Не можу знайти спільну мову з сім‛єю
Доброго дня. Зараз перебуваю в дуже пригніченому стані. Я поїхала закордон, зіткнулась з багатьма складнощами які думала вирішу швидко, але вони затягнулись на декілька місяців. Зараз перебуваю в підвішеному стані, тому що не знайшла роботу, нерухомість в якій мешкаю також під питанням, бо закінчується договір оренди, взагалі є думки змінити країну або залишитись і займатись документами, поки ще в думках. Перед від'їздом з країни я залишила мамі своїх двох котів і попросила послідкувати за ними(я повністю сплачую витрати на них), домовились що коли влаштуюсь то заберу їх до себе, але на жаль за 3 місяці не вийшло, тому вони залишились. Мені ніхто і ніяк не допомагає, я всі питання за кордон вирішую сама і це дуже складно, все що я чула це тільки закиди в яких мене засуджують що я щось роблю не так. Зараз в мене багато інших не вирішених питань, мені постійно пише чоловік матері, коли я заберу своїх тварин, бо вони заважають і шкоду роблять. Намагаюсь пояснити, що в мене зараз складності та що мені в цей час немає куди їх забрати, вони наче не розуміють і не чують мене. Наводять мені в приклад сторонніх людей що ось вони виїхали та в них все вийшло. Пояснюю що всі люди різні та у всіх різні починання. Зараз мене турбують тварини, бо я переживаю що з ними там погано поводяться і я не можу пояснити які вони важливі для мене ( що ніяка зіпсована кофта не може бути важлива за котика). Як мені пояснити, важливість тварин для мене та що в мене зараз труднощі та мені треба більше часу для влаштування ніж пів року? Зараз в мене дуже розбитий і пригнічений стан, бо думки не йдуть з голови про тварин і не можу ніяк взяти себе в руки, щоб займатись справами які в мене тут, бо в голові жахливі думки. Хочу поговорити з мамою і не можу підібрати слів.
Вони ніколи не винаймали житло та не вчили іншу мову, взагалі не мають уявлення життя в іншій країні.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Ваші занепокоєння про кішок цілком природні, оскільки вони є частиною вашого життя та емоційної прихильності.
Поговоріть з мамою. Подумайте про те, як ви можете пояснити свої почуття вашій мамі. Події та труднощі, з якими ви стикаєтеся, мають значення, і важливо, щоб вона зрозуміла, що це не через вашу байдужість до кішок. Ви можете сказати щось на кшталт: «Я дуже ціную те, що ти дбаєш про наших кішок, і це для мене дуже важливо. Але у мене зараз складний період, і я не можу взяти їх до себе, доки не влаштую своє життя тут. Вони дійсно важливі для мене, і я хвилююсь за них. Будь ласка, дайте мені трохи часу.
При цьому будьте готові взяти на себе відповідальність: це ваші кішки і мама справді не зобовязана за ними доглядати або вам допомагати. Якщо ви ні про що не можете думати, окрім кішок, і розмова з мамою не дать результатів, шукайте, кого ще можна попросити взяти їх до себе або повертайтеся до них самі.
Знайдіть підтримку. Хоча у вас може не бути підтримки поруч, подумайте про те, щоб знайти її серед людей, які переїхали в вашу країну. Можливо, є онлайн-ресурси чи спільноти, де ви зможете поспілкуватися з тими, хто розуміє вашу ситуацію.
Виділіть час для себе, щоб зайнятися чимось, що вам подобається і що може допомогти зменшити стрес. Це може бути прогулянка, читання книги, заняття спортом чи медитація. Ваше емоційне благополуччя дуже важливе, особливо зараз.
Якщо у вашому стані пригніченості не буде змін, можливо, варто звернутися за допомогою до психолога чи психотерапевта. Професійна підтримка може допомогти вам розібратися з емоціями та труднощами, з якими ви стикаєтесь.
Памятайте, складності тимчасові, і ваша стійкість у вирішенні цих питань говорить про вашу силу.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня Sonya!
Мені шкода, але якщо Вам на стільки складно підібрати слова, щоб пояснити мамі елементарні речі, проблема набагато глибша, аніж лише ситуація з котиками.
Окрім того, знаходячись в стані сильного напружена, Ви не усвідомлюючи цього, лише своїм станом можете викликати у мами та її чоловіка роздратування. Бо як це не дивно, але ми реагуємо не стільки на слова, скільки на емоції іншої людини.
Можливо, Вам варто підшукати знайомих, друзів, або просто чужих людей в тому ж ФБ, які за ті ж самі гроші візьмуть котиків на перетримку і згодяться турбуватися належно про Ваших тваринок допоки Ви їх не заберете до себе? Таке буває нерідко, що чужі люди можуть краще зрозуміти почуття, аніж ті, кому ми рідні по крові.
У всякому випадку, ця ситуація може, як на мене, змусити замислитися, а чи дійсно у Вас з мамою близькі стосунки? І чи, можливо, Ви маму дещо ідеалізуєте, а вона насправді, не має тих рис, які Вам так хочеться в ній бачити? Але це питання вже для індивідуальної роботи з психологом.
Відредаговано автором 10-12-2024 13:46:46
психолог онлайн
Вы пишите, что муж матери от вас требует забрать животных. А что говорит мама? Какие с ней отношения?
Есть ли у вас друзья, знакомые, кому можно отдать на время животных?
психолог онлайн
Вітаю!
Співчуваю вашій розгубленості, безсиллю та невизначеності. Ви хочете розуміння, підтримки та співчуття, але чуєте претензії та роздратування. На жаль так буває, бо ваші рідні хочуть бачити вас дорослою, незалежною, а коли ми потрапляємо у нові обставини життя ми уподібнюємося дітям, бо нічого не знаємо, ще не вміємо…
Зараз таке нелегке випробування у вас і така сепарація від мами, ви ще на неї розраховуєте, але схоже що вже не треба. Краще знайти людей, які можуть подбати про тварин за гроші або просто сказати рідним що ще півроку ви не заберете тварин. Має десь бути визначеність, бо і ви на щось чекаєте і ваші рідні чекають коли ви заберете пухнастих. Треба передомовитимь на новий договір.
Я думаю про символізм цих тваринок, ви довірили саме дороге серцю мамі і чекаєте опіки над ними. Але ви самі потребуєте такої ж опіки, розуміння, підтримки і любові. Чи огортає ви себе цими потрібними відчуттями? Ви у себе є, навіть серед всього цього переліку складнощів.
Які слова підтримки ви б хотіли почути? Спробуйте самі собі іх сказати, впустити в своє серце! Ви з часом вибудуєте опору, впевненість в собі, зараз життя якраз сприяє цьому досвіду…