Отношения
Добрый день. Я познакомился в интернете с девушкой она мне сильно понравилась, но есть но я с Днепра она с Полтавы мы сней общяемся 4 дня сегодня 5 просто она мне скидывает видос типо мы ? там коты в двоём и песня мы с-тобой вдвоём ну не суть и вчера типо зачем одеяло если есть я ето написала она ну подкаты типо. Я незнаю как реагировать на такое просто все так быстро я может стеснительный незнаю я привык что нужно все по порядку делать не спешить и я задумуюсь может реально с-ней попробывть, и ли она так со всеми общялся мне нравиться то что она мне отвечает быстро и спрашивает как ты. Общялся с девушкой со знакомой она живет тут минут 30 от меня так она на сообщение могла по 8 часов не отвечать слава богу что у нас ничего не получилось и то гулять собрались у неё извините понос то ещё что-то. Мы с-ней с которой я сейчас общяюсь даже про наши семьи поговорили я вчера родителям рассказал что с-ней общяюсь. Она к-тому написала ты хороший парень типо я не прошу интимные фото и про секс с-ней не говорили. Я спросил а ты скидала интим фотки она сказала только парню и другу. Хотя ето же было до меня и к-тому какая девушка бы не была она может и соврать что не скидывала кроме самой девушки ето не кто не узнает. Как вы считаете ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Валентин. З Вашої розповіді я розумію що Ви людина з цінностями . Правильно розумієте що потрібен час щоб краще зрозуміти людину і її цінності перед тим як переходити до більш серйозніших відносин.Оскільки в попередніх стосунках Вам не вдалося отримувати стільки уваги , скільки Ви хотіли. Ваші потреби в увазі не були задоволеними. Тому я розумію що Вам до вподоби що інша людина цікавиться Вами. Відповідає Вам швидко. Це Вас захоплює. Вам хочеться спілкування. Якщо дівчина "натякає" на близькість, можливо краще її запитати що їй потрібно від цих стосунків, які її очікування , чого вона хоче. Відкрито порозмовляти про це , щоб зрозуміти чи підходите ви по своїх цінностях чи ні. Дайте відповідь на запитання собі "Якою повинна бути моя дівчина, яка у неї поведінка повинна бути, яке виховання, манери... І порівняйте свої уявлення про Вашу дівчину , з Вашим баченням дівчини, з якою зараз спілкується. Таке порівняння допоможе Вам краще зрозуміти себе і побачити ситуацію яка у Вас складається , ширше.
Щодо інтимних фото. Тут може бути декілька варіантів.
Навіть якщо дівчина відповіла що відправляла фото другу і колишньому. Це може бути неправдою. Вона так можливо перевіряла Вас, Вашу реакцію ,як Ви до цього відноситеся. Щоб краще Вас зрозуміти, якою Ви є особистістю.
З іншого боку це може бути правдою і вона готова до відповідальності за свої дії та бажання побудувати довірливі відносини.