Бісить майбутня братова. Як справитись з подавленням агресії при відстоюванні границь?
Зараз такий період коли люди вимушені збиратись ща одним столом бо так прийнято. Іншої причини на спільні збори немає у мене.
Під час розмови як завжди батько почав порушувати границі. Власне від мене пішов захист себе і агресія бо нема чого на мене перекидати відповідальність яка являється його. В цей момент вмішалась ще навіть не братова по документах (ніхто другими словами) і почала закривати нас. Вмене просто все перевернулось всередині і вже була ідея як їй дати тирси. Та вирішилось в свято сьогодні я візьму себе підконтроль.
А тепер про відчуття:
- мене і майже половину родини бісить майбутня братова
- я відчуваю що я подавляю агресію щамість того щоб вивернути на ізнанку емоції і сказати що в своїй сім'ї я справлюсь без неї і хай невмішується і взагалі помовчить ще навіть не братова а просто ніхто.
Чому слова ніхто і інші використовуються так як людина і юридично і психологічно в родину не прийнята не тільки мною.
Питання як боротись із подавленням агресії. Бо дуже кортить поставити її на своє місце, але все наче води в рот набралось, як тільки до діла (причина подавлення не хочеться бути такими нетактовними, нахабними, некультурними як вони (саморозвиток) і це тригерить щоб не стати такими як ці всі рідні)
Питання від: ; Вік: 35
Доповнення від автора
Тобто точніше сказати це такий збір токсичних людей де всім комфортно окрім мене. Вони всі одинакові. І я відчуваю що у них йде спільна травля мене в сім'ї і щей нову людину підключили в цей процес. А я натомість щоб дати відсіч постійно "маю змовчати" слова мами, щоб зберегти родину, яка мене і травить

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Якщо вони однаково токсичні, то навіщо Ви приходите на ці збори? Заради мами? Воно того варте? Може є сенс зустрічатися з мамою окремо? Вона, сподіваюся, не токсична? Чи теж?
цитата:
Саме БОРОТИСЬ не треба, бажано пропрацювати це з психологом в психотерапії. Там Ви зможете відпрацювати прийоми самозахисту та навчитеся ДОЗОВАНО випускати свої емоції. Саме дозовано. Це важливо. Бо якщо зриватися - то це ПІДСТАВЛЯТИСЯ під наступний удар. Кожен маніпулятор спеціально так робить - ПРОВОКУЄ людину, щоб потім її звинуватити в "жорстокому" нападі на себе. Та й не варто опускатись на цей рівень - торговок на ринку. Бо й самі тимчасово станете такою, забруднитесь.
цитата:
постійно "маю змовчати" слова мами
А це й є ТА внутрішня ПРОГРАМА, яка не дає Вам випустити захистну агресію. З цим і треба буде працювати в психотерапії.
Відредаговано автором 26-12-2023 16:45:15
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а в чем сложность спокойно объяснить, что Вам это не нравится и чтобы кто-то другой вмешивался в Ваш разговор? Я так понимаю, что Вы злитесь из-за того, что она стала на сторону отца, а не Вас?.
Вы пишите, что Вам 35 лет и Вы испытываете сложность в том, чтобы выражать свои агрессивные чувства. Все, что мы не можем выразить, в любом случае, находит свой выход, когда мы срываемся на более слабых или в плохое самочувствие.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357399 для Ольга Владимировна
Складність в тому що не розуміють. За першим, за десятим, за сороковим. Постійно якісь так сказати не плітки а якісь хитрощі, вплив, маніпуляції. І це все загортається під щвийчайне спілкування та якщо копнути глибше ну я ж відчуваю що щось не так на глубинному рівні з границями, відчуваю що є фальш, що добра не бажають.
Ні. Не те що сторону обрала а те що взагалі вмішалась в розмову коли вона ще тут не член сім'ї навіть і її не питають. Та і взагалі це невічливо - це для мене індикатор і тригер. З усіма впливовими людьми з якими були комункації проблем немає, для мене це як правильний вектор що находжу спілкування з будь якими людьми. Та з нею так не виходить, щось не те з нею, нутром відчуваю, хочеться показати хто тут головний коли людина не в собі спрацьовує в 90% випадків. А тут відчуття, що якщо б все ж не було стриманості тоді б на мене скинули всю вину бо це я відстоюю границі в свято. А коли відстоювати? Що робити якщо тотальна непереносимість таких людей? І вони в родині. І саме жахливе, що спершу рідні такі були тепер, ще нефакт та може колись добавиться ще плюс одна така невихована молода людина напостійно. Старшому поколінню не дивуюсь все ж в їх покоління свої психологічні проблеми, але наскільки знаю скользкість цієї молодої особистості (доказано практикою старалась нас всіх розсварити) то відчуття що вона не просто так шукає такі моменти - гнила людина. Мені простіше проявляти агресивне розставлення границь. Та я відчуваю що блокую це через правильне відстоювання границь. І як результат подавлене самовідчуття і депресії по 2тижні. Не той психотип у мене і життєвий бекграунд. Та виникає питання кому грантці без напористості потрібні якщо і далі всі всьо порушують і ще якась незнати хто теж вмішується коли її не питають. А я замість контролю ситуації відчуваю що навпаки погано себе почуваю. Просто повага до брата заважає зробити так щоб її ноги більше не було. В родині були такі прикоади вистроювання границь. І був досвід роками коли огороджувалось від цих люлей і життя ставало набагато кращим. Тобто відчуваю що в якихомь не тих рамках і стараюсь догоджати мабуть рідним замість того щоб покащати хто тут старший і не вічливо як мінімум так себе вести. Ось що відчуваю.
Точніше б описати відчуття що оточують не ті люди. Взагалі незрозуміло як я можу бути частиною по перше цієї сім'ї, а по друге ще таку ж людину з такими ж моральними стандартами тепер будуть приймати в сім'ю. Для мене це першочергова потреба - правилтні люди навкруги. Батьки все казали що їм щі всіма комфортно окрім мене, що вмене аналогічно так як здорове оточення завжди відгтовхує таких людей. Та в мене пункт. Я категорично нехочу бачити в свому оточенні таких людей - вони як отрава для здорового самопочуття.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357399 для Ольга Владимировна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357399 для Ольга Владимировна
Таке уточнення. От є стратегія щоб казати про свої почуття і казати, що так не можна. А таке питання - а якщо люди категорично не розуміють? Будемо відвертими ну є ж така категорія людей. Не змінюють і не зважають навіть якщо все вистроїно правильно. Спокуса вернутись до агресивного відстоювання. А на нього наклали блок вони ж. Бо їм неудобно коли з ними так само як вони зі мною.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Багато слів і жодного рішення.
Неуважно читаєте відповіді.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357385 для Павел Леонидович
А це й є ТА внутрішня ПРОГРАМА, яка не дає Вам випустити захистну агресію.
---
Багато думок було про Ваші слова тому неспішилось із відповіддю. Це 100% в точу. І це замість програми самозахисту стоїть програма підстав другу щоку замість дай відсіч. Я ж можу запитати так щоб конкретно відстоявши границі "чому вона така невихована на свої роки?". Якось ви так це точно підкреслили, що ми оминули купу проговорень що відчувається. Дякую Вам!
Ще таке питання, яке стосується програми. Чомусь вмене все спрацьовує в кругу сім'ї бажання відчути себе мабуть в спокійному місці, а натомість це місце де таке враження що хочуть возвиситись за мій рахунок? Я так розумію що це нормально хотіти себе так іноді відчувати. Але є сліпа пляма. Яка вона на вашу думку із вище написаного?
психолог онлайн
Будь ласка.
цитата:
Багато думок було про Ваші слова тому неспішилось із відповіддю. Це 100% в точу. І це замість програми самозахисту стоїть програма підстав другу щоку замість дай відсіч.
Так саме ця програма і стоїть. І це "заради МИРУ у родині". Але якою ціною цей мир дається?!...
цитата:
Я ж можу запитати так щоб конкретно відстоявши границі "чому вона така невихована на свої роки?"
Так, цілком можете. І це буде доречним в даній ситуації.
цитата:
Ще таке питання, яке стосується програми. Чомусь вмене все спрацьовує в кругу сім'ї бажання відчути себе мабуть в спокійному місці, а натомість це місце де таке враження що хочуть возвиситись за мій рахунок? Я так розумію що це нормально хотіти себе так іноді відчувати.
Так, цілком нормально. Сім'я - це саме те місце, яке повинно бути місцем затишку та безпеки.
Але це не тільки місце, але й певна система. І Ваша сімейна система, на жаль, деструктивна. А Ваша мати НЕ ХОЧЕ цього визнавати і тому нав'язує своє викривлене бачення ситуації Вам. А Ви, ніби не хочете цього приймати, але все одно приймаєте, мабуть тому що "Ну це ж МАМА!"
цитата:
Але є сліпа пляма. Яка вона на вашу думку із вище написаного?
Вважаю, що мама і її позиція і є тою сліпою плямою. І ще відношення до брата:
цитата:
Просто повага до брата заважає зробити так щоб її ноги більше не було
Бо повага не повинна заважати у відстоюванні себе. Ваша захистна фраза так і може починатися: "Я тебе дуже поважаю, брате, але НЕ МОЖУ НЕ СКАЗАТИ тобі, що поведінка твоєї дівчини є неприпустимою..."
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357499 для Павел Леонидович
Дякую вам за правильні слова.
Я не спішу з відповіддю, щоб краще все обдумати.
Саме виходжу з апатії і трошки вертається внутрішній ресурс. Ловлю себе на старій як світ проблемі - "запрєт на життя" від батьків. Це знову відбулось. Ось це і є моя сліпа пляма. Раніше це тест показав мою сліпу пляму і одна із них запрєт на життя. Саме це і відбулось. Детальніше про цю ж історію тільки трішки швидше аналогічно в мою розмову (де зі мною консультувалась мама) вмішалась Братова. Тоді як слід прилетіла агресивна та без переходу на особистості відповідь. Натомість мене мама вичитала як малу дитину, і пішла вибачатись до неї за мене, хоча насправді мало б бути все навпаки. От тоді і поставлений був "запрєт на життя". Він так називався в тесті, а якщо простіше в даному випадку заборона відчувати свої емоції - в даному контексті чим не "заборона на життя".
Оскільки це повторилось питання до Вас. Які є способи внутрішнього щиту від установки, яку прямо чи опосередковано, постійно внушають батьки "заборону жити"?
психолог онлайн
Дещо перебільшуєте, це не є "заборона жити", це просто знецінення позиції своєї дитини, бо "чужі люди завжди праві" або "що подумають люди?!" - може саме так вважає мама?
Раджу Вам не намагатись зробити самотужки те, що таким чином зробити не вийде.
Без психотерапії зі спеціалістом - одними порадами, тестами, статтями та відео подібне не вирішується.
Тільки дарма згаєте час. І понадумуєте собі багато чого.
Є спеціальні техніки і для знаходження руйнівних установок, і для відстоювання своєї позиції - але їх треба проводити РАЗОМ зі спеціалістом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357804 для Павел Леонидович
Я з вами не погоджуюсь про "заборону жити", і точно саме це по емоціях було коли закидаєш своє життя, що навіть навіть на роботу не йдеш тиждень і з ліжка не встаєш бо все не так. Повірте це "заборона жити"
Ваша ціль допомогти зрозуміти що рухає іншою особою. Та якщо чесно я настільки емпатична людина, що "думка що інші скажуть" у мами для мене очевидна, та це не дає їм права знищувати мою психіку раз за разом і публічно казнити мене в оточенні такої ж неврівноваженої людини. І як ви думаєте? Чому ця можливо майбутня братова вмішується в розмови раз за разом? Тому що не я даю на це невербальну згоду, а моя мама позволяє її так із зі мною поступати. Людині з вулиці? Не за дитину заступитись? Самі створюють проблеми, калічать мені психіку і ведуть себе як підлітки. Мало того що мені завадили виставляти границі то щей самі всішуються за другу людину яка неправа. Це нонсен і тільки цього достатньо, щоб мені віддалитись психологічно від них і явно не бути зручною людиною, а навпаки навіть створювати клопоти. А що раз для них можна матюкати мене бо я захищаю свої інтереси це проблема то я створюватиму дуже багато для них таких проблем, адже моє життя це моє життя!
Мабуть ви праві. Немає сенсу тут переписуватись. І суть не в терапіях.
Дякую за тут підтримку яку ви дали тут в момент слабкості. Це безцінно. Та якщо чесно я є я, вони є вони. І мені найгірше покарання це таке оточення. Цим все сказано. Вони не зміняться. А я вже не буду адже кроків на зустріч я не бачу. Тільки більше в позицію де я жертва я не впаду! Знаєте так багато саморозвитку було, щоб зрозуміти, що насправді мені потрібно бути собою, де я буваю агресором. Неподобається їм і не треба. І це нормально і кожна людина має знати своє місце особливо коли сама не права і якщо при порушенні правил дорожнього руху є штрафи то і при порушенні моїх психологічних границь також є штрафи для них. Пора полюбити свою агресію, бо якщо подумати за все життя вона ніразу мені не була в шкоду, а все тільки на благо. Нехочу більше зменшуватись в розмірі до небажання жити бо комусь щось неподобається.
Вам вдало допомогти іншим клієнтам. Ще раз дякую за своєчасну підтримку!