Сварки в родині
Доброго дня, мені 14. В моїй сім'ї дуже люблять посваритися на рівному місці. Моя бабуся і тьотя об'єдналися проти моєї мами і постійно тикають її носом, що вона не так зробила, яка вона погана і це все вони оруть так що я чую з іншого кутка будинку. Коли почалася війна ми всі об'єдналися, ділили останню їжу і в нас вийшло виїхати за кордон. Як тільки їм прийшла перша зарплатня вони відразу забули що ми сім'я і бабушка і тьотя дуже не чесно гроші поділили, а мама не змогла їм заперечити. І тепер вони всі роздратовані, злі один на одного і кожен день кричать, матюкаються і іноді трошки б'ються. Це все завжди дуже голосно і кричать вони дуже образливі речі. Моя менша сестра дуже боїться, у неї вже ручки трясуться коли вона бачить бабушку і тьотю. Мені страшно жити з ними у постійних скандалах і шкода свою сестричку. Я не знаю як реагувати на їхні крики бо вони часто мене втягують туди теж. Сподіваюся на вашу допомогу♥️
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день, nik8d7.
Дуже тобі співчуваю, це дуже неприємно знаходитися в такому середовищі. Помітно, що твої родичі психологічно незрілі люди.
цитата:
бабушка і тьотя дуже не чесно гроші поділили, а мама не змогла їм заперечити.
цитата:
Моя бабуся і тьотя об'єдналися проти моєї мами і постійно тикають її носом, що вона не так зробила, яка вона погана і це все вони оруть так що я чую з іншого кутка будинку.
На жаль, твоя мама не вміє відстоювати свої кордони і це лише її проблеми, а не твої. Вона має сама з цим розібратися, адже це її життя, однак шкода, що від цього страждаєш ти і твоя сестричка. Ти не здатна відстоювати кодони мами замість неї.
цитата:
Я не знаю як реагувати на їхні крики бо вони часто мене втягують туди теж.
По перше, не йти у конфлікт між ними: іти з кімнати, включати музику чи дивитися фільм тощо (можна разом із сестричкою). Якщо тебе "запрошують" у них, говорити, що вони дорослі люди і мають вирішувати проблеми між собою самостійно, не втягуючи тебе. По друге, говори про свої почуття батькам (не під час розбірок із родичами), про те, що відбувається з тобою та сестричкою і що б ти хотіла з їхнього боку. По третє, за можливост,і звернутися до шкільного психолога чи в соц. службу (і сказати про це батькам), якщо ти бачиш, що ситуація не змінюється і тобі дуже погано, тоді їх притягнуть до відовідальності як опікунів і їм доведеть пропрацьовувати власні проблеми.
Дополнение от автора
Дуже вам дякую!