Спілкування
Добрий день. В мене таке цікаве питання . Я намагаюсь спілкуватися з чоловіками на різних платформах інтернету. Але зі скількома не поспілкуюсь мене ніхто не може зацікавити. Ні,я не хочу сказати що чоловіки погані,просто я по спілкуюсь з ними і мене вистачає на якихось 30 хвл може,далі все,чому так не розумію? Вже життя мене мало хто може зацікавити ,спілкуюсь, спілкуюсь,я ніхто не чіпляє навіть що не так?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Что значит никто не может заинтересовать?
На что обращаете внимание в мужчинах?
Вас мало кто может заинтересовать из мужчин или в целом, даже в плане дружбы мало интересных для вас людей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375852 для Валентина Михайловна
Ну не цікавлять і все. А якщо цікавлять то це рідко і я взагалі не знаю як це відбувається. Із всіх з ким переслідувалась зацікавили всього дві людини .Тому на це питання взагалі не можу відповісти,бо не знаю сама як це відбувається. Ось навіть сьогодні поспілкувалась із трьома ,а ні хто не зацікавив взагалі. В плані дружбі та відносин.
психолог онлайн
То есть в жизни вы тоже встречаете мало интересных людей, с кем хотелось бы общаться? Если я правильно поняла.
Что вас вообще интересует в людях?
На кого обращаете внимание?
Кем, чем восхищаетесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375854 для Валентина Михайловна
Так.
Ой,напевно в першу чергу мене цікавить те що,з першої хвилини спілкування з людиною так легко ,що по відчуттям наче людину знав все життя,але нажаль мало чи рідко такі люди трапляються.
Я на всіх звертаю увагу завжди. В мене в спілкуванні немає критерії чи тільки гарна людина,чи багата,з усіма спілкуюсь на всіх звертаю увагу. Але чомусь рідко трапляються люди з якими реально просто комфортно.
Хм... Та особливо ніколи не ким не захоплювалась якщо честно,не маю якогось кумиру
психолог онлайн
Доброго ранку, Darina!
цитата:
Я намагаюсь спілкуватися з чоловіками на різних платформах інтернету.
Вважаю, що варто прояснити мотиви - з якою метою спілкуєтесь? Чому не в реальному житті?
цитата:
Але зі скількома не поспілкуюсь мене ніхто не може зацікавити.
У вас в досвіді є приклади, коли хтось вас зацікавив? Якщо є, то чим саме?
Спробуйте собі поставити питання і дати на нього відповідь - як я відчую/зрозумію, що виникла зацікавленість?
А також, "зачепившись" за що, можу продовжити спілкування, аби пізнати людину краще?
цитата:
просто я по спілкуюсь з ними і мене вистачає на якихось 30 хвл може,далі все,чому так не розумію?
Насправді, хто припиняє спілкування - ви або чоловіки?
Ймовірно, ви все одно щось відчуваєте в момент спілкування... Якщо нема зацікавленості, то може бути, наприклад, байдужість, нудьга, роздратування тощо. Які ваші емоції переважно в момент спілкування?
цитата:
Вже життя мене мало хто може зацікавити ,спілкуюсь, спілкуюсь,я ніхто не чіпляє навіть що не так?
Наразі перелік причин може бути доволі довгим. Скажімо, формула "ніхто не цікавить" іноді служить інструментом виправдання на раціональному рівні страху перед відносинами. До речі, дуже розповсюджене явище.
Отже, щоби реально вам допомогти, потрібно спочатку дослідити природу феномену, з'ясувати усі чинники і передумови його виникнення. Для цього знадобиться індивідуальне спілкування з психологом. Обирайте тут на сайті і зверніться онлайн.
психолог онлайн
Что значит сразу легко общаться? В чем конкретно вам легко?
Вспомните тех, кто вас заинтересовал. Чем именно эти люди заинтересовали? Как вы ощущаете этот интерес?
К кому вы быстро теряете интерес? Что вас отталкивает от людей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375858 для Володимир Анатолійович
В наш час якщо казати прямо мало хто спілкується в житті. Я вже спілкуюсь з людиною в житті тоді коли воно мене зацікавить так,що я без вагань йду на теж чашку кави. Нажаль таких людей мало трапляється ,але вони є. Коли дійсно з ними цікаво спілкуватись як в інтернеті так в в житті і коли є про що спілкуватись,а не про "а можно я задам питання про секс?". Ну звичайно кожну людину може відштовхнути таке. Ви ще не знайомі,а відразу таке питання.
Насправді я припиняю спілкування перша.
Я не знаю як це відбувається я можу спілкуватись і з перших хвилин я починаю відчувати легкість і спілкуванні ,зацікавленість обох сторін,коли в нас стільки тем,що ми можемо до ранку спілкуватись. А потім вже піти на ту саму чашку кави,що б спілкуватись вже в житті.
Ой,ні страху перед відносин в мене немає,бо вже в мене ж довготривалі стосунки,в яких у кожного є своя трішки свобода,тобто ми можемо спілкуватись як з дівчатами так і з хлопцями бо ми довіряємо один одному.
Але я намагаюсь зрозуміти чому так саме в мене. Починаю спілкуватись і ніхто не чіпляє,а якщо і чіпляє то це дуже рідко відбувається. Тому я прийшла з цим питанням сюди,що б зрозуміти чому є воно так. І так само у моєї подруги відбувається ,і дуже вже стало цікаво що ж це таке
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375867 для Валентина Михайловна
З перших хвл спілкування не знаю як це пояснити,але просто в душі відчувається легкість в спілкуванні з цією людиною. Тобто кучу тем на які ми можемо спілкуватись до ранку. Я не знаю як це відчувається, але воно є. Тих хто мене зацікавив там зацікавили різними цікавими темами, спілкуванням на всі всі теми як наче ми знайомі з людиною все життя. Цікавить прогулянками. Навіть інколи цікавими статтями чи порадами. Тобто відчувається що дійсно розумна доросла людина з якою я правда цікаво спілкуватись ,а не якісь підлітки.
Швидко інтерес в мене пропадає в першу чергу до людей з яких треба тягнути по слову. Як наче в мене бесіда сама із собою відбувається. Як наче все спілкування тримається на мені ,а людину цікавить тільки питання про "секс". Або якщо тільки написали один одному привіт і відразу " пішли на каву" ну яка кава я тебе в перше бачу ,і ми навіть не поспілкуватись відразу кава.
Від таких людей відразу воротить
психолог онлайн
цитата:
В наш час якщо казати прямо мало хто спілкується в житті.
Цікаво, звідки у вас такий висновок? У мене, наприклад, інша думка з цього приводу.
цитата:
Я вже спілкуюсь з людиною в житті тоді коли воно мене зацікавить так,що я без вагань йду на теж чашку кави.
Спробуйте провести межу: спілкування - романтичне? дружнє? по роботі? побутове? звичайте соціальне?
А також доречно визначити мету, для чого вам спілкуватись і які потреби завдяки спілкуванню задовольняти? І що при цьому відчути на рівні емоцій?
цитата:
Тих хто мене зацікавив там зацікавили різними цікавими темами, спілкуванням на всі всі теми як наче ми знайомі з людиною все життя.
Це щось схоже на пошук рідної душі, рідної людини?
цитата:
Цікавить прогулянками. Навіть інколи цікавими статтями чи порадами. Тобто відчувається що дійсно розумна доросла людина з якою я правда цікаво спілкуватись ,а не якісь підлітки.
Якщо ви саме така людина, яку шукаєте, то чи відчуваєте цікавість до себе з боку інших - тих, хто відчуває потребу в порадах, змістовних прогулянках, обговоренні різного роду публікацій?
Зараз я наведу приклад. Щоби купити м'ясо, не треба йти у відділ молочки(!) Там м'яса немає. Щоби купити парфуми не варто звертатись у відділ кондитерки. А ви шукаєте
цитата:
Я намагаюсь спілкуватися з чоловіками на різних платформах інтернету. Але зі скількома не поспілкуюсь мене ніхто не може зацікавити.
Так, може, не там шукаєте?
цитата:
От цей момент поясніть, будь ласка, більш розлого. Навіщо шукаєте спілкування з чоловіками, якщо у вас довготривалі стосунки?