проблеми в сім‛ї
Все своє життя я спостерігала насилля в сім'ї (відбувалось все періодично). Через це не відчуваю любові до батьків. Мені неприємно говорити з ними , можливо я їх боюсь. Не можу з кимось про це поговорити , хоча дуже хочеться вилити душу .
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Юля
Співчуваю вам з приводу такої ситуаціі вашого дитинства і стану, пов’язаного з ним.
Скажіть, буд ласка, яке у вас питання до психологів і яку допомогу ви хотіли в отримати тут на сайті?
психолог онлайн
Юля, Ви можете звернутись до психолога в центр соціальних служб у справах дітей та молоді, вони є в кожному районі міст, це безкоштовно. Там мають багатий досвід допомоги дітям зі складними життєвими обставинами.
І це не тільки для того, щоб висловитись і полегшити свій стан, але й для того, щоб скорегувати свої власні способи взаємодії з іншими, адже такий досвід, з яким Вам, нажаль, довелося зіштовхнувся, мав певний вплив і на вашу особистість.
Ваше найголовніше завдання- розібратися з минулим так, щоб воно не заважало Вам формувати своє життя за власним бажанням.
психолог онлайн
цитата:
Не можу з кимось про це поговорити
Вы можете об этом поговорить с психологом.
Но для работы со специалистом нужно согласие Ваших родителей (даже в центре социальных служб для семьи детей и молодежи), так как Вам нет 18 лет.