Як зрозуміти його думки?
Я розірвала свої стосунки з колишнім місяць тому.Але по відчуттях ніби пройшло більше пів року, я себе так погано почувала, що напевно прожила розрив ще до нього.Словом, я була відкрита до нових знайомств, але нікуди не спішила. Перед розривом, у нашій з хлопцем компанії друзів один раз був інший хлопець, якому він відкривався та поділився тим що планує розійтись зі мною.Так склались обставини, що ми почали з тим хлопцем недавно спілкуватись, від нього я і дізналась що мій колишній теж планував закінчити відносини. З цим хлопцем, назву його Юра, ми почали активно спілкуватись в соцмережах, на наступний день він запропонував зустрітись, все було дуже добре, ми гарно розуміли один одного, мільйон спільних тем.Але він одразу хотів поговорити про причину нашого спілкуванні і подальший розвиток.Він здається з серйозними намірами, але всеодно не було ніякої конкретики.Три дні ми щодня бачились та проводили вечір разом.Останнього вечора (перед моїм відʼїздом в інше місто на навчання) він сказав «Було класно з тобою провести час, мені подобається з тобою спілкуватись, але час розставить все на свої місця».Я це зрозуміла як те, що він не хоче далі продовжувати спілкування, через те що він думає що пройшло занадто мало часу від моїх колишніх стосунків. Погодилась і пішла додому, але отримала в той самий день повідомлення від нього, що в нього пусто на душі від того, що він мене побачить вже не скоро, відверто кажучи зраділа, бо я не хотіла припиняти спілкування. Але на наступний ранок мої думки підтвердились, він хоче припинити спілкування, через те що пройшло мало часу від розриву мого, але в більшій мірі через чоловічу солідарність з моїм колишнім (з яким вони НЕ є друзями).Його словами «Не хочу лізти туди де ще не все закінчено» Я відповіла, що я впевнена в своєму рішенні, але він настояв на своєму рішенні Не знаю як зрозуміти його поведінку? Я хочу з ним продовжити спілкування, дуже.Та і думаю він також, чи можна переступити через себе і думати лише про «дружбу» ?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
По поводу мыслей МЧ, то знает про них только он.
Но МЧ прав в том смысле, что прыгать из одних отношений в другие плохая затея. Важно прожить утрату, проанализировать отношения, как они сложились и почему.
Как долго вы были в отношениях?
По какой причине расстались?
цитата:
можна переступити через себе і думати лише про «дружбу»
Для чего переступать про себя?
Зачем вам дружба, если вы не этого хотите?
Доповнення від автора
Про дружбу мала на увазі хлопця, який я так зрозуміла обрав чоловічу солідарність замість спілкування зі мною.
А що до колишніх відносин, я і вправду відчуваю що більше нічого не відчуваю до колишнього, вибачте за тавтологію.Я і не спішу одразу мати нові відносини, просто мені важливо з ним спілкуватись, бо не часто можна знайти таких людей, які до душі)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373865 для Валентина Михайловна
психолог онлайн
Доброго дня, Vika!
цитата:
Та і думаю він також, чи можна переступити через себе і думати лише про «дружбу» ?
От ви запитали, а я, зізнаюсь, вас не дуже зрозумів. Чи можете пояснити, що для вас означає "переступити через себе"? Це про рішення? Про дії? Про що?
Також зацікавило, чому ви слово "дружба" узяли в кавички?
І от без цього розуміння ваше запитання виглядає для мене не логічним, де перша частина не поєднується другою.
Допоможете розібратись?
психолог онлайн
Вітаю!
В мене два варіанти, або він таким чином намагається маніпулювати Вами, або він сам не знає чого хоче.
Відверто поговоріть з ним. Скажіть, що для Вас важливо. Запитайте, що важливо для нього. Що важливіше, спілкування з Вами, чи чоловіча солідарність.
На останнє питання можете не вимагати відповіді, бо подальші його дії й буде відповіддю.
Не робіть висновки по словах, а звертайте більшу увагу на його вчинки. Вони говорять на багато більше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373885 для Володимир Анатолійович
психолог онлайн
цитата:
Тобто дружба в буквальному розумінні. Правильно? І тому, якщо дружити, то геть романтичні думки і настрої?
В такому разі перед вами відкривається спокуса - дочекатись, коли дружба непомітно відійде в минуле, а замість неї з'явиться простір для закоханості.
Альтернатива - просто дружити без усіляких непотрібних дружбі намірів. Та чи зможете затиснути себе в лещата ... невідомо чого? І невідомо для чого?
Спробуйте дати відповіді.
психолог онлайн
Новый молодой человек поступает очень разумно. Вы толком ещё не отошли от предыдущих отношений. И ему нужно дать время, чтобы он не зацикливался, что Вы только ушли из объятий другого парня.
Можете пока заняться учёбой. Время, действительно, расставит всё по своим местам и испытает ваши чувства.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373918 для Людмила Владимировна
Я певною мірою підтримую його вибір, але дивно що він взагалі перервав спілкування, я ні до чого його не змушувала та і сама ще не хотіла б розпочати нові відносини.
психолог онлайн
Важно переводить фокус внимания на себя - что я хочу, что я чувствую, как мне комфортно, как мне подходит, на что я согласна, а что неприемлемо.
Вы никогда достоверно не узнаете, что хочет, думает и чувствует другой человек, особенно, если вы его еле знаете
психолог онлайн
Доброго вечора Vika!
Прочитала Ваше звернення до психологів і всі ваші доповнення і, знаєте, зупинилася лише на одному питанні...
Ви пишете, що спілкувалися три дні підряд і всі вечори проводили разом.
Вечори проводили в дружньому, чи в інтимному спілкуванні?
Розумію, що те що напишу, може здатися занудством і все ж...
Коли чоловік бачить жінку, і вона йому подобається, спершу завжди виникає сексуальне бажання... Яке вже потім, якщо жінка ( дівчина) себе поводить правильно, може перерости в кохання.
Якщо ж дівчина поспішить, і сексуальні фантазії чоловіка будуть втамовані одразу. Стосунки на цій стадії можуть і завершитися. Сильні почуття ще не встигли сформуватися, а примітивні дуже швидко задовольнилися - інтерес пропав сам собою. Окрім того, коли чоловіки знають одне одного, і вони практично з однієї компанії, може включитися почуття конкуренції. Коли головне - це довести свою чоловічу "самість', завоювати увагу чиєїсь дівчини, нехай бо, і колишньої. Наприклад, задля того, щоб підвищити власну самооцінку. Чоловіки по своїй природі - мисливці. Азарт, щоб завоювати. А якщо предмет уваги дуже швидко "завойовується", інтерес автоматично втрачається. Та й та дівчина, що дуже швидко переходить зі стосунків в стосунки, нерідко, втрачає цінність в очах залицяльника. Бо якщо так швидко забула того, може так швидко забути й мене.
До чого я це все пишу...
Це все припущення, міркування...
Але... Ви нового хлопця гарно знаєте?
Який у нього характер? Чи були у нього тривалі стосунки з жінками?
Сказати можу лише одне. Якщо Ви чоловіку потрібна, йому не потрібний Ваш дозвіл, щоб знайти можливість продовжити з Вами спілкування.
Інша справа, спробуйте зрозуміти і дати відповідь, принаймні собі, чому Ви так швидко прив'язується до чоловіка, якого практично не знаєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373973 для Алла Григорівна
Ні, не було ніяких інтимних стосунків, ми спілкувались більше як друзі з романтичними можливо моментами.
Вони не є друзями, тому для мене і дивно, що він так переживає за це.
Ми з ним обговорювали, що наразі не хотіли би спішити, а просто поспілкуватись
Ми проводили час разом і він не думав про чоловічу солідарність)))
Не розумію для чого тоді він одразу проявляв увагу до мене, а потім ніби «відмовився» від спілкування. Відмовився в лапках, через те що моментами надсилає мені якісь відео з інтернету розважального характеру)))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373973 для Алла Григорівна
І важливий момент, що я була ініціатором початку спілкування 😊
психолог онлайн
Якщо у Вас були лише романтичне спілкування, Як на мене, він може бути невпевненим не стільки в Вас, а скільки в собі. Тим паче, що ініціатором були Ви...
Ви завжди сама перша починаєте спілкуватися?
Дайте чоловіку проявити себе. Адже, жіноча ініціативність гарна в міру і більше, просто в соціумі: на роботі, у вирішенні різних питань... Але не у спілкуванні з чоловіками... Така ініціативність відбиває у більшості бажання далі продовжувати стосунки. Адже, чоловіку цікаві ті жінки, яких добиваються вони, докладаючи зусилля. .
Хіба що Вам до вподоби слабо характерні, "мамині синки", нерішучі та сором'язливі... Бо Ви, ніби стигле яблуко, саме падаєте в руки .. використовуючи чоловічу модель поведінки..
Надсилає Вам відео та листівки? Надсилайте відео та листівки і Ви йому. І не будуйте ніяких очікувань та сподівань.
Знаєте, є ще поняття "запасний варіант", на всякий випадок...
Як на мене, займіться собою та своїм навчанням. Ви
йому нічого не винні і у вас з ним немає ніяких домовленостей. Тож, можете влаштовувати своє життя так, як Вам краще.
Єдине, знову ж таки, залишається одне питання. Звідки у Вас така швидка прив'язливість до чоловіків? І як наслідок його, ще одне запитання. Які у Вас стосунки з батьками? І як склалося життя у Вашої мами? Хто з батьків головний в сім'ї, якщо вони живуть разом..
Адже, така особистісна властивість може дуже завадити будувати гармонічні стосунки, бо одразу переводить у розряд, як мінімум, емоційно залежних.
Відредаговано автором 16-11-2024 20:44:50
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373973 для Алла Григорівна
В мене чудові відносини з батьками, достатньо уваги від батька.
Сама інколи не розумію чому така привʼязаність до хлопців))
Я не завжди ініціюю перша спілкування
психолог онлайн
Знаєте, я б Вам щиро порадила провести хоча б пару індивідуальних консультацій з психологом, краще сімейним, щоб розібратися в причинах.
Бо, насправді, ми тільки думаємо, що самі себе контролюємо, тоді як діємо імпульсивно, відповідно підсвідомим установкам. Як на мене, є щось таке з дитинства, про що Ви забули. Адже, маленька дитина не може критично сприймати своїх батьків, бо вони для неї як боги. Тоді як підсвідомість пам'ятає абсолютно все. І Вам лише потрібно допомогти це згадати.