Психосоматика
Проблеми зі здоров'ям виникають одна за іншою. Хвороби аутоімуного генезу. Справляюся з одною виникає інша. Медичне лікування призвело до інвалідності. Є розуміння причин, а що з цім робити -ні. Шукаю психолога який має досвід та з розумною вартістю своїх послуг
Питання від: ; Вік: 50

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго ранку!
Аутоімунні захворювання мають генетичну природу, тобто не відносяться до психосоматики. Тому з ними я, в першу чергу, рекомендую звертатися до іммунолога. Якщо не влаштували послуги тих лікарів, у яких уже були, спробуйте звернутися до інших. Але тут саме традиційна медицина повинна допомагати, при чому, на пожиттєвій основі,якщо вже є аутоімунні хвороби та інвалідність.
Щодо Вашого запиту. Можете розказати детальніше про Ваш життєвий шлях? Як давно у Вас почалися проблеми зі здоров'ям, і яка була Ваша на це емоційна реакція? Що наводить Вас на думку, що хвороби пов'язані з Вашим психологічним станом? Що відбувається у Вашому житті зараз, та як це впливає на Ваш настрій?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Захворювання аутоімунного характеру на сьогоднішній день є не до кінця розгаданою загадкою для медиків.
Іноді пацієнтам не допомагає обрана лікарем тактика лікування, і навіть нез'ясованими залишаються причини виникнення тогої чи іншого виду аутоімунного захворювання.
Нині ще немає максимально ефективної схеми лікування.аутоімунного захворювання.
Тому вивчення психосоматичного фактора, що провокує аутоімунні захворювання, актуальне як ніколи.
Медики рекомендують не ігнорувати свій психоемоційний стан, адже в деяких випадках аутоімунні захворювання справді можуть бути спровоковані тривалим перебуванням у стресі, особливостями психіки (тривога, страх, панічні атаки)..
Психоемоційний стан іноді може виступати основною причиною аутоімунного захворювання,
Аутоімунні захворювання є складними в плані лікування та одужання, проте немає нічого неможливого. Комплексна робота з лікарем, а також психологічна терапія, допоможуть вийти із скрутних положень.
Вибирайте психолога і починайте шлях до одужання.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
Будь які проблеми зі здоров'ям є нелегким випробуванням для людини, тим більше, якщо "виникають одна за іншою". Це є виснажливим не тільки фізично, а й психологічно. Й дійсно, є захворювання, які мають прямий зв'язок з нашим психічним станом, але для аутоімунних захворювань- це,скоріше, непрямий вплив. Так,є дослідження, в яких виявлена наявність певних психологічних рис у людей, які мали аутоімунні захворювання. Нажаль, причини виникнення зазворювань, всеж, більше фізіологічні. Психологічні фактори в більшій мірі впливають на подальший розвиток й перебіг захворюваннь. Тому, на мою думку, психотерапія допомогла б Вам не стільки розібратися з " розумінням причин", бо це не веде автоматично до зцілення, а зробити " аудит " свого життя : змінити, те що можна змінити та прийняти те ,що не можна; знайти те,що може покращити Ваш стан, та те що погіршує; зрозуміти, на що Ви можете впливати, а на що - ні, та ін.. Тобто, знайти відповідь на питання " що з цим робити", як жити, куди рухатися.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Проблеми зі здоров'ям виникають одна за іншою. Хвороби аутоімуного генезу. Справляюся з одною виникає інша.
Розкажіть, будь ласка, за допомогою чого справляєтесь з хворобами? Що вам реально допомагає? Чи є серед цього переліку підтримка рідних та близьких? Наскільки міцною є ваша віра в покращення стану і покращення якості життя?
цитата:
Медичне лікування призвело до інвалідності.
Дуже шкода, що так сталося. До речі, цей висновок суто ваш чи думка когось з лікарів?
цитата:
Є розуміння причин
Про розуміння причин варто і доречно говорити сфокусовано і виважено. Поділитись можете власним розумінням причин?
цитата:
а що з цім робити -ні. Шукаю психолога який має досвід та з розумною вартістю своїх послуг
Виходить, що не зовсім відсутнє розуміння, адже напрямок пошуків ви сформулювали - звернутись до психолога, який знається на питаннях психосоматики. Тобто залишається вкласти у цей мотив власну енергію і почати терапію з фахівцем. Як на мене, то сенс тут є беззаперечний.
психолог онлайн
Какие, как вы думаете, причины привели к тому, что постоянно болеете?
Почему считаете, что это психосоматика, а не суто медицинский вопрос?
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви пишете, що "Є розуміння причин, а що з цім робити -ні". Що на Вашу думку, могло "запустити" ланцюговий процес захворювань? Це були якісь події, чи, можливо, ситуації? Якась людина, яка викликала у Вас психо-емоційну травму? Нерідко, психо-соматика виникає через події в дитинстві та стосунками зі значними дорослими...
Адже, лікарі ще не так давно взагалі враховували лише медичний аспект любих захворювань. І відхиляли любий зв'язок хвороб з тими установками та програмами, що заклалися на рівні підсвідомості.Тоді як зараз і вони все більше схиляються до думки, що всі хвороби, окрім вроджених, мають, у тому числі, і психо-соматичні причини.
Доповнення від автора
Я вдячна Всім, хто відгукнувся на мій запит. Дякую за увагу та час, що мені приділили. Причиною моїх проблем вважаю поведінку моей матері, яка мені у дитячому віці постійно говорила: Нет детей и это не ребенок. Або Чтобы у тебя руки и ноги повыкручтвало. І викручиває. Все розумію, пробачила, люблю свою матусю. Але нові люди, нові події , нові проблеми, а мої реакції змінились мало. Справілась з аутоімуним тіріїдітом, що офіційна медицина не лікує- будь ласка псоріаз і погіршення зору. Знаю що я не хочу бачити і що я не хочу терпіти. Навіть думаю, що знаю що робити, але. Все повторюється знову і знов. А є ще і системний червоний вівчак. Звичайно я вважаю себе розумною людиною, яка постійно лікується. Приймаю ліки шукаю різні шляхи.
психолог онлайн
Вы простили маму из ума. Потому что это мама, потому что прощать надо, скорее всего.
А вот эмоционально все переживания живы в вас. И видимо настолько живы и так все болит, что выходит в виде болезней постоянных.
Поэтому вам идти в терапию с темой сепарации.
У меня есть пара статей на эту тему, чтобы лучше понимать о чем я.
https://upsihologa.com.ua/separaciya-ot-roditeley--chast-1-51zhemchug.html
https://upsihologa.com.ua/separaciya-ot-roditeley--chast-2-03zhemchug.html
психолог онлайн
Ви все правильно робите. І у мене особисто, викликає величезну повагу своєю цілеспрямованістю та наполегливістю.
Те, що Ви пишете про своє дитинство, називається "навіюванням". Яке дуже властиве дітям під час спілкування зі значимими дорослими. Це спрацьовує як певні команди для підсвідомості, адже дитина довіряє абсолютно всьому, що говорять батьки, бо в цьому світі безпомічна та безпорадна. А потім ці слова стають певними програмами, які створюють ситуації, події, і певні хвороби...Те, що Ви любите і
пробачили матусю - прекрасно! Але... Потрібно трансформувати не лише почуття та емоції в теперішньому часі, потрібне серйозне "перезавантаження" дитячих травм в минулому. А це - рівень підсвідомих установок, з якими і потрібно працювати. Це той загальний фон, те "коріння", яке і створює хворобу за хворобою, щоб Ви нарешті розібралися з усім глибинно. У тому числі, із внутрішнім світоглядом та вмінням відновлювати свої сили, бути наповненою та щасливою. Щаслива людина, в рази менше хворіє. Хвороби, як на мене, у
Вашому випадку виступають як певні тригери, які змушують, зачасти, працювати над пошуком виходу із проблем, а отже, невпинно рухатися вперед і розвиватися як особистість. Адже, саме хвороби привели Вас і на цей сайт, як це не дивно... А випадковостей, як кажуть, у цьому світі не буває..
Відредаговано автором 04-01-2025 18:24:10
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Знаю що я не хочу бачити і що я не хочу терпіти
И что же это?
цитата:
Все повторюється знову і знов
Все повторяется потому что Вы ПОСПЕШИЛИ с прощением:
цитата:
Все розумію, пробачила, люблю свою матусю
НЕ выстроили ЖЕСТКУЮ, ОТТАЛКИВАЮЩУЮ защиту от разрушающего ВНУШЕНИЯ матуси:
цитата:
Причиною моїх проблем вважаю поведінку моей матері, яка мені у дитячому віці постійно говорила: Нет детей и это не ребенок. Або Чтобы у тебя руки и ноги повыкручтвало. І викручиває
Это называется не иначе как ПРОКЛЯТИЕМ. Причем человека, имеющего близкий доступ и пользующегося ДОВЕРИЕМ.
И своим пониманием ее, прощением и принятием только ОТКРЫВАЕТЕ доступ к СЕБЕ этим негативным программам.
Остался НЕ пройденным этап злости на маму. Той злости, которая способна ЗАЩИТИТЬ человека от негативного влияния.
Потому что эта злость ПЕРЕКРОЕТ это наивное ДОВЕРИЕ маленького ребенка к маминым словам.
А это возможно лишь при полном!!! прохождении СЕПАРАЦИИ от мамы. Подозреваю, что этого сделано не было.
Потому все и продолжается. И мамино проклятие действует. А ведь это именно что проклятие.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Знаю що я не хочу бачити і що я не хочу терпіти.
Як бачимо і як доводить ваша особиста історія, одного знання ЗАМАЛО.
Те, чого ви не хочете бачити і не хочете терпіти, все одно існує в вашій свідомості, бо існує в реальності. Натомість ваша позиція щодо небажаного поки що близька до "Я ВСЕ ЩЕ ЗАЛИШАЮСЬ НА ПСИХОЛОГІЧНОМУ РІВНІ НАДТО ВРАЗЛИВОЮ". З тими самими, що і в дитинстві, відчуттями і моделями взаємодії з навколишнім світом. Наріжним каменем тієї моделі, скоріше за все, є подавлення емоцій в собі, що потім вилазить боком на тілесному, тобто соматичному рівні.
Чому схиляюсь до такої думки? До цього змушують ваші зізнання
цитата:
пробачила, люблю свою матусю.
Ймовірно, любите ще серцем дитини. Водночас на рівні дорослої особистості потрібних трансформацій не відбулось, адже не відбувся процес набуття сили і спроможності через проживання опозиції та природньої агресії до травмуючої поведінки матері. А це, зрештою, покликано забезпечити, між іншим, вашу емоційну АВТОНОМНІСТЬ, ВНУТРІШНЮ РІВНОВАГУ і ОСОБИСТІСНУ ЦІННІСТЬ.
Та ви й самі підтверджуєте грунтовність моїх висновків -
цитата:
Але нові люди, нові події , нові проблеми, а мої реакції змінились мало.
Вважаю, що в процесі терапії зможете надолужити втрачене.
Відредаговано автором 05-01-2025 10:25:21
психолог онлайн
Добрий вечір. Прочитала все що ви написали, та ваші відповіді. Ви дуже усвідомлено відноситесь до того, що з вами відбувається, а це вже забезпечує половину успіху у терапії. Ви вже були у спеціаліста чи самостійно розібрались із питанням джерела ваших хвороб?
цитата:
Шукаю психолога який має досвід та з розумною вартістю своїх послуг
Я працюю із такими запитами та маю колег, роботу яких можу рекомендувати, як якісну. Але потрібно розуміти, яка вартість консультації є для вас розумною.
Доповнення від автора
Ні з психологами я не працювала, але вмію читати та і маю інтелект. Щодо вартості консультації. Я поважаю працю та досвід, але на разі я маю враховувати свої фінансові можливості. Тому для мене приемлена ціна 500-600грн.. Довго не відповідала, бо знов нова проблема зі здоров'ям. Не знаю який раз ковід. Але бажання найти свого психолога поки не зникло. Дякую всім за відгуки.
Доповнення від автора