Це розлад?
Вже більше року я відчуваю ніби зімною щось не так, я стала надмірно переживати через елементарні речі, такі як розмова з одногрупниками чи викладачами, я тремчу і запинаюсь, також мене переслідують думки що я невдаха, я почала ненавидіти себе і свою зовнішність, я або не можу заплакати, але надмірно плачу, я не можу написати своїм друзям елементарне привіт, в мене відразу з'являються думки що я нав'язлива, непотрібна, нецікава, нахили до самопошкодження... Я завжди втомлена, нема сил ні на що, все що роблю швидко кидаю, я втомилася жити сама з собою.. періодами мені стає краще, я навіть думаю що все минулось, але потім мені стає дуже погано, зараз я просто видалила всі соц мережі і не відповідаю на дзвінки.. я хочу почуватися краще, я намагаюся... що зімною?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день,
Якщо у вас Цей стан триває більше року, то це привід записатися на консультацію до психіатра. Підтвердити/виключити наявність психіатричного діагнозу. Отримати кваліфіковану допомогу.
Також вам варто звернутися до психотерапевта, дослідити, що вплинуло на ваш стан? Почати роботу над собою, взяти під контроль свій стан та своє життя.
Ви тільки починаєте доросле життя,вам варто підтримати себе різними способами, включаючи вищезазначені.
психолог онлайн
Перш за все Вам потрібно звернутися до сімейного лікаря, щоб він направив Вас до ендокринолога. Треба перевірити щитоподібну залозу.
А також потрібно зробити аналіз крові, щоб перевірити рівень гемоглобіну.
Низький рівень гемоглобіну та дисбаланс гормонів впливають на психологічний стан.
А потім уже можна звернутися до психолога для корекції тривожного розладу.
Відредаговано автором 14-12-2024 05:58:13