Не спілкуємося з хлопцем вже 2 дні
Доброго дня. Проблема наступна: з хлопцем вже разом рік, 5 місяців з яких не бачилися через війну (він не на передовій, я за кордоном). І наші стосунки погіршилися. Почастішали сварки (особливо часто політичні виникають). Намагалася не розвивати цю тему і інші, через які сварилися-людина танком гне свою лінію, бачить тільки свою правоту і не приймає інші думки й позиції. Інколи таким грішу я також. Мирилася завжди перша я, вибачалася за свої косяки, він ніколи не міг норм вибачитися це було із сфери "ну,сорян". Казав багато образливих фраз: що я тупа, що буду поганим лікарем і він до мене на прийом не піде (навчаюсь у медичному), казала що мені це образливо коли він заспокоювався-досі вибачень нема. Людині також важко казати якісь приємні речі: ти красива, я тебе люблю, я сумую і тд, мені від цього теж тяжко, бо хотілося б чути, на початку стосунків усе це було. Озвучувала, просила- у відповідь обіцянки що постарається. Два дні тому у діалозі ми говорили про друга нашого, мене образило що навіть про нього він може щось хороше сказати, а про мене ні. Зник настрій, не грубила, не істерила, відповіла просто "добре", але після цього вже 2 дні не спілкуємося. До цього не було і дня мовчанки. Дорожу людиною, сумую, люблю-але першою іти на діалог не маю бажання. Звертаюся за порадою бо не знаю що і робити. Буду дуже вдячна за будь-яку допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Горская
Ірина Олександрівна Рабчук
цитата:
Казав багато образливих фраз: що я тупа, що буду поганим лікарем і він до мене на прийом не піде (навчаюсь у медичному), казала що мені це образливо коли він заспокоювався-досі вибачень нема.
Зачем вам МЧ, который так к вам относится, унижает?
Война показала многих людей, что они из себя представляют. Увы, похоже, что ваш МЧ тоже показал себя во всей красе. Вам нужно подумать хотите ли вы оставаться в отношениях с тем, кто не умеет принимать другую точку зрения, унижает, оскорбляет, и подумать, что из этих отношений выйдет в будущем.
психолог онлайн
Julia, пропоную Вам перечитати ваше звернення, але подивитись на нього, ніби це дуже близька та важлива для Вас людина пише.
Що б Ви "побачили " за цим зверненням?
Щоб хотілося порадити?
Тут справа не в тому, що 2 дні не спілкуєтесь.
Ви ніби намагаєтесь не помічати певних моментів, видавати їх за "ну, буває", не бачити їх важливості.
Те, що хлопець має іншу думку- нормально, кожна людина якось по-своєму бачить цей світ.
А ось його грубі слова до Вас не можуть бути виправдані нічим, ні емоціями, ні подіями - це тільки ЙОГО ВИБІР спілкуватися з Вами з приниженням та грубістю.
А його небажання вибачатись тільки підкреслює його неповагу до Вас.
В стосунках важливо мати можливість завжди висловити свою думку, бути впевненим, що тебе не принизять за неї, не образять.
В стосунках важливо відчувати підтримку, мати змогу бути впевненим, що підтримку ти отримаєш.
Наразі у цих стосунках багато неспівпадінь Ви "оминаєте " завдяки мовчанню, і це не вирішення , а втеча від вирішення.
Так мені здалося, що в багатьох моментах Ви готові вирішувати проблеми за рахунок себе, своїх почуттів, своїх інтересів.
Така позиція може свідчити про вашу невпевненість в собі, про бажання втримати людину навіть ціною неприслухання до себе.
Чи хотіли Ви саме таких стосунків в своєму житті, в своїй родині?
Хлопець вчиняє так, як він хоче вчиняти, в нього є свої моральні цінності, які явно не співпадають з вашими.
"Перевиховати" це неможливо, це закладається в дитинстві.
А от що важливо, так це прислухатися до Себе, почути Себе, і зробити все можливе, щоб та "близька людина", яка написала сюди цього листа відчувала себе в житті щасливою. Бо вона дійсно гідна гарного ставлення до себе.