Жінки не зрозуміли мого допису, і не написали свою думку, а просто коротко висловились, ніби я їм байдужий і не цікавий
Спілкуюсь з двома жінками онлайн. І вони на це ( знизу текст) відповіли мені Перша відповіла Так і хочеться продовжити: і не шукайте на свій зад геморою. Даруйте за мою
французьку ))) А інша жінка відповіла Ви теж себе бережіть))) І з цього всього я зрозумів, що напевно я їх не цікавлю як чоловік. Мені не подобається що вони закриті хочеться їй розвеселити, а вони все закриті і закриті, не довірливі... Ніби й добре що це зараз все простежується бо в стосунках це важко так жити з жінкою до якої відчуваєш що вона щось може не договорити, не хоче казати прямо...тощо Хоча вони тобі подобаються. Можливо й тому що + і - притягуються. Хочеться допомоготи їм щоб вони відкрились, а вони ні... Не знаю, а в стосунках все може змінитись чи ні ? Ці жінки замужем не були їм за 45.
А давайте поговоримо про стосунки 50/50.
> Бо я трохи не розумію. Висловлю свою думку. По пунктам.
> Тобто коли жінка живе одна, в своїй квартирі і сплачує за комунальні,
> припустимо, 1500 - це норм. Якщо до неї прийде жити чоловік, то комунальні
> становитимуть 3000, і вони мають сплачуватись сплачуються навпіл - який
> тоді сенс від чоловіка? Чи він буде платити оренду, тому що користується
> квартирою жінкою ? Не впевнений...
> Коли жінка живе одна - витрачає кошти на продукти, припустимо, 6000, а
> вдвох з чоловіком це буде 12000. Який тоді сенс від чоловіка?
> Витрати на жіночий догляд за собою має бути навпіл з чоловіком , чи все
> залишиться на плечах жінки?
> Заправляти машину жінка має сама? Бо це ж її машина і вона їде по СВОЇМ
> справам. Чи навпіл з чоловіком?
> Хатні клопоти залишаться на жінці, чи й чоловік має теж допомагати чи сам
> все робити?
> Відпочинок (прогулянки, кафе, кіно, театр тощо) - кожен сам за себе чи
> порівно?
> Чоловік користується всім моїм (якщо живе у мене) - посуд, білизна,
> побутова техніка, меблі. Це як буде? Виходить що він ні в що не
> вкладається, але користується іще живе у жінки.
> А подарунки одне одному?
> Не складається тут 2 і 2.
> Меркатильним тут виходить чоловік. І аж ніяк не жінка 🤔
> Бережіть себе 🤗
Питання від: ; Вік: 51
Доповнення від автора
Я думаю реабілітуватись на Миколая 6 грудня надішлю обом жінкам подарунки. Таким чином попрошу вибачення за це.

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку, Алекс!
цитата:
ЖІНКИ НЕ ЗРОЗУМІЛИ МОГО ДОПИСУ, І НЕ НАПИСАЛИ СВОЮ ДУМКУ, А ПРОСТО КОРОТКО ВИСЛОВИЛИСЬ, НІБИ Я ЇМ БАЙДУЖИЙ І НЕ ЦІКАВИЙ
Судячи з допису, вони вас прекрасно зрозуміли. І відповідно до свого розуміння зреагували
цитата:
не шукайте на свій зад геморою. Даруйте за мою французьку )))
та
цитата:
А інша жінка відповіла Ви теж себе бережіть)))
цитата:
І з цього всього я зрозумів, що напевно я їх не цікавлю як чоловік.
Напевно, правильно їх зрозуміли. І чому тут дивуватись?! У них, напевно, відмінні від ваших цінності і погляди на чоловіків та їх роль в стосунках.
цитата:
Мені не подобається що вони закриті хочеться їй розвеселити, а вони все закриті і закриті, не довірливі...
Маленьке, але принципове уточнення. А чому це вони мають вам подобатись? З якого дива?
Та й закриті вони й недовірливі, маю, припущення перед вами.
А щоби задовольнити своє бажання веселити жінок, то можете спробувати сконтактуватись з іншими. Проте, схоже, ви не з тих, хто швидко відступається від своїх намірів. Будете продовжувати... поки не наразитесь на більш гостру і жорстку відповідь.
цитата:
А давайте поговоримо про стосунки 50/50.
Дивне уявлення про стосунки 50/50. Воно, скоріше, про жлобство і функціональне використання партнера/партнерки.
Відредаговано автором 04-12-2024 10:18:58
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374863 для Володимир Анатолійович
Вони мені не підходять тоді? Але вони мені подобаються. То Ви на стороні жінок теж?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Вони мені не підходять тоді?
Пишу по літерах, щоби краще зрозуміли - ВИ ЇМ НЕ ПІДХОДИТЕ(!)
цитата:
То Ви на стороні жінок теж?
Я завжди на своїй стороні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374867 для Володимир Анатолійович
Я розчарований Вашими словами. Але зустріч все може змінити.
психолог онлайн
цитата:
Але зустріч все може змінити.
На краще чи на гірше?
психолог онлайн
Вітаю.
1. Яке у Вас запитання до психологів сайту?
2."Хочеться допомоготи їм щоб вони відкрились, а вони ні... "
Жінки мають право не хотіти: відкриватися, веселитися, довіряти Вам, спілкуватися з Вами, "писати свою думку" та ін. Вони Вам нічого не винні та, здається, про таку " допомогу не просили.
психолог онлайн
Не совсем понятен ваш запрос и о чем речь.
Вы общаетесь с двумя женщинами и поднялся вопрос денег в отношениях?
Потому что нет ни предыстории от вас, ни о чем начинался диалог, а просто вытащен кусок разговора.
Какой вопрос у вас к психологам?