Ця проблема може бути пов’язана з чимось? Чи є це проблемою психологічного характеру?
Доброго дня!
За зиму я набрала лишні кілограми,вони були не критичні для інших,а для мене це був страх.Уже на протязі менше ніж пів року я мучаюсь з проблемою. Після прийому їжі ходжу до туалета і все вибльовую. Перший місяць це було прикольно,бо я і поїла і живіт після туалету менший. Потім почала замислюватись дуже і забороняла собі це робити,думала,що наче вдалося. Почала курити одноразові електронні сигарети і хотілось їсти менше ,та блювати не так ходила. Але ось знову який тиждень я це роблю прям після кожного прийому їжі. Добре коли немає батьків дома ,а коли вони є,то я не можу це зробити щоб вони не помітили і дуже страдаю від цього.
Що робити??
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Доброго дня. Вам потрібно звернутися до психиіатра, проблема що ви описали може бути булімією.

психолог онлайн
Здравствуйте.
Первое, медицинское обследование.
В случае если по медицине всё в порядке, работа с психологом.
Из Вашей информации можно выдвинуть определенные гипотезы, но все они требуют проработки в режиме консультации.
Может пришло время задуматься о том, чтобы жить самостоятельно.
Если Вас "кормят" родители (взрослого человека), то организм может это отторгать таким образом, "выражая" потребность в самостоятельности.
Дополнение от автора
Роман Анатолійович,ви праві в якійсь мірі. Мені дуже набридло жити з батьками,інколи не витримую навіть їх. Я багато тримаю в собі і висказати їм все не можу,бо вони не чують мене.
На жаль прям в день війни мій хлопець повинен їхати влаштовуватись на роботу,у мене також була роботі. Ми уже мріяли зїхатись. Наші плани коту під хвіст.
Але я не впевнена,що мої походеньки в туалет це від того,що мене годують батьки. Адже я уже років 2 хочу з’їхати від них,а почалося все це пів року тому.
психолог онлайн
цитата:
Все верно.
"Симптомы" два года, сейчас "болезнь" проявилась.
У Вас есть острая потребность в чем - то и тело эту внутреннюю потребность проявляет. Причем проявляет так, что её не возможно игнорировать.
Уверен, что за 2 года, только сейчас Вы стали вынуждены обратиться за помощью.
Дополнение от автора
Так,потреби є,дуже сильні. Кожен день мене це хвилює. Мені потрібна робота,щоб були гроші,адже я з’їдаю саму себе,що я бездарність. Тобто я себе із-за цього караю тим що визиваю рвоту?
психолог онлайн
Евгения, Вы задаёте правильные вопросы. Но, для тогда, чтобы находить на них ответы нужно работать. Формат чата для этого не подходит, к сожалению.
Подумайте о консультации.
Дополнение от автора
Якби ж для консультації були гроші у мене,я б не писала сюди)
Дякую!
психолог онлайн
Посмотрите внимательно анкеты психологов и найдёте решение. В военное время люди идут на встречу)
психолог онлайн
цитата:
Що робити??
Это расстройство пищевого поведения.
И в первую очередь Вам надо обратиться к психиатру.
Работа с психологом происходит в дополнение к основному лечению, назначенному врачом.
цитата:
Якби ж для консультації були гроші у мене,
В ПНД психиатры и психологи принимают бесплатно.