Що мені робити якщо я до паніки боюся спілкуватись з протилежним станом?
Коли мені було 12 років (Майже 13) я дуже близько спілкувалася з хлопцями та ми несли гарну дружбу. В якісь із моментів один із хлопців признається мені в почуттях, та пропунує відносини. я як мала дитина не знаючи майже нічого згодилася, але не знала до чого це дойде. Через якийсь час він почав мене питатись споїти, предлагаючи алкогольні напої, сигарети та війни. Ше одна на памятка що мені було майже 13. В один з таких днів коли я була уже не в тверезому стані, він почав випрашувати у меня інтимні фото, такі як грудей. Я дуже сильно боялась що він уйде від мене, і що я знову буду сильно плакати, та я скинула. Він показав ці фотки своїм всім друзям, моїм знайомим, навіть тим кого я не знаю. Після цього моменту мене словно підмінили, я стараюсь тікати від любого контакта з хлопцями, і мати моя цього не знає. Я до жахів боюся їй це говорити. Таке питання Чи можу я якось ісправити це, щоб не боятися спілкуватись з людьми іншої статті? Чи є це якоюсь травмою?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Чи можу я якось ісправити це, щоб не боятися спілкуватись з людьми іншої статті?
Зможете. Але потрібно звернутися до психолога, якій працює з підлітками, із його допомогою і підтримкою, в безпечному просторі ви зможете подолати ті труднощі, з якими ви стикнулися, про які ви пишете.
цитата:
Чи є це якоюсь травмою?
Ці події точно були для вас надмірними, стресовими, емоційно важкими, які вплинули на ваш психо-емоційний стан і на вашу поведінку. І це знов про пропрацювання всього цього з психологом. На форумі, в форматі питання-відповідь це не вирішити, нажаль.
Поговоріть з мамою (так як вам 14 років, потрібна згода батьків на роботу з психологом ), про те, що ви би хотіли проконсультуватися з психологом, що вам потрібна його допомога для кращого розуміння себе і своїх станів. Є у вас така можливість?