Розпач
Всім привіт, в мене склалась така доля що не получається с дівчатами я мовчу за красивих я не хочу не кого засудити але зі мною навіть повні худі та всі дівчата не хочут зі мною спілкуватись. Навіть якщо спілкуємся вони відповідають холодно я з села але тут людей багато а я нікого не можу знайти я вже парестаю вірити а себе що колись мене хтось покохає. В мене були відносини 1 але закінчились, все було добре я б дуже хотів повернути відносини але дівчина знайшла хлопця не дивно 3 роки прошло, ми розбіглись тому що я помітив що вона стала мене соромитись там де багато людей старалась уникати я спитав вона ввдповіла що не хочу щоб нас разом бачили але все рівно скучаю вона була гарною а стала ще гарніше. Ну що мені с собою робити я скажу честно після первих відносин 6 раз питався з різними дівчатами більше прогулянки діло не пішло я в розпачі що мені робити я ж молодий, я не скажу що прям дуже красивий ну я обичний хлопець 2 руки 2 ноги. Думав немає робити ото и дівчини нема зараз роботаю, була автівка власна дівчини всеодно не було може я проклятий якийсь.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Це дуже частий запит людей Вашого віку, у Вас все ще попереду.
Я б не рекомендувала ділити дівчат на категорії красиві/некрасиві, повні/худі, а спілкуватися з тими з дівчат, хто особисто Вам подобається і викликає позитивні емоції. Коли людина Вам симпатична і цікава, то спілкування йде краще, ніж якщо просто намагатися знайти собі когось, аби було.
Ну і дівчата, з якими у Вас не вийшло - це не всі дівчата світу чи навіть області, де Ви живете. Свої люди як раз знаходяться методом проб і помилок.
психолог онлайн
Вітаю Вас. Розумію наскільки вам зараз тривожно та сумно через проблеми у спілкуванні із протилежною статтю, адже у цьому віці це одна з базових потреб.
Чи приймають Вас у вашій родині, зокрема батьки? Чи Ви відчуваєте любов у колі сім'ї? Або ж батьки транслюють ідею, що Ви якийсь не такий?
Якщо Вас встривожили мої питання, щось підняли у пам'яті, то проблема набагато глибша ніж складнощі у спілкуванні з дівчатами. І це вже запит на повноцінну терапію.
У будь-якому разі Ви, як і будь-яка людина, варті уваги і гарного до себе ставлення. Але не кожна людина нам підходить душевно, як і ми самі не можемо сходитись з усіма на світі. Ви напевно ще не зустріли дівчину близьку по духу і тому відчуваєте самотність та сум.
психолог онлайн
Вітаю!
Якщо вам всього 19 років, то дійсно у вас все ще попереду, і можна не перейматись.
Але якщо ви відчуваєте, що це зараз актуальна проблема, яка не дає вам спокою, відповідь на питання, чому саме так виходить, можна отримати на консультаціях з психологом. Бо
цитата:
обичний хлопець 2 руки 2 ноги
цитата:
зараз роботаю, була автівка власна
це взагалі не показник, чому у вас має чи немає бути дівчини. Треба досліджувати і вашу мотивацію на стосунки, і вашу самооцінку, і паттерни поведінки, цінності і багато чого іншого.