Вместе работаем и снимаем жилье человек намерено капостит
Я хлопець (18р) ,працюю з хлопцем (18 р) .З роботи нам нанімають житло.В дома він спеціально капостиь:Коли я ім забирає ложку переставляє на другий стіл,заходить в кімнату виключає світло,під кровать ложить мусор ,насміхається.Я не маю ні сил ні бажання з ним розмовляти ,щось пояснювати.Людина в лице насиіхаєється(Він фвзично сильніший.8 років боксу).Я пробував говорити ,потім посилав ,.Він мене фізично і морально виснажив .Але приходиться жити в одному житлі .Що робити як припинити ці іздівки в мій адрес ,не загубивши лице і рипутацію на роботі?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вам необходимо с ним поговорить, иначе как это должно решиться?
Как раз ни нету сил, а важно и нужно прояснить что происходит, задайте ему вопрос для чего он это делает, объясните свои чувства, что вам не понятно почему с вами так обращается он, что вы чувствуете при таком обращении. Пробуйте откровенно поговорить, а не посылать либо молчать!
психолог онлайн
Доброго вечора!
Якщо той хлопець, з яким Ви живете разом дійсно все робить навмисне, тоді єдиний вихід - це Вам почати займатися серйозно спортом і стати сильнішим за нього. На превеликий жаль, на людину, яка звикла до мови сили, може вплинути лише ще більша сила. Я б Вам радила знайти якусь спортивну секцію і почати працювати з тренером. Він Вас швидше, аніж психологи навчить правильно діяти з такими суб'єктами.
І ще... Вас виховувала в дитинстві лише мама?
Відредаговано автором 04-12-2024 20:15:06
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго вечора.
А чи є можливість знімати житло з іншими людьми, не з цим конкретним хлопцем? Або, якщо це робота з місцем проживання, то знайти іншу роботу, теж з місцем проживання, але з адекватнішим колективом. Бо тут діалог безпосередньо зі співмешканцем, на мою думку, не має сенсу. Не тільки тому, що людина боксер, а і тому, що подібна поведінка в нього явно не від здорової психіки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374888 для Марія Радченко
Немає можливості ні поміняти роботу (це ступенька в моє майбутнє) а житло знімати самому в даний час неможливо.Тому потрібно вирішити цю проблему на місці.Я б хотів просто і в подальшому житті уміти справлятись в таких обставинах.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374886 для Юлия Витальевна
Он не идет на разговор ,,натвсе мои твсячные попытки поговорить ,спросить напор его становится больше .Единожды был ответ на мой вопрос(зачем ты это делаеш?)Он ответил:Потому что могу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374887 для Алла Григорівна
Вже знайшов ,але щоб я зміг дати відпір треба час ,а ситуація стає нестерпною
Доповнення від автора
Я почав займатись спортом ,щоб можна противостояти фізично ,але потрібний час ,якого на жаль моя психіка не витримає.Поміняти роботу не можу (це важлива дуже ступенька до майбутнього),Говорити він нехоче ,тільки йорнічає.Я десь розумію що йому боляче .Хтось його сильно обідив .А в мене нема сил і бажання з ним ні логовррятмсь ні провчати його
психолог онлайн
Коли немає сил, допомагають дві речі: повільний біг рано вранці на природі і заняття духовними практиками: йога, медитація, мантри, молитви. Оберіть, те, що більше підходить саме Вам.
Біг дає прилив енергії, а духовні практики зміцнюють силу духу.
Відредаговано автором 04-12-2024 22:33:47
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Сразу скажу, что говорить с таким - БЕСПОЛЕЗНО.
Он банально САМОутверждается через унижение Вас.
А такие типы совести НЕ имеют. О чем там говорить или договариваться?
Пакостный и подлый человек понимает лишь такой же язык - язык подлости. Но поступать подобным образом - значит опускаться на его уровень. И еще язык СИЛЫ - причем и физической, и моральной. Физической, похоже, у Вас недостаточно, а вот моральная, думаю, имеется. Что хорошо.
Единственно правильный вариант для мужчины в данной ситуации - дать в лоб. Сильно. Очень. Чтобы пожалел. Но не факт, что отстанет и не станет мстить. Такая мразота обычно пакостит всегда. И ТЕМ БОЛЕЕ после достойного ответа им.
Потому бить придется НЕ раз. Но и без битья не получится. Так как, как я уже говорил - другого языка кроме силы НЕ понимают.
Как вариант - привести кого посильней, чтобы его в Вашем присутствии проучили. И чтобы боялся пакостить. А при случае - повторить.