хочу зробити тату
я хочу зробити тату , з участю близьких людей , родичів , бо не відомо що буде далі , і хочу щоб вони завжди нагадували про себе і була згадка , але думаю батьки будуть проти . І тепер думаю робити чи ні ?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
цитата:
думаю батьки будуть проти
Пока Вам нет 18 лет, ответственность за Вас несут родители.
Поэтому придется все же сообщить им о своем желании и обсудить с ними это.
психолог онлайн
Здравствуйте!
"...але думаю батьки будуть проти . І тепер думаю робити чи ні ?"
Чому вам важливо додумувати за інших? Можливо вам запитати про це у них самих ?
психолог онлайн
Доброго дня.
Поки вам немає 18 років, ви маєте це питання обговорювати з батьками.
Я можу зрозуміти ваші хвилювання, бо ситуація справді в Україні страшна і не певна. Але якщо ви хочете зберегти фото рідних, то можете просто скористатися незалежними інтернет сховищами. Навіть якщо щось трапиться з вашим телефоном, ви зможете зайти в свій акаунт і ваші фото будуть неушкодженими. А тату зможете зробити в будь-який момент після 18 років. Тим більше, що є маса історій, коли саме наявність татуювань під час війни принесли людям небезпеку.
психолог онлайн
Добрий день. вам варто поговорити з батьками, пояснити суть свого бажання, яке дуже зрозуміле у такий тяжкий час. Вони можуть вас зрозуміти. З 18 років ви зможете самостійно приймати такі рішення.