Він самостійно здолає свої проблеми, а ви можете тільки бути поряд і допомогти, якщо він попросить. Важливо, щоб ви на брали на себе занадто багато у стосунках. Не все залежить від вас.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вы задаете вопрос:
цитата:
В партнера психолонічна криза чи вигорання?
Но ответ на него у Вас уже есть. И это как раз то, что непосредственно сказал Ваш парень:
цитата:
"я люблю з тобою проводити час і ти прекрасна дівчина - але зараз в мене період,що мені здається,що щось не так,я подивився ще на таке життя і згадав як було,наприклад, в часи студенства.І я незнаю в чому саме справа".
Все предельно понятно - ему с Вами хорошо, но хочется свободы.
По какой причине Вы решили, что это какой-то кризис или вообще выгорание?
Не хочется Вашему парню нести ответственность за отношения. Похоже, что он просто "не нагулялся".
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Аліна
Я теж пам’ятаю, що ви вже писали про цю ситуацію. Чому вирішили ще раз написати?
Очевидно, що вашого хлопця щось не влаштовує у власному житті. І коли він побував на вечірці, йому це стало чітко зрозуміло. Зараз ваш хлопець занурився в себе і намагається усвідомити, що хотів би змінити в житті, переоцінює власні цінності.
Можна сказати, що людина переживає певну життєву кризу. І це добре, бо в нього з’явилася можливість вибудувати своє життя більш щасливим.
«Я переживаю,може він вирішить що таке життя йому більше сподобалось і зробить необдумані вчинки(розійдеться,наприклад).» - на скільки я зрозуміла, то про припинення стосунків мова не йде, хлопець не має до вас претензій, каже, що ви хороша дівчина. Справа не у вас, йому у своєму житті щось не подобається. Дивно, що ви не подумали, що тепер будете більше разом розважатися, робити життя святковим, цікавим, а одразу про розлучення.
І взагалі, чому ви вважаєте, що якщо хлопець зрозуміє, що життя з вечірками йому більше подобається, то це буде необдуманий вчинок. Можливо, навпаки. Ви не можете знати, що конкретно для вашого хлопця краще, ніж він сам це знає. Ваш хлопець розходитися не пропонує. Але ви маєте розуміти, що вступ до серйозних стосунків, коли ти ще не готовий - це теж необдуманий вчинок, що може нещасними зробити обох. Тому, якщо людина не готова до стосунків, то мудро і зріло їх буде розірвати, щоб не обманювати, не мучити себе і партнера. Поки ще не зайшло все задалеко.
Невже ви би хотіли, щоб ловець змушував себе залишити все по старому і робив вигляд, що все добре, якщо це не так?
«Бо мої спроби обійняти,поцілувати,підримати зараз він сприймає якось дивно,що мене ображає.» - минулого разу ви написали, що хлопець попросив у вас більше часу для себе і щоб ви його не чіпали. Тому така його реакція на ваші активні прояви є не дивною, а закономірною. Відверто кажучи, більше дивно, що ви, роблячи протилежне до потреб хлопця, очікуєте на позитивний результат.
Дайте людині час для себе і живіть своїм життям. Просто скажіть, що при потребі - ви поруч.
Очевидно, що ця тема глибоко вас збентежила і ви маєте багато відкритих питань. Чому б вам не щвернутися до психолога і не попрацювати на цим? Думаю, вам багато чого б прояснилося і стало б спокійніше.