Страх потерять контроль перед людьми.
Здравствуйте. Уже почти 2 недели меня мучает страх потерять контроль над собой перед людьми. Раньше мастурбировала. В один день я осознала некоторые вещи, и прекратила это дело. И в один день напугавшая решила признаться Маме, что я смотрела можно сказать фильмы с открытыми сценами, и очень жалею. Мама отреагировала нормально, но она не знает о мастурбации. У меня началась тревога , и чувство стыда перед Богом. Потом всё прошло. Жизнь продолжалась. И в один день у меня появились мысли , что вдруг я потеряю контроль над собой и начну мастурбировать перед кем-то. Вдруг я нифоманка. Я уже боюсь трогать свои эти места. И эти мысли не покидают меня. Даже если у меня что-то чешется, я опять думаю что вдруг я сделаю это , я потеряю контроль . Я сойду сума и буду заниматься этим. Боюсь опозорится перед семьей. Помогите пожалуйста, или я точно сойду сума. Благодарю.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Марина Дудник
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Lina.
По перше, мастурбація - це нормальний, природній фізіологічний процес. Ви залишаєтеся ОК і тоді, коли мастурбуєте. По друге, німфоманія має мати певні критерії, а не просто страх того, що Ви почнете мастурбувати перед людьми, тому навряд чи вона у Вас є. Крім цього, якщо Ви вже цього боїтеся, то навряд чи це зробите. По третє, я бачу, що Ви також досить релігійна людина і деякі установки підкріплюють цей Ваш страх, однак навіть релігія не заперечує природу людини, якщо вона не полягає у шкоді для інших людей.
Помітно, що у Вас зараз існують нав'язливі думки щодо теми сексуальності (Ви намагаєтеся "придушити" свою сексуальність, не думати про неї, але чим більше Ви хочете про щось "не думати", тим більше цей образ виникає у Вашій голові і Ви про це думаєте - парадокс) припускаю, що це може підкріплюватися Вашою базовою тривожністю, тому я б Вам рекомендувала, за можливості, почати роботу з психологом-психотерапевтом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Помогите пожалуйста, или я точно сойду сума
Точно не сойдете(!)
И моя помощь будет в вопросе - какие у Вас отношения с парнями? Они Вам нравятся? Вызывают влечение?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Ліна
Ви молода повнолітня дівчина і сексуальність - важлива частина вашого життя. Відчувати свою сексуальність, мати сексуальний потяг і бажання - абсолютно нормально для вас. Було б не нормально, якби всього цього не було, тоді можна будо б думати про якесь захворювання.
З вами ж все в порядку. Ваше тіло належить вам і ви вирішуєте як ним розпоряджатися, тим більше, що не робили шкоди оточуючим.
У вас нет нимфомании, не нужно об этом переживать. Если бы у вас была нимфомания, вы бы не могли воздержаться не то, что от мастурбации, но и от беспорядочных половых контактов по несколько раз в день.
Для чого ви маєте розповідати мамі, які ви дивилися фільми і чи займалися мастурбацією? Це особиста справа, це тільки ваше. Доволі небагато людей обговорюють з батьками а деталях своє сексуальне життя.
Ви живете в світі, де ваші ровесники в більшості давно живуть сексуальним життям, розслаблені і задоволені в цьому плані, тому вони не змушені щодня справлятися з тим, що ви. У вас природно генерується сексуальна напруга, але ви не даєте їй виходу.
Ваш страх почати мастурбувати перед людьми символізує страх, що ваш «сором», відкриється і хтось дізнається, що у вас є досвід мастурбаціі. Ви сильно про це переживаєте і тому постійно думаєте.
Я погоджуюся з колегою, що вам варто почати роботу з психологом. Пропрацювати тривогу, приймаюча ставлення до власного тіла та сексуальності.
І пам’ятайте, ви - доросла дівчина, і ви самі можете обирати як вам ставитися до сексуальності, поводитися за своїм тілом і чи дотримуватися тих релігійних норм, яких дотримуються ваші батьки. Ви на порозі свого самостійного життя і вам варто взяти туди те, що буде робити вас щасливою. І залишити те, з чим вам важко.
психолог онлайн
Добрый день. Соглашусь с коллегами, мастурбация - нормальный процесс, который не должен вызывать стыда или других разрушающих чувств. Но так они присутствуют, то нужно понимать в какой среде вы воспитывались. Что ваши родители говорят о сексе? О мастурбации? Вы растёте в семье религиозных людей, верно?
Касательно мамы, почему вы решили рассказать ей о просмотре фильма?
Вы боитесь начать мастурбировать перед кем-то, у вас есть такое желание, фантазия? Вы хотели бы публично мастурбировать?
Дополнение от автора
Благодарю вас всех за ваши ответы. Отношения с парнями не очень отличные. Так как придерживаюсь своих законов, и не люблю близкого контакта. Семья не религиозная. И ничего плохого они мне не говорят. Можно сказать , что это я боюсь сделать что-то, неадекватное. Опозорится. Маме я рассказала это в эмоциональные дни. Когда я осознала, что мне уже это не приятно смотреть всё это. Подумала , что если я расскажу, то все перестану смотреть и так далее. На самом деле я остановилась. И это мне нравится. Но этот страх , что я начну мастурбировать перед людьми не отпускает. Так как это не фантазия. А то , что я не хочу делать. Бывает , что люди теряют контроль и делают всякие гадости как сумасшедшие. А вдруг такое случится и я потеряю контроль ?
Дополнение от автора
Например я сижу. У меня всё окей . Но мне приходят мысли , что я могу это сделать. Даже появляются картинки , вдруг я это сделаю. Это мне мешает жить. Портит настроение.
психолог онлайн
Каких законов вы придерживаетесь, можете рассказать?
А что неприятное вы увидели в фильме?
Были ли у вас уже сексуальные отношения с мужчинами?
Вы уже когда либо теряли контроль и делали что-то неадекватное?
И как вы думаете, при каких условиях вы можете потерять контроль и начать мастурбировать при людях? Что может заставить вас это делать?
Дополнение от автора
Законы: быть с кем то вместе , ну близость интимная. Так как с детства , у нас в окружении такого не было. Для меня это закон. Так как это происходит после замужества. Я посмотрела фильм про нифоманку, и сильно испугалась. И поняла , что надо прекращать все это. Нет. Я никогда не теряла контроль. Но сильно этого боюсь. Меня ничего не может заставить этого делать. Только если я сойду сума , или не буду при себя.
Дополнение от автора
Сексуальных отношений никогда не было.
Дополнение от автора
Как избавиться от этих мыслей? Если я контролирую себя. Но эти мысли: А вдруг? Вдруг я потеряю себя и сделаю такое.
Дополнение от автора
Эти мысли начинаются тогда когда у меня что-то чешется . Или я что-то чувствую в инт зоне. Мне становится страшно. Я не могу трогать себя.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
У вас есть возможность обратиться к психотерапевту?
Обсудить сферу сексуальности, запретов и страхов вокруг этой темы будет сложно на форуме, к сожалению. Так очень много вопросов, и ответы не лежат на поверхности.
Дополнение от автора
Да есть. Просто я не знаю как начать разговор. Чтобы всё было ясно. Вас я очень сильно благодарю.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ко встрече с психологом/психотерапевтом не нужно готовиться. Вы можете начать рассказать то, что вы написали здесь. Пусть у вас получиться разобраться в ваших вопросах!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Згідна з колегами, що вам варто працювати з психологом над контактом з власною тілесністю та чуттєвістю.
Про початок розмови не хвилюйтеся, ви тут все прекрасно і зрозуміло описали. Впевнена, що в на консультації к вас вийде.
Стосовно відчуттів в інтимних місцях. Ці відчуття називаються сексуальним збудженням, так проявляється ваше лібідо. Оскільки ви не маєте сексуального життя, то ця напруга і збудження не мають виходу. Тобто потреба постійно не задоволена. Звісно, ви маєте повне право вирішувати коли і як розпочинати статеве життя, це ваші цінності. Але статева потреба є такою ж природною і невід’ємною, як потреба в їжі. Ви можете вирішити, наприклад, не їсти 2 тижні, але голод буде твльки збільшуватися і це сильно впливатиме на ваше самопочуття, ефективність та працездатність. Це фізіологія. З сексуальним потягом так само. Тому, чекати до одруження, відмовившись навіть від мастурбаціі, буде досить складно. Ці відчуття постійно будуть, а з ними і дискомфорт, напруження і дратівливість.
Тут вибір за вами.
психолог онлайн
цитата:
Эти мысли начинаются тогда когда у меня что-то чешется . Или я что-то чувствую в инт зоне.
Я б Вам також рекомендувала звернутися до гінеколога. По перше, Вам нададуть базову сексуальну грамотність (будова і функціонування статевих органів тощо), Ви зможете поставити запитання спеціалісту. По друге, можливий варіант, що у Вас може бути подразнення в інтимній зоні, а Ви це інтерпретуєте як сексуальне збудження, а потім прив'язуєте це все до Вашого страху маструбації і до бажання маструбації.
цитата:
Я посмотрела фильм про нифоманку, и сильно испугалась. И поняла , что надо прекращать все это.
Повторюю ще раз - Ви не німфоманка. Маструбація, періоди збудження - це природній прояв сексуальності кожної середньостатистичної людини. Німфоманія має свої критерії. Німфоманки не бояться того, що можуть почати маструбувати в людному місці.
цитата:
Только если я сойду сума , или не буду при себя.
Люди просто так не сходять з розуму. У Вас є критика. Я бачу, що у Вас підвищенний рівень тривожності, а це сприяє виникненню нав'язливих думок, тому пропоную також розпочати співпрацю з психологом-психотерапевтом.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Отношения с парнями не очень отличные.
Что это значит, раскрыть можете?
цитата:
Так как придерживаюсь своих законов
Сознаете ли Вы, что законы могут быть регулирующими Ваши реакции и поступки, а также ОГРАНИЧИВАЮЩИМИ естественные потребности, в том числе и сексуального плана?
Как думаете, Ваши законы каким-то образом сформировали настоящую проблему или поспособствовали ее появлению?
Они, вообще, помогают Вам стать счастливой?
цитата:
и не люблю близкого контакта
Это на сколько метров, сантиметров, километров приближения?