Побудова відносин в колективі
Вітаю!
Необхідна консультація для групи TOP- менеджерів, щодо побудови ефективної комунікації з новим акціонером компанії. Можливо у вигляді тренінгу чи консультацій.
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/#online Вопросы психологам онлайн
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Sky, доброго часу доби!
При налагодженні взаємодії між цими гілками треа враховувати основні слабкі місця і саме над ними попрацювати.
1 - усвідомлення ТОПов, що вони лише найманці. Звучить образливо, але це правда яку спецам треа навчитися приймати. Розуміння своїй повноважень, професіоналізму, переваг та чого саме боїться власник - це допоможе бути в балансі, відчувати особисту гідность та не переходити статусні рамки.
2 - психологічна сумісність - на це сподіватися не доводиться, але цьому можна навчитися. Власник і наймані топ-менеджери - це люди близькі за рівнем амбіцій, які мають сильну волю і вміють досягати поставленої мети. Отже, потенційний (як мінімум) антагонізм двох сильних особистостей забезпечений спочатку. Це як мінімум.
3 - якщо є ті, хто піднявся з низу - у цього ТОПа буде проблема "вузького профі" - таким менеджерам буде важко строїти відносини з власником - вони застріють на деталях - теж треа пропрацювати.
Це якщо коротенько, над чим я б радила попрацювати з Вашими ТОПами.
психолог онлайн
цитата:
Необхідна консультація для групи TOP- менеджерів,
На этом ресурсе психологам запрещено прямо рекламировать свои услуги.
Возможно, имеет смысл задать вопросы, ответы на которые и помогут Вам выбрать того специалиста, кто с этим работает.
психолог онлайн
Добрый день. На сайте достаточно специалистов, которые работают на аутсорсе с корпорациями.
Вы можете выбрать того, что вам подойдёт.