Відносини з родичами чоловіка (живемо разом)
Мені 24 роки, заміжня 5 років , є дочка1.9р. Живемо у селі маємо невелике господарство. Менший брат чоловіка(25р) і свекор(50р) люблять пиячити, але ходять на роботу.мій чоловік не курить і не п'є. Свекруха(47р)померла менше року тому. Хазяйка в домі тепер баба (73р) робить все як колись бо так треба.їсти окремо готуємо. Ми собі купуємо продукти окремо для себе а баба з мізерної пенсії годує і платить комуналку за свого сина та онука. Вічно плаче шо вони по пяні її обзивають і роблять шо хочуть і їй не дають грошей. ні копійки ніхто з них не дає. я не хочу за власний кошт їх утримувати і відокремилася. і достукатися до них неможливо за п'янками. в кімнаті зробили гарний ремонт, купили кухонні меблі... новий холодильник, пральну машину(півавтомат бо води провідної немає), нову плитку газову. машину, трактор. а їм для покращення життя нічого не потрібно, їх влаштовує митися в тазіку, і жити з ссср ремонтом. з'їхати можливості нема. я не знаю як з цим жити далі?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброе утро!
А какой выход Вы сами доя себя видите? Вы пытались с ними обсудить это?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
"...з'їхати можливості нема. я не знаю як з цим жити далі?"
Вы обустроили свой быт на совместной площади с зависимым людьми, которые не желают ничего менять.
Скорее всего вы на что-то надеялись и что-то планировали, когда делали ремонт и покупали мебель? То есть вариант съехать, чтобы обеспечить себе психологический комфорт вы не рассматриваете.
Какие варианты вы тогда видите для себя?
психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю, що Ви у такій ситуацї… чому немає можливості з»їхати? Навряд чи можливо пристосуватись до таких умов, відчувати себе добре…
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
цитата:
в кімнаті зробили гарний ремонт, купили кухонні меблі... новий холодильник, пральну машину(півавтомат бо води провідної немає), нову плитку газову. машину, трактор. а їм для покращення життя нічого не потрібно, їх влаштовує митися в тазіку, і жити з ссср ремонтом. з'їхати можливості нема. я не знаю як з цим жити далі?
Реальних варіантів насправді небагато. Зробити окремий вхід на свою половину, якщо це технічно можливо. Звісно, це потребує додаткових вкладень.
З'їхати в інше місце і все своє забрати з собою.
Або змиритись із тим, що родичі такі і Ви навряд чи зможете щось змінити
цитата:
я не знаю як з цим жити далі?
Ви їх не вилікуєте і заведені порядки не скасуєте на свою користь.
Скажіть, будь ласка, чи була у Вас розмова з чоловіком щодо варішення цієї проблеми? Як він ставиться до ситуації?
психолог онлайн
Доброго часу доби!
Мені дуже шкода, що Вам доводиться жити в дуже складних умовах. Але не зважаючи на це - Ви дбаєте про себе, як я розумію, у Вас з чоловіком є порозуміння, та єдність, взаємопідтримка та взаємодопомога. Ви молодці, що подбали про свій особистий комфорт там де ви є зараз, зробили ремонт, купили необхідні речі. Це прекрасно!!!
А от те, що Вам важко витримувати - це оточення в квартирі.
В ідеалі я б радила вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом. Це б було саме краще та саме якісне для Вас рішення по цій ситуації.
А поки давайте спробуємо трохи розібратися в тому, що з Вами відбувається.
Уявіть, що Ви живете у комунальній квартирі і ці люди Вам абсолютно чужі - як би Ви реагували на все це?
цитата:
баба з мізерної пенсії годує і платить комуналку за свого сина та онука.
Вас це турбує? Яким чином це Вас стосується?
цитата:
і достукатися до них неможливо
Про що саме Ви до них стукаєте? Що Ви від них очікуєте? Що вимагаєте?
психолог онлайн
Доброго дня. Дуже сумно, що ви вам доводиться жити в таких умовах. Дуже добре, що ви з чоловіком маєте порозуміння і робите все, що можете для вашої сім’ї. Це дуже розумно, що ви відділилися і маєте роздільний бюджет.
Життя з залежними людьми - це велике випробування і труднощі щодня. Природно, що вони у вас викликають злість. Однак, вам важливо також усвідомити і прийняти, що це був ваш особистий вибір створити сім’ю і народити дитину, перебуваючи в таких неналежних житлових умовах.
Що стосується бабусі, то вона все перечислите вами робить не тому, що дурна, а тому, що співзалежна. Ваш свекор та брат чоловіка залежні від алкоголю, а бабуся залежна від них. Тому все це і терпить. Але ви з цим нічого не можете зробити. Це їх життя і вибір. Вам потрібно зосередитися га собі і дбати про себе. Не витрачайте енергію на те, щоб слухати скарги бабусі. Не втручайтесь в їх конфлікти, максимально абстрагуйтесь і дистанціюйтесь. Але максимальні зусилля все-таки варто зосередити на тому, щоб переїхати. Можливо, саме зараз ви не можете цього зробити. Але за декілька років це посильно.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
Дуже шкода, що вам доводиться жити у такій атмосфері. Шансів, що ви дістанетеся до 2 дорослих чоловіків і вони перестануть пити і візьмуться за голову - дуже низькі, що прагнуть нуля. Їм підходить таке життя, а значить – навіщо його міняти. Вони – не ви, і цілі у них інші.
Бабуся дуже шкода, але, мабуть, інакше вона не зможе поводитися. Це їхня історія, де хтось сидить на шиї, хтось рятує, хтось страждає.
Ваше життя лише у ваших руках. Коли ваше незадоволення від такого життя буде більшим, ніж обставини, що заважають жити окремо, припускаю ви знайдете вихід, як закінчити спільне життя з родичами.