Чи може лінь бути захисним механізмом?
Добрий день!
Останні роки, та й в загальному, я по житті лінива людина. Мені часто казали «ти можеш, просто не хочеш/лінуєшся». Можливо, в цьому щось є. Я ніколи не старалася і не викладалась на повну, щоб досягти якогось результату. Мені вистачало простого «добре».
Але ось останнім часом я вирішила спробувати постаратися і покращити свій рівень англійської. І в мене нічого не виходить. Я намагаюсь, але мені не подобається, що в мене виходить. Я зриваюсь і плачу під час своїх занять через це.
І мені згадались мої шкільні часи, де я намагалась щось зробити чи зрозуміти і у мене не виходило, я постійно засмучувалась і плакала, коли щось не розуміла. Потім вийшло якось так, що я перестала старатись і мені в більшості стало все одно і я більше не відчувала розпачу.
Я склала ЗНО декілька років назад на досить хороші результати, але не відчувала якоїсь радості чи задоволення собою.
І ось, якщо повернутися до сьогодення, мене добиває те, що я не можу, просто не можу бути достатньо хорошою в чомусь, коди я пробую.
Я намагаюсь писати історії і мені не подобається що в мене виходить, я намагаюся покращити своє говоріння англійської і мені не подобається як в мене виходить. І так з усім.
Часто я засмучуюсь і кидаю все і більше не намагаюсь. Я так прожила декілька років. Тому мені стало цікаво, чи може бути лінь тим, що допомагає не відчувати себе паршиво?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий вечір. Коли Вам казали: ти просто не хочеш - у цьому дійсно щось є. А саме: я цього не хочу, якщо не хочу - не відчуваю, що воно мені дуже потрібно. Якщо воно мені не дуже потрібно, то навіщо мені прикладати зусилля на те, що мені не хочеться і не потрібно. Тому з одного боку можна словами інших людей, які від мене щось вимагають і кажуть, що воно мені треба - назвати це лінь. А з іншого боку можна назвати - не хочу, тому що воно мені насправді не треба.
А всі ці "треба" це теж "хочу", але не мої "хочу", а "хочу" інших. А навіщо мені прикладати зусилля для задовільненя не своїх бажань?
Тому лінь дуже часто слугує індикатором моїх справжніх бажань і потреб
психолог онлайн
Доброе Утро!
"Останні роки, та й в загальному, я по житті лінива людина. Мені часто казали «ти можеш, просто не хочеш/лінуєшся». Можливо, в цьому щось є. Я ніколи не старалася і не викладалась на повну, щоб досягти якогось результату. Мені вистачало простого «добре»."
Вам как запрограмировали внушили программу - ленится...
Не дали вам интереса - вам надо идти от интереса к делу!
Не надо себя насиловать - через МОЖЕШЬ - это не ваше...
Вам надо идти через - ХОЧУ!
"Але ось останнім часом я вирішила спробувати постаратися і покращити свій рівень англійської. І в мене нічого не виходить. Я намагаюсь, але мені не подобається, що в мене виходить. Я зриваюсь і плачу під час своїх занять через це."
Снова тот же механизм принуждения срабатывает... не ваше это не надо через насилие... иначе только разочарование...
Вы действительно хотите - именно хотите изучать англ язык?
Или просто поставили себе как обязаловку достигнуть уровня и все?
"Потім вийшло якось так, що я перестала старатись і мені в більшості стало все одно і я більше не відчувала розпачу." - потому что устали стараться... оно и хорошо - хоть перестали себя мучать...
Кто вам такие рамки поставил - можешь, но не хочешь? Родители?
А вам надо наоборот действовать - ХОЧУ - И МОГУ!
Через хочу все делайте!
Чего вы по настоящему хотите в жизни?
"І ось, якщо повернутися до сьогодення, мене добиває те, що я не можу, просто не можу бути достатньо хорошою в чомусь, коди я пробую."
Достаточно хорошей для кого?
"Я намагаюсь писати історії і мені не подобається що в мене виходить, я намагаюся покращити своє говоріння англійської і мені не подобається як в мене виходить. І так з усім."
Сильно критичны к себе... снижайте критику!
( перебор уже самокритики)
Зачем вы так строго к себе?
Вы же хорошая девушка - или вам обязательно надо успех ощутить, чтоб почувствовать - что да я классная?
Но а что если - вы классная сама по себе?
А успех важно, чтоб ощутить это все на практики!
Добавьте себе самой поддержки и веры в себя!
Да сейчас еще не выучила англ - но со временем выучу - не всегда бывает все и сразу - на какието умение время надо - наработать.
Я вот например - раньше не умела готовить еду хорошо - но через года три научилась - года три практики - проб и ошибок - теперь готовлю достаточно вкусно ( некоторые блюда) и то еще надо учится)
Но всеравно это явный прогресс с чем - что было раньше, три года назад у меня - и я этот прогресс вижу.
Просто дайте себе чуть больше времени, и не требуйте от себя прям сильных результатов - учитесь замечать маленькие успехи - с них складываются большие успехи на перспективу!
Есть ли люди которые могут вас поддержать - в ваших начинаниях?
"Тому мені стало цікаво, чи може бути лінь тим, що допомагає не відчувати себе паршиво?" - да обычно лень защищает - от проб и ошибок - от разочарования ... типа не делаю и не разочаровываюсь... но если нечего не делать - не развиваешься... пробы и не успех - важная составляющая пути к успеху - чтоб научится - чтоб совладать - чтоб перешагнуть эту пропасть от новичка - к мастеру.
Но опять же, через ХОЧУ И ЖЕЛАНИЕ НАДО ДЕЙСТВОВАТЬ - это сильный мотиватор идти через интерес и сильное желание - именно желание - а не потребность.
Позвольте себе идти через ваше желание - а не нужду...