Чи повинна я нехтувати собою, заради інших?
Добрий вечір
Мені зараз дуже важко і мені немає з ким поділитись.
Така ситуація, що подружка подзвонила мені, але я не могла взяти трубку(була в транспорті), пояснила їй, сказала що не зможу передзвонити сьогодні, бо готуюсь до екзамену. А подружка якраз зараз прихворіла і каже шо їй погано. Ми з нею переписувались, все було нормально, вона не розповідала нічого важливого, просто розмова.
Але коли я їй сказала, що не зможу передзвонити, вона мене звинуватила, що у мене екзамен головніше ніж поговорити з нею 5 хвилин, коли їй погано.
Я насправді, завжди стараюсь її підтримати. Вчора ми розмовляли, вона розповідала ситуацію, де себе жахливо відчула, я її підтримала.
Я не люблю конфліктувати з людьми. Але вона почала писати, що мій вчинок образив її, і що я не можу приділити їй 5 хвилин, що я не думаю про неї. Мені не хотілось щоб мене ось так просто звинувачували, це так неприємно. Але тільки я почала захищати себе, на мене полилась ще куча всього неприємного. Згадалась ситуація, як я вирішила святкувати новий рік не з нею, а з іншими друзями. І вона знову сказала, що я як завжди не подумала про неї, а про себе. Також вона запитала, чому тільки до неї таке ставлення від мене.
Мені стало дуже за все це образливо. Так все це набридло вислуховувати, набридло, що мене завжди роблять винною, що я не можу робити так, як мені зручно, тому що мене осуджують.
Я давно не займалась селфхармом, але сьогодні в пориві розпачу, била себе по лицю та нігтями хотіла роздерти шкіру.
Мені так боляче від всього цього. Я не знаю що мені робити, до кого звернутись, кому розповісти як мені погано.
Мені здається я не зможу так жити, це дуже важко.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Іра
Ні, звісно ж ви не маєте нехтувати собою.
Ви маєте в першу чергу дбати про себе і про власні інтереси. Бо хто тоді про вас подбає.
«І вона знову сказала, що я як завжди не подумала про неї, а про себе.» - дуже дивне зауваження. А про кого, на її думку, ви б мали думати. Ви подрузі не мама, не мусите її бавити і маєте право проводити час як і з ким захочете.
Скажіть, чому ви підтримуєте стосунки навіть після того, як вас безпідставно звинувачують? Хороші друзі будуть поважати ваші потреби та інтереси, ваше право спілкуватися з іншими людьми.
Чи поводиться ваша подруга так, як на вашу думку, мають поводитись друзі?
Дополнение от автора
Зазвичай здається, що все добре, що ми нормально спілкуємось, але потім стаються деякі ситуації. Іноді я кажу собі, що вона хоче на краще для мене, але просто виражає це у своїй формі.
Але тільки я починаю заступатись за себе, на мене починається напад, все якось так перекручується ніби я виходжу винна, і вона чекає від мене пробачення.
«Чи поводиться ваша подруга так, як на вашу думку, мають поводитись друзі?»
Чесно, я вже ні в чому не впевнена. Іноді я думаю, що не буває «ідеальних» людей, що б у всьому мені підходили. Але мені так хочеться, щоб до мене ставились з розумінням.
психолог онлайн
Наталия Горская
Таке враження, що ви самі перед собою намагаєтеся виправдати дії подруги. Для чого це вам?
«Іноді я думаю, що не буває «ідеальних» людей, що б у всьому мені підходили.» - мабуть, щоб ідеально підходили немає. Але знайти таких друзів, через яких бодай плакати не будете, абсолютно посильно. Друзів ми можемо вибирати, це не родичі. Тому вибирайте в друзі таких людей, що не змушують вас страждати.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ми точно не повинні нехтувати заради інших! Бережіть себе!!
психолог онлайн
Людмила Віталіївна Паламарчук
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Мені так боляче від всього цього.
Вам зараз дуже важко, боляче. Прийміть мою підтримку!
Декілька міркувань стосовно ставшоїся події та Вашого способу реагування.
По-перше, Ви маєте усвідомлювати, чого саме бажаєте і прагнете у стосунках з тією дівчиною, а також - що вона хоче від Вас, який сценарій при цьому реалізується. І ось що важливо Вам
цитата:
мені так хочеться, щоб до мене ставились з розумінням.
А тепер що Ви, зрештою, отримуєте -
цитата:
все це набридло вислуховувати, набридло, що мене завжди роблять винною, що я не можу робити так, як мені зручно, тому що мене осуджують.
Дивна невідповідність, чи не так? Навіщо підставлятись під осуждення і звинувачення в тому, де ані трохи не винні? І терпіти такий стан речей?
В тому я вбачаю натяки на своєрідні прояви мазохизму.
По-друге, я хотів би більше приділити уваги Вашій позиції, а не подружки, якщо її можна ще такою вважати.
цитата:
Розумію, що робили це від розпачу, від безсилля знайти адекватну відповідь. Натомість, використувуючи старі засоби поводження з ємоціями, заподіяли собі шкоду.
Від чого це все? Напевно, від схильності себе знецінювати, зневажати. А ще й карати за слабкість. От де, насправді, проблема, вирішенням якої конче необхідно зайнятись.
Зважаючи на Ваш вік, мені здається, є великі шанси, насамперед, розібратись із ставленням до себе, бо від цього походить усе інше, наприклад, ставлення інших людей до Вас. І яким воно буде, обов'язково залежитиме від рівня Вашої поваги до себе, від гідності, від уміння виражати і обстоювати особистісні межі у стосунках.
З цією метою пропоную переглянути відео:
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
УМЕНИЕ СКАЗАТЬ «НЕТ»
https://upsihologa.com.ua/audio-video-557
Буде Ваша цікавість, потім зможемо продовжити спілкування. Успіхів Вам))
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Іра.
Розумію Ваші переживання.
цитата:
У дружніх стосунках важлива взаємність.
цитата:
ак все це набридло вислуховувати, набридло, що мене завжди роблять винною, що я не можу робити так, як мені зручно, тому що мене осуджують.
Ви маєте право робити так, як Вам зручно.
Страх сором та вина- саме ті емоції, завдяки яким легко маніпулювати людиною. Адже навішавши на Вас провин подрузі легше отримувати той результат, який їй потрібний.
цитата:
Відносини повинні приносити радість. Чому Ви обираєте ті відносини, від яких так страждаєте?
цитата:
Іноді я думаю, що не буває «ідеальних» людей, що б у всьому мені підходили. Але мені так хочеться, щоб до мене ставились з розумінням.
Ви неодмінно зустрінете справжніх друзів, для яких Ваші почуття будуть важливими. Згідна з коллегами, для цього, насамперед, важливо було б розібратися в собі. Адже жодна людина не буде ставитися до Вас краще ніж Ви ставитеся до себе. В цьому допоможе робота з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю що мені робити, до кого звернутись, кому розповісти як мені погано.
Вы точно можете обратиться к психологу на индивидуальную консультацию и получить необходимую помощь.