Вагітність
Доброго дня! Мені дуже потрібна допомога, діло в тому, що я декілька місяців тому займався мастурбацією у ванній кімнаті, і після мене туди пішла мати. Як тільки вона вийшла звідти мене почали навідувати страшні думки про те, що вона якось могла завагітніти. З того часу для мене дуже тяжко проживається кожен день, я не можу думати про щось інше, кожного дня я зачиняюся у себе в кімнаті та починаю плакати, задаючи собі питання "Що я накоїв?".
Мені вже відтоді не просто страшно займатися мастурбацією, а й просто ходити до туалету, трогати дверні ручки й інші предмети. Завжди, коли мама приходить з роботи я намагаюся швидко привітатися та піти на двір, бо боюся що щось случайно зроблю, і від цього вона зможе якось завагітніти. Ще стараюся ніколи не дивитися на її живіт, одного разу я подивися, мені здалося, що він трохи виріс, у мене відразу після побаченого з'явилося дуже сильне відчуття тривоги, я пішов до своєї кімнати, де пережив панічку атаку, вони у мене траплялися і до цього, і вони також були пов'язані з цим, але ця панічна атака була найскладнішою для мене: тремор, пітливість, я не міг нормально дихати, мене нудило, було оніміння кінцівок, яке тривало дуже довго.
Пам'ятаю, що мені мати казала, що вона не може більше завагітніти, бо їй десять років тому видаляли трубу через позаматкову та яєчник з трубою через кісту, але я все одно продовжую боятися, бо їй лікар не говорив, що вона не зможе завагітніти, він їй нічого не казав, вона сама це розуміла, бо залишився тільки один яєчник без труб, але я боюся того, що, можливо, позаматкова й кіста були на одній стороні, і зараз у неї є один яєчника та труба.
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Вячеслав Дмитриевич Хоменко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Женя
Мастурьація є нормальним явищем для підліткового віку. Більшість підлітків в вашому віці мастурбують для зняття напруги. Це доволі безпечний спосіб справлятися з гормонами, оскільки мати сексуального партнера ви зможете ще не скоро.
Від вашої мастурбаціі ніхто: ні ваша мама, ні інша жінка не завагітніє, оскільки для вагітності потрібно, щоб сперма потрапила в вагіну жінки безпосередньо. Якщо мама після вас користувалася унітазом, чи іншими речами, то вагітність їй не загрожує. Причин для хвилювання немає.
Можливо ви з якоїсь причини думаєте, що мастурбація це щось страшне і брудне, тому вас переслідують страхи і нав’язливі думки. Але причин для хвилювання в даному випадку немає.
Якщо все таки ви не можете впоратися з тривогою, то поговоріть з батьками, щоб вам організували роботу з психологом. Оскільки ви неповнолітній, то консультування може бути лише зі згоди батьків.
Дополнение от автора
Дякую Вам велике за відповідь!
психолог онлайн
Добрий день, Евгеній!
Мастурбація є нормальним явищем для вашого віку.
Я повністю погоджуюсь з психологом вище.
Ваші думки, як мені здалось, досить нав'язливі і заважають Вам в повсякденному житті, як я зміг зрозуміти з прочитаного.
Чи хвилювали Вас такі думки раніше? Чи вони з'явились в якийсь певний момент? Що могло вплинути на появу таких думок у Вас, як вважаєте?
Дополнение от автора
Доброго дня! Раніше такі думки мене ніколи не хвилювали, не знаю, що могло вплинути на їхню появу, можливо, те, що мені в інтернеті потраплялися історії дівчат, які стверджували, що завагітніли від рушника, подушки, ковдри і так далі?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Я б вам порекомендувала брати інформацію для самоосвіти у сфері сексуальності (тай у всіх інших сферах) тільки з наукових перевірених джерел. Попросіть батьків відповісти на ваші запитання, або купити вам хорошу літературу. Шукайте достовірну інформацію.
Розповіді незнайомих людей з Інтернету та порносайти для таких цілей не підходять.
Дополнение от автора
Добре, дякую Вам!
психолог онлайн
Было бы очень полезно и на будущее и для того, чтобы не тревожиться сейчас, изучить вопрос о том, как возможно забеременеть, все о сексе и способах контрацепции и тп. При чем информацию брать не из любительских статей и рассказов друзей, а поискать психологов-сексологов (немало есть тех, кто ведет странички в инстаграм, других соц.сетях).
психолог онлайн
цитата:
Рекомендую Вам ознайомитись з інформацією як відбувається зачаття, питання про секс, але варто цікавитись лише в перевірених джерелах або поговорити з тим, кому Ви довіряєте.
Якщо в Вашому навчальному закладі, де Ви навчаєтесь, є психлог і Ви йому довіряєте - варто поспілкуватися з ним.
Успіхів Вам, Евгеній!
психолог онлайн
цитата:
Мені дуже потрібна допомога
Вам нужна помощь, в первую очередь, врача.
Так как Ваши мысли являются навязчивыми и могут быть симптомом психического расстройства, при котором будет требоваться медикаментозное лечение.
Дополнение от автора
Доброго вечора ще раз! Вибачаюся за те, що турбую. Я вже заспокоївся, але одна ситуація, що сталася два місяці тому мене ще досі непокоїть, тому хотів би у Вас запитати, розумію, що не по профілю, але чомусь ніхто з онлайн-гінекологів не відповідає. Мастурбував у туалеті, чотири краплі потрапили на плитку ( підлога ), не витер, помив руки, вирішив просто чекати поки вона засохне, минуло 7 хвилин. Мені довелося йти на кухню. Через 10 хвилин повернувся та вирішив залити краплі суперклеєм ( не знаю, що у мене тоді було в голові ). Залив, але не дуже багато. Почекав 10 хвилин, клей за цей час трішки засох ( не повністю ). Відразу після мене до ванної кімнати пішла сестра, щоб покупатися. Воду вона набирала разом з мамою, я зайшов також, але не відразу. Боюся, того, що, можливо, до того, як я приєднався до них мати побачила той еякулят з клеєм і трогала його ( хоча ніяких слідів я не бачив, і вона мені нічого не говорила ). Чи не могла вона завагітніти від нього будь-яким чином?
психолог онлайн
В интернете достаточно много информации про то, как происходит оплодотворение, поищите и изучите. В 14 лет такое уже нужно знать.
А ещё хорошо бы пообщаться с психологом на тему ваших навязчивых мыслей про беременность.
Попросите родителей обратиться к психологу, поскольку вы несовершеннолетний и нужно согласие родителя
Дополнение от автора
Я знаю, як це відбувається, просто деякі спеціалісти стверджують, що можна завагітніти без статевого акту. Добре, дякую Вам!
психолог онлайн
Можно. А вы ещё читали как это бывает?
Дополнение от автора
Так, від петингу та, якщо увести сперму до піхви за допомогою рук, або шприця.
психолог онлайн
Думаю, вам потрібно попросити батьків, щоб вони вам допомогли записатися на консультацію до лікаря-психіатра.
Загалом мастурбація та інтерес до сексуальної сфери є нормальними для вашого віку. Але ваші питання викликають занепокоєння. Схоже, ваші думки стосовно можливої вагітності від вас жінок з вашої сім’ї, можуть мати нав’язливий характер. В такому випадку, щоразу як ви заспокоїтесь стосовно однієї ситуаціі, у вас з’являтиметься в голові нова ситуація, що викликатиме такі ж хвилювання і так по колу.
Якщо б вашій мамі прийшло в голову, після того як вона знайшла сперму на підлозі у ванній, її збирати і поміщати собі у вагіну, то ій теж потрібно було б звернутися до психіатра.
Скажіть, як ви думаєте, якби ваші батьки дізналися, що ви мамтурбуєте, або випадково застали вас, як би відреагували?
Дополнение от автора
Усе так і відбувається: коли я заспокоююся стосовно однієї ситуації, у голові з'являється інша. Мати один раз застала й насварила мене, батько, якби дізнався, то не думаю, що ругав би мене, підшутив би якось, напевно.
психолог онлайн
Ну тоді вам справді варто попросити батьків, відвести вас на консультацію до лікаря.