Нікому не потрібна
Доброго вечора.
У мене почалися великі проблеми батьки зі мною спілкуватися не хочуть і знати не хочуть. Залишилася честно говоря на вулиці з 2 дітками та ще вагітна. Чоловік не розуміє працювати не хоче. В його родичах завжди погана. Все на мені діти фінанси все я повинна рішати. В дитинстві пережила булінг батьків та друзів. Зараз зовсім жити не хочеться. Я коли залишаюсь одна в кімнаті я починаю дуже сильно плакати і кричати за що мені це все. Батько рідний помер в 5 років він був моєю опорою і підтримкою. Мати своє життя влаштувала. Чоловік знущається з мене . Раніше бив та принижував що я нікому не надо .
Я вже не витримую і реально не можу більше. Я вже пила ліки заспокійливі не допомагає.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день, Dasha.
Співчуваю вам, ви опинилися у дуже непростій ситуації. Тепер давайте спробуємо розібратися.
В першу чергу варто відповісти собі на питання: що вас тримає у стосунках з чоловіком, який не розуміє і не підтримує вас?
Далі, на мою думку, у вашій ситуації варто звернутися по допомогу до соціальних служб. У територіальних громадах зазвичай є центри соціальних служб, де є соціальні працівники та психологи, які зможуть надати вам безкоштовно певну допомогу. Вам точно варто пропрацювати з психологом травми дитинства та стосунки з чоловіком. Ми всі схильні відтворювати у дорослому житті той тип стосунків, який був у нас в дитинстві, ставитися до себе так само, як до нас ставилися в дитинстві батьки та інші близькі люди. І тому варто, щоб щось змінилося, попрацювати з цими питаннями з психологом.
Щодо того, що ви почуваєтеся нікому не протрібною, то слід сказати, що ви точно потрібні своїм дітям. Ви також вирішуєте проблеми своєї сім'ї, долаєте труднощі. Тобто ви можете вирішувати проблеми і вже достойні поваги. Для покращення самооцінки спробуйте також скласти список того, за що ви себе любите і поважаєте. Думаю, таких рис у вас знайдеться чимало.
психолог онлайн
Доброго ранку Dasha!
Так, життя, інколи буває не дуже милосердним і доводиться переживати не найкращі його періоди. І дуже непросто буває знайти якусь опору, щоб, бодай, витримати і вистояти...
Але... У Вас є двоє дітей і з третьою дитиною Ви вже вагітна. Тому просто не можете собі дозволити і далі перебувати в ролі "жертви".
Ви пишете, що "батьки зі мною спілкуватися не хочуть і знати не хочуть..." А чому? Ви посварилися? Що стало тому причиною? І що означає "В його родичах завжди погана"?
... Окрім того, десь де Ви разом з дітками прописані? Де саме Ви прописані? У батьків? Юридично, за законом ні Вас, ні Ваших дітей з Вашого житла
вигнати ніхто просто не може ні на яку вулицю. Хіба, що Ви сама зберете речі та підете . Інша справа - це психологічний стан. Але це трохи інше.
Далі Ви пишете про свого чоловіка, який не хоче працювати і турбуватися про своїх же дітей та вагітну дружину. Він таким став тільки зараз? Чи таким був завжди? А якщо таким був завжди, то Ви ж з ним, таким, вже народили двох дітей... І якщо вже є такий досвід, то зможете народити і третю... Інша справа, що Вас вже такий стан речей більше не влаштовує...
Тоді необхідні кардинальні зміни, насамперед, в Вас самій. Бо лише ми самі маємо право обирати, як і з ким хочемо жити, і за якими правилами. Тим паче, якщо я правильно зрозуміла, Ви і так сама заробляєте і на себе, і на своїх дітей...
Щоб давати подальші поради, необхідно більше інформації про Вас та Ваше життя. Що трапилося між Вами та Вашими батьками? Що означає "в його родичів завжди погана"? Вони Вас також виганяють на вулицю? Де прописані Ви і Ваші діти? Як давно чоловік не працює та не турбується про Вас з дітьми?
Ви живете в місті, чи в селі? Адже, в кожному місті є служби захисту матері та дитини, куди можна звернутися в разі, якщо над Вами скоюють насилля ..
Відредаговано автором 17-12-2024 09:56:36