Нереалізованість ,кризис
Доброго дня !
У мене почався якись особистісний кризиз через почуття нереалізованості .На даний момент я навчаюсь в університеті і підробляю ,але я розумію що цього за мало.Я не знаю чим мені займатися в житті , не знаю що мені подобається і в чому я хороша (однак я знаю на 100% що математика це не моє) По житті я часто змінювала хобі ,змінила багато різних діяльностей але ні на чому конкретно не зупинились ,навіть моя спеціальность в універі теж не конкретна .Я ніби вчуся грати на гітарі(самоучка ) ,почала плітка місяців тому ,але це тільки як любитель,тобто десь виступати це ще соромно ,та й вокальними даними я особливо не відрізняюсь. Я захоплююсь астрологією але і тут я себе не назву якимось профі .Займалась пів року танцями для душі , через переїзд кинула бо не знайшла такої класної студії як була в моєму місті .Пише також вірші ,але уде як кілька місяців немає натхнення і свіжого нічого не написала . Тобто я не можу зосередиться на якісь діяльності і досягнути в ній успіху ,я все вивчаю поверхносно і дуже шкодую що не займалась чимось в дитинстві ,зараз би мала певні досягнення ,вміння . Та хоча би чимось ,навіть баскетболом ,але на постійній основі . Я бачу що хтось наприклад 7 років танцями займається і зараз викладає ,хтось в спорті , хтось малює ідеально і я відчуваю себе ще більше пригніченою ,ніби застряла в якомусь болоті . Це якась особливість психіки чи характеру що не можеш зосередитися на чомусь одному ?Може мені не вистачає терпіння чи я просто лінива . Я не можу зрозуміти хто я . Підскажіть як можна вийти з цієї ситуації . Дякую
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня Дар'я. Вам дев'ятнадцять. але це той самий вік, коли шукаєш себе. Ви цим саме і займаєтеся. Стосовно тієї досконалості, якої Вам ніби не вистачає. Чому Ви вирішили, що обов'язково чимось займатися довгі роки, щоб чогось досягти. Якщо це буде саме це, то Вас захопить і забажаєте цим займатися. А як батьки ставилися до Ваших досягнень?. Були вимогливі до Вас чи, навпаки, їм було байдуже?. Вам потрібно було щось доводити, щоб вони вас цінили?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
"Підскажіть як можна вийти з цієї ситуації" - Ви на вірному шляху. У пошуках виходу Ви написали на сайт психологів. Але для того щоб зрозуміти, хто Ви, знайти що справді Ваше і стати щасливою людиною - відповіді психолога на форумі недостатньо. Адже відповідь хто Ви знаходиться всередині Вас і потрібна серьозна робота з психологом, щоб досягти глибин Вашої підсвідомості
психолог онлайн
Дарья, добрый день !
цитата:
У мене почався якись особистісний кризиз через почуття нереалізованості .На даний момент я навчаюсь в університеті і підробляю ,але я розумію що цього за мало.Я не знаю чим мені займатися в житті , не знаю що мені подобається і в чому я хороша (однак я знаю на 100% що математика це не моє)
Если я правильно понимаю, то Вам нельзя назвать человеком, который ничем не занимается. Вы учитесь, работаете. Возможно, что Вы предъявляете к себе высокие требования и , чтобы было, если бы Вы не сравнивали себя с другими. Вы четко знаете, чего бы Вы не хотели, но что Вы хотите и чем Вам нравится заниматься?
психолог онлайн
Доброго, Дар'я!
цитата:
Я не можу зрозуміти хто я
Перепискою на сайті подібні глибокі питання не вирішуються. Тільки під час індивідуальної роботи з психологом. Там і можна відчути своє професійне призначення, чи хоча б зорієнтуватись з напрямком.
Щодо різноманітних хобі, то можна по черзі займатися кожним з них. В цьому нема проблеми, якщо Ви повертаєтеся до них, не кидаєте. І вірші, і танці, і гітара, і астрологія - займайтесь цим і далі, прислухайтесь до себе і Ви відчуєте, подобається Вам цим займатись чи ні. Якщо ні - залишите це.
Але мені здалося, що Ви високо піднімаєте планку в цих заняттях -
цитата:
десь виступати це ще соромно
, може і не треба поки що виступати? Ви ж навчаєтесь тільки кілька місяців - а для виступів потрібні роки занять. Ось і займайтесь, якщо подобається. А прийде час - і виступи будуть.
психолог онлайн
Ваш вік, це саме вік формування ідентичності. Так що все в межах вікової норми, умовно) Згалалась приказка якою я часто підтримуюсь сама: дорога виникає під ногами того, хто йде. Схоже ви на вірному шляху, йти і пробувати, далі пробувати на сам, щось залишати, а щось і відкидати.
психолог онлайн
цитата:
На даний момент я навчаюсь в університеті і підробляю ,але я розумію що цього за мало.
Просте питання - замало для чого? Може, знайдете відповідь?