Нічого не приносить задоволення
Добрий вечір, загалом в мене склалася ситуація що мені нічого не приносить задоволення. Енергія впринципі в мене є щось робити, але чи отримаю я в кінці або під час виконання чогось задоволення? Ні. Цей стан триває більше місяця. В мене немає апатії , ліні чи вигоряння. Я не знаю що з цим робити 😐😐
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Катя, з Вашою проблемою треба розбиратися на консультації у психолога.
Такий стан виник не на порожньому місці.
Ймовірно, у Вашому житті щось трапилося. Можливо Вас не влаштовують взаємини у сім'ї чи з друзями, чи є проблеми у школі. Сталося щось, що Вас поранило. І тоді спрацьовує захисний механізм, Вам так боляче, що Ви перестали відчувати.
Але проблема в тому, що не можна припинити відчувати лише хворобливі переживання, і при цьому залишити радісні. Ми або емоційно сприйнятливі, або ні.
Більше того, коли ми перестаємо відчувати, нам не треба нічого міняти. Немає почуттів, все стабільно. Який сенс щось робити?
Важливо розуміти причинно-наслідкові зв'язки. Коли у Вас почався такий стан? Які події були до, за півроку, за рік? Що зараз є у Вашому житті: які люди, стосунки? Що зазвичай приносить Вам задоволення і радість?
Відредаговано автором 23-12-2024 04:53:46