Агресивність
Як реагувати на п‘яних,неадекватних людей ?Так вийшло,що довелось зіткнутись з компанією п‘яних людей,вони почали до мене чіплятись,я намагалась їх ігнорувати,але це не допомогло,далі намагалась відповісти ,на що реакція була агресивною.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Як реагувати на п‘яних,неадекватних людей
С такими людьми лучше вообще не взаимодействовать и никак на них не реагировать.
Если они цепляются или преследуют Вас, надо уходить или убегать.
При невозможности защитить себя - вызывать полицию.
консультация психолога
Доброго дня, а як вам хочеться на них реагувати, і для чого це вам?
Для чого вступати з ними у взаємодію? Що ви очікуєте там отримати? Люди під дією психоактивних речовин (а алкоголь до них належить) є неадекватними. Для чого вам взаємодіяти з людьми під впливом психоактивної речовини, для чого ставити себе під загрозу? Це питання для самостійних роздумів.
Дополнение от автора
Доброго дня,та ніяк не хочеться реагувати на них,взагалі хочеться,щоб не чіпали,просто теж вважає неадекватним,коли ти виходиш надвір нарвати тварині травички,а тебе починають проганяти звідти і бігати за мною,мені теж необхідно задовольняти свої потреби,чому я маю іти дальше ,якщо мені тут ближче,плюс після такого,дещо трішки розхвилювалась.
Дополнение от автора
Не те що би я боюсь,але неприємно …
психолог онлайн
Доброго дня.
Ваші почуття зрозумілі, ситуація справді неприємна. Звичайно, не хочеться стикатися з нетверезими нав’язливими людьми, які чіпляються. Але, Нажаль, в житті часто трапляються речі, яких ми не хочемо, не справедливі. Доводиться пристосовуватися і виживати. Ви можете уникати таких таких зустрічей, або при зустрічі діяти по обставинах. Краще намагатися не контактувати, не намагатися відповідати чи сперечатися. Але якщо будуть фізично вас утримувати чи чіплятися, то голосно кричіть, викликайте поліцію.
психолог онлайн
Як реагувати на п‘яних,неадекватних людей ?[/quote]
Відповідно до обставин і власних можливостей. Хтоьс ігнорує. Хтось рішече присікає ... вправами карате, або самбо, або балончиком з перцевим газом...
Хтось звертається по допомогу поліції, або чоловіка. або сусідів, або перехожих...
Можна завести велику собаку і гуляти з нею.
Взагалі-то зустрічей з п'яними абсолютно уникнути в своєму житті неможливо. Тому варто розвивати винахідливість і швидкість прийняття рішенння на основі миттєвої оцінки ситуації.
цитата:
чому я маю іти дальше ,якщо мені тут ближче, плюс після такого, дещо трішки розхвилювалась.
Звісно, Ви не маєте йти подалі. Проте кожен раз треба співставляти ступінь ризику власною безпекою і вірність своїм переконанням і звичним бажанням.