Не розумію хлопця
Доброго вечора, я не відчуваю себе цікавою для свого хлопця, мене це бентежить.Хотіла б щоб ви пояснили мені його поведінку,мотиви і що ним керує.
Він завжди мені відповідає дуже короткими однозначними словами:
Коли ми дивимося фільм як питаю як йому він, каже таким пів веселим тоном
«Фільм бомба» питаю шо сподобалось найбільше, він каже шось типу «фільм ж хороший,то видно, толковий фільм,добре я спати»
Або на його питання як пройшов день,я розказую що гарно,він каже «це супер,це те що треба».
Також постійно повторює мною сказане, питає про плани мої ,я кажу «хочу провести день займаючись уроками щоб догнати навчання і почувати себе без тривоги» а він мені « це супер,те що треба, ти собі повчишся, позбавишся тривоги своєї, будеш гарно почуватись, це гарно,гарно»повторює вже мною сказане,
Або розказую йому про книгу ,яку читала, про те ,що в ній сподобалось а він мені «ну це гарно ,шо ти так читаєш собі, добре шо любиш читати, це цікаво,гарно гарно так, молодець» відчуття таке ніби мене не слухають а кажуть те що я б хотіла почути, постійно нахвалюючи бездумно, все те,шо я говорю, абсолютно все, бездумно, ні підтримки розмови ні уважності.
Що керує ним, я йому просто не цікава?
Чому він відповідає такими скучними одинаковими фразами постійно, не відчуваю з його сторони жодної зацікавленості в розмові…
З однієї сторони і ображатись немає на що, бо не фиркає а хвалить, нахвалює…Але така бездумна похвала, за просто так ,не понятна для мене постійно просто «Моголодець, гарно, це супер це так як треба». РОБОТ чесне слово, це не причина розходитись, але що робити з скукою ,яку я відчуваю в більшості, від нашого спілкування?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Здравствуйте, Анна!
цитата:
Але така бездумна похвала, за просто так ,не понятна для мене постійно просто
Не совсем понятно, что Вас не устраивает в молодом человеке.
Вы не верите ему, что он Вас искренне хвалит?
Как бы Вы хотели, чтобы было?
консультация психолога
Ирина Николаевна Островерх
Доброго дня! Те, що Ви відчуваєте абсолютно нормально. Нам завжди хочеться, щоб нас розуміли, підтримували, проводили з нами час, приділяли нам увагу так, як ми це бачимо і так, як ми до того звикли. Але не завжди буває так. Всі люди різні. За нашими плечима досвід, виховання, звички і кожен з нас проявляє свою зацікавленість та почуття так, як звикли саме ми. Вас ранить саме його незацікавленість, але, можливо, це лише Ваша інтерпритація його поведінки. Якщо це Вас трубує, Ви можете спробувати про це поговорити з Вашим хлопцем. Спокійно, без звинувачень з Я-посилом. Наприклад, пояснити йому, що б Ви хотіли від нього почути, коли ділитися своїми планами. Наприклад, «коли я тобі розказую про те, що мене турбує, або про те, що я планую почути, мені дуже важливо і дуже б хотілося, щоб ти розповів, що ти про це думаєшь, поділився б своїми. Я була б тобі дуже вдячна, якби ти розповідав, що думаєшь про фільм, який ми разом подивилися. Мені справді дуже важлива твоя думка».
Ми дуже часто прослуховуємося до прохань не байдужих нам людей.
Ваш хлопець, як і будь-яка інша людина не може читати думок. Він може і не здогадується, що його поведінка ранить Вас.
У будь-якому разі, спробуйте поговорити із ним. Донести свої думки та переживання, аде не звинувачуючи його.
Сподіваюсь, мені вдалося Вам допомогти.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Терещенко
Вітаю Анна!
"відчуття таке ніби мене не слухають а кажуть те що я б хотіла почути, постійно нахвалюючи бездумно, все те,шо я говорю, абсолютно все, бездумно, ні підтримки розмови ні уважності.
Що керує ним, я йому просто не цікава?"
А чому ви пов'язуєте такі відповіді хлопця з собою?
Керувати ним може банальне невміння по іншому. Можливо ваш МЧ вміє підтримувати розмову тільки на такому рівні?
"РОБОТ чесне слово, це не причина розходитись, але що робити з скукою ,яку я відчуваю в більшості, від нашого спілкування?"
Якщо вас не влаштовує щось у стосунках, вам необхідно вчитися донести це до іншого, і робити багато спроб.
Мені здалося що в цих стосунках ви поставили себе дещо вище в інтелектуальному розвитку, чим хлопець і вам дуже резонує його ця негативна сторона.
Чи є щось в ньому для вас привабливим? Які сильні сторони вам подобаються?
Чи є у вас недоліки, чи можливо ви почуваєте себе ідеальною у всьому?
Причина розійтися може бути індивідуальною і у кожного своя, чому ви вирішили, що для цього необхідно якась певна причина?
Скука - це ваше почуття і ваша відповідальність. І дійсно тільки ви можете з нею щось зробити.
Насправді вас і не повинен ніхто розважати у відносинах, якщо є про це очікування, а хлопець вам не зможе цього дати, то буде дуже велике розчарування.
Можливо скука пов'язана не тільки із спілкуванням, а ще щось бентежить вас у стосунках?
психолог онлайн
Доброго ранку, Анно!
цитата:
РОБОТ чесне слово, це не причина розходитись, але що робити з скукою ,яку я відчуваю в більшості, від нашого спілкування?
Поряд з роботом нема життя, бо робот штучне створіння інших людей. І питання тому мають бути повернуті до Вас. Наприклад, що Вас утримує поруч з людиною, яка на все про все має стандартну форму реагування, наче на плівку записані словесні штампи? Ви ж не отримуєте того, на що розраховували і на що маєте право очікувати.
Які почуття виникають у Вас щодо його чергових пустих слів?
цитата:
З однієї сторони і ображатись немає на що, бо не фиркає а хвалить, нахвалює…
Це що, найбільше Ваше бажання і мрія - аби не фиркав?!
"Нахвалює"... Ви серйозно вбачаєте в його словах бажання Вас похвалити? Якщо так, то, мені здається, таку оцінку можно пояснити браком Вашого життєвого довсіду. Але Ваша душа, на відміну від раціональної частини, вміє розрізняти штучне і природнє
цитата:
психолог онлайн
Что ценного в отношениях?
Есть темы, на которые можно нормально поговорить, а не общими фразами про все хорошо?
Как давно вы вместе?