Переслідування зі сторони колишньої
Доброго дня,
В мене були стосунки з дівчиною коли я був за кордоном, при тому що я був одруженим. В той період часу я не хотів з нею нічого мати так як я був одружений, але вона побачила в мені ціль і добивалася всіма можливими способами. Клялась що любить і жити без мене не може і так все тривало практично рік до того моменту коли я не поїхав додому до дружини. Після трьохмісячної поїздки додому я вернувся назад і вона знову почала мене робити все щоб я з нею був і розвівся зі своєю дружиною. Після 7 місяців перебування за кордоном я вернувся назад додому і вже за 3 місяця я вернувся, але вже з жінкою. Та дівчина далі приходила і шукала зустрічі всім можливими способами, довела до такого що жінка переїхала від мене на іншу хату. Потім я дізнався що та дівчина ще мала інших (як мінімум трьох) протягом 3 років коли вона робила все щоб я був з нею. Я розірвав з нею все і повернув дружину назад. Через те що та дівчина і я працюємо на одній будівлі вона далі переслідування мене і тероризували. Я вже робив все щоб вона від мене відстала, вона виловлювала мене коло туалету, на сходах, під хату приїхала і вікна дивилась і фоткала мені що в хаті відбувається. Я вже посилав її всіма можливими способами, але вона далі не відстає. Дружині то не розказую бо не хочу її нервувати бо через ту дівчину ми чуть не розвилися. Що мені робити? Як я маю ту дівчину зупинити переслідувати і тероризували мене? Казав що викличу поліцію і їй всеодно. Порадьте як бути. Дякую.
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Марина Дудник
Владислава Василівна Курманова
Якщо вже казали викликати поліцію, а дівчина продовжує за Вами стежити, то можна таки звернутися в поліцію з доказами сталкінгу (переслідування).
Тримати ситуацію в секреті від дружини довго не вийде, тим паче що її довіра до Вас і так зараз хитка. І рекомендую звернутися індивідуально до психолога з приводу того, як у Вас виходить робити такі вибори в особистому житті. Вочевмдь, до того як Ви знайшли собі коханку, в шлюбі вже були невирішені проблеми, а роман на стороні - лише втечею від них. Тепер Вам доводиться втікати від того, що було романом на стороні. Слід пошукати джерело своїх проблем всередині і навчитись обходитися зі своїм життям більш помірковано.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю! Це вид психологічного насилля - сталкінг. Це злочин.
Захиститись можливо майже тільки через звернення до поліції. Не думайте, що це завершиться одним повідомленням в поліцію. Треба набратись терпіння і підтримки рідних.
Для себе можете подивитись серіал "Оленятко", який показує, що таке сталкінг і як з цим впорався головний герой.
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день
цитата:
Казав що викличу поліцію і їй всеодно. Порадьте як бути
Зробити так, як ви попереджали: дійсно викликати поліцію.
цитата:
В той період часу я не хотів з нею нічого мати так як я був одружений, але вона побачила в мені ціль і добивалася всіма можливими способами. Клялась що любить і жити без мене не може і так все тривало практично рік
Є відчуття якогось противоріччя між тим, що ви нібито хотіли і що робили в реальності. Нібито те що відбувалось, то було не за вашою згодою, а вас змусили бути у стосунках на стороні. Як можна вільну в своєму виборі, дорослу, не обмежену в діях, висловлюваннях, пересуванні людину змусити зробити те, чого не хочеш і не плануєш?
цитата:
Після трьохмісячної поїздки додому я вернувся назад і вона знову почала мене робити все щоб я з нею був і розвівся зі своєю дружиною
І знов нібито все продовжується без вашої згоди, без вашого бажання і волі.
цитата:
Я вже робив все щоб вона від мене відстала,
Що ви маєте на увазі під фразою "вже робив все"? Які дії з вашого боку були?
Як взагалі ви думаєте, чому ця дівчина демонструє таку наполегливість в поведінці в вашу сторону? Що може надавати їй таку впевненість в собі? Можливо попередній її досвід, коли ви все одно рано чи пізно, але давали згоду бути з нею у відносинах.
Щоб врешті решт поставити крапку, дуже важливо, щоб ваші помисли, ваші слова, ваші дії та поведінка - щоб це все було про одне і теж саме. Якщо я хочу закінчити це все (ваші думки, помисли) - я відкрито про це говорю - і мої дії / моя поведінка підтверджують мої помисли і слова.
Якщо в думках одне, говорю друге, а в діях транслюю щось третє - то це все "гра", в яку, 'буває, грають дорослі люди. Тому, від того, як будете поводитись ви, буде відповідно змінюватися реакція, поведінка іншої людини.