Шукаю психолога
Вітаю! Я шукаю психолога для онлайн консультацій. Я не знаю як і де знайти психолога,  тому я вирішила просто написати,  які саме проблеми маю, щоб ті психологи,  які зможуть мені допомогти, відгукнулися. Я наразі переїхала з дитиною в іншу країну і весь час дитина біля мене,  тому я маю змогу спілкуватися лише тоді, коли дитина спить в обід або дивиться мультики ввечері. Я маю досить багато психологічних проблем. Погані відносини з батьком дали відбиток на все моє життя. Я дуже психічно неврівноважена. Занадто емоційна. Це негативно впливає на мою дитину (3 роки) і відносини з чоловіком. І звичайно на моє ставлення до життя вцілому. Збільшена тривожність,  бажання все контролювати, життя тільки майбутнім і минулим, без можливості жити в моменті.  Я просто хочу відкинуті всі свої "накрути" і жити своє життя повноцінно. Напишіть будь ласка,  якщо Ви в змозі мені допомогти.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день. Ваш запит мені дуже знайомий з власного досвіду та досвіду роботи з такими клієнтськими темами. Сама знаходжусь з дітьми за кордоном, буду рада разом пороздивлятися як ви живете і пошукати інші способи організації життя, які вас більше можуть вдовільнити.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вы можете здесь же на сайте просмотреть анкеты, задав либо стоимость консультации, либо по другим параметрам поискать. На сайте же можно и ответы почитать и статьи, посмотреть потом по соц.сетям.
И выбрать уже того, кто вам приглянется.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Я шукаю психолога для онлайн консультацій.
Анастасія!
Пропоную переглянути відео про пошук і вибір психолога. Сподіваюсь, буде корисно - "КАК НАЙТИ СВОЕГО ПСИХОЛОГА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-615
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Анастасія, допомогти Вам зможуть багато хто з психологів.
Головне, щоб у Вас зі спеціалістом склався контакт.
Тому вибір краще робити власне Вам.
психолог онлайн
Доброго дня)
Якщо відверто- психолога варто обирати серцем, прочитавши з чим переважно працює спеціаліст.
По перше- ви молодець адже шукайте вихід і готові працювати над цим.
Будь який кризовий процес і період можна пройти.
Різниця в тому що для когось це місце для депресії, а для інших зона росту.
Складні моменти бувають у всіх і головне не опускати руки, знати якого результату очікуєте, і безумовно мати довіру до психолога, відкритися.
Безумовно все можна пропрацювати.
Щиро хочу вам успіху, ви на вірному шляху!)Ответ отредактирован автором 25-07-2022 22:47:08
психолог онлайн
Анастасіє, вітаю!
Ви настільки чітко формулюєте свій запит, що в мене складається враження, що ви вже із кимось/чимось працювали над своїми проблемами :-)
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Анастасія, доброго часу доби!
Вибір психолога не така проста річ. Замало, просто знайти досвідченного профі з багатьма пощитивними відгуками. Дуже важливо, що особисто у Вас ця людина викликала довіру і бажання спілкуватися саме з нею. Тому може бути в нагоді просто почитати відповіді окремого психолга. По його стилю Ви вже можете вибрати з ким хотілося б поспілкуватись
цитата:
Погані відносини з батьком дали відбиток на все моє життя.
Що значить "погані"? Що не так було між вами?
цитата:
Я дуже психічно неврівноважена. Занадто емоційна.
Як це проявляеться? В яких саме питаннях?
цитата:
життя тільки майбутнім і минулим
Тобто Ви живете або у фантазіях або у...
Минуле - це про що? Якщо живете у минулому - які почуття та відчуття воно у Вас викликає?
психолог онлайн
Доброго дня!
Напишіть будь ласка, якщо Ви в змозі мені допомогти.
Сайт де ви написали має велику базу психологів України. Всі анкети ви можете переглянути самостійно.
Можливо вам треба самій взяти відповідальність і вибрати собі психолога?
психолог онлайн
Добрый день, Анастасия.
цитата:
Збільшена тривожність,  бажання все контролювати, життя тільки майбутнім і минулим, без можливості жити в моменті.  Я просто хочу відкинуті всі свої "накрути" і жити своє життя повноцінно. Напишіть будь ласка,  якщо Ви в змозі мені допомогти.
Большинство психологов, в том числе и я работают онлайн с темами, которые вы заявляете. В выборе психолога важным будет образование и ваш личностный комфорт при общении с человеком, кому вы сможете довериться, к кому почувствуете интерес и желание с этим специалистом работать. Приглашаю к сотрудничеству.
психолог онлайн
Доброго дня! Пишу вам, оскільки відгукнувся ваш запит. Я також з дітьми виїхала закордон, і в цілому, ваш запит ніби я писала) В мене дуже багато інтересу подосліджувати з вами, що для вас «жити повноцінно».
Те, що ви усвідомлюєте, що не живете в моменті, а тільки в минулому чи майбутньому - то це вже більша половина успіху)
Запрошую до себе в терапію. Більше деталей в моїй анкеті. Але якщо є питання - пишіть.