Сімейне життя
Проблема полягає в тому що дружина перестала хотіти мене. Постійно лізу до неї тільки я. А хочеться до себе також якоїсь уваги. Разом 10 років. Маємо дітей. В сексі немає потягу один до одного.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
цитата:
Проблема полягає в тому що дружина перестала хотіти мене
Надо разбираться, что именно произошло с женой.
Проблема может быть физиологическая - и тогда ей надо обращаться к врачам (гинеколог, эндокринолог, сексолог).
А может быть и психологическая - в частности, недопонимание с Вашей стороны, конфликты и как следствие - обиды, будут снижать половое влечение Вашей жены.
Поэтому ей надо обратиться к врачу и проконсультироваться у психолога.
цитата:
В сексі немає потягу один до одного.
У Вас также отсутствует влечение к жене?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Шановний Отшельник!
Пояснить, будь ласка, як Вас розуміти? Спочатку Ви написали, що
цитата:
Проблема полягає в тому що дружина перестала хотіти мене. Постійно лізу до неї тільки я.
А наприкінці -
цитата:
В сексі немає потягу один до одного.
То що насправді відбувається?
цитата:
Разом 10 років.
Можете відслідкувати, якою була динаміка вашого сексуального життя за ці роки, як змінювався сексуальний потяг між вами? Можливо, наявні зміни з чимось пов'язуєте?
А раптом ще й розкажете, як намагались це питання вирішити. Спробуєте?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня.
Окрім сексу які у вас відносини у шлюбі?
Чи все влаштовує вас і дружину?
Чи говорили з дружиною про таку ситуацію? Ділилися своїми переживаннями? Чи має місце діалог?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Виктория Николаевна Цуркан
Otshelnik, доброго часу доби!
Бракує інформації (
цитата:
Разом 10 років
Це третя нормативна криза сімї, для якої характерне в першу чергу охолодження почуттів та як слідство - розчарування, сексуальні проблемі або проблемі близкості, емоційна холодність та страждання...
Що робить Вашу дружину щасливою?
Що її збуджує?
Через що її очі сяють?
цитата:
Маємо дітей
Якого віку діти?
Хто більше їми займається і як саме?
цитата:
В сексі немає потягу один до одного.
цитата:
Постійно лізу до неї тільки я.
Хотілося б поясненя - то у Вас потяг до неї є чи нема?
психолог онлайн
Как давно это началось?
Какой возраст детей?
Обсуждали ли вы это с женой?
Чтобы хотеть, женщине нужно быть отдохнувшей, выспавшейся, не затурканой бытом, детьми и работой. Поэтому тут много вопросов, а имеет ли жена возможность элементарно отдохнуть, выспаться? Есть ли у нее время для себя без детей?
Проводите ли вы время вдвоем без детей?
психолог онлайн
Вітаю!
"Проблема полягає в тому що дружина перестала хотіти мене."
Ви начебто пишете це у порівнянні з якимось іншим періодом. Як дружина поводила себе на початку відносин і впродовж вашого життя? Що змінилося зараз?
Можливо проблема не тільки в "перестала хотіти"?
Яка ваша доля для відповідальності в цьому?
психолог онлайн
Otshelnik, а можна трохи конкретніше? Бо недостає інформації.
Яка історія ваших стосунків? Як було з самого початку? Чи було кохання? Яке було бажання у дружини? А у Вас?
А через рік стосунків? А після народження дітей? Що і як змінювалося в кожного з Вас?
І чи були якість серйозні негаразди у стосунках? Скандали, зради тощо?