Як перестати сумувати за подругою ?
У мене була шкільна подруга, ми жили в одному селі, дуже добре розуміли одна одну, у школі трималися завжди разом, але якщо взяти, приміром, у вихідні ми не ходили одна до одної в гості, найімовірніше, через те, що в обох було багато господарства вдома та всіляких інших обов'язків. Розумію, що це, можливо, звучить як відмовка, а мене нібито щось не пускало до неї додому, хоча я дуже хотіла. І ось через деякий час вона приймає рішення виїхати слідом за своєю сестрою за кордон, а я все так-же залишилася на тому ж місці. Хоча ми і не сварилися, але зв'язок між нами був загублений, бо ми обидві дуже схожі, і, мабуть, боялися нав'язуватися одна одній (я так точно...) Знаю, що все це звучить якось дивно і сумбурно. Ну так от, зайшла на її сторінку, а вона така весела, життя у неї б'є ключем. не приховую, що навіть трохи заздрю їй. але головна суть у тому, що напевно я раніше в повній мірі не цінувала нашу дружбу, наше спілкування. а зараз мені дико її не вистачає.Дивлюся на її відео, фото і така туга бере. і я розумію, що на жаль їй не до мене, у неї тепер все інше. і хочеться їй написати, але чомусь боязко якось. напевно, тому що мені соромно за те, що вона за фактом змінила своє життя, нехай і за допомогою сестри, а я так само на місці. та й що я можу їй розповісти, що сиджу в тому ж самому селі й поки що не можу нікуди поїхати через ряд причин.Душа просто не на місці останнім часом, ніби камінь усередині, дуже тяжко. нічого не можу і не хочу робити. тільки згадую наш шкільний час.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Nika, ви дуже віддана подруга. Я впевнена, що вашій подрузі дуже пощастило з вами бути знайомою. Так, інколи відстань розлучає людей, але ж в сучасному світі є можливості підтримувати цей зв'язок за допомогою месенджерів. Я в вважаю, що це не буде нав'язливо, якщо ви один, або два рази їй напишете. Далі ви подивитесь, як вона відреагує на ваше повідомлення. Можливо вона теж стримує свою зацікавленість у вашому спілкуванні, з підлітками так інколи буває. І те що ваша подруга на фото така щаслива, це не означає, що в неї безтурботне життя. Я знаю, що будувати життя на новому місці, це теж складна задача і часто люди сумують за своїм домом, та друзями. Можливо їй теж не вистачає вашого спілкування і підтримки.
психолог онлайн
Утрата это всегда больно и тяжело. И нет таких способов, чтобы перестать грустить и чтобы стало все равно. Вы живой человек и это нормально, что вы скучаете, вспоминая время проведенное вместе, какие-то хорошие моменты.
Той дружбы, которая была, уже не будет в силу обстоятельств, но может остаться общение онлайн. И тут стОит подумать, а что вас останавливает написать подруге? Может вы опасаетесь чего-то? И тогда важно понять, чего именно?
Чтобы снизить немного переживания, разнообразьте свою жизнь, расширяйте круг знакомств, чтобы не скучать в одиночестве, что еще больше усиливает тоску за подругой и зависть и ее новой жизни. Завидовать в целом, что у нее жизнь бьет ключом это нормально. Это показывает лишь, что и вам бы так хотелось.
психолог онлайн
Пані Ніка, вітаю Вас! Дуже прониклася я Вашою історією. Можу відзначити, що Ваша подруга займає вагому частину у Вашій душі. Часто так буває, що почуття взаємні. Тому я приєднуюся до слів своїх колег: чи не було б Вам цікаво просто написати Вашій подрузі через цей месенджер, поділитися із подругою своїми почуттями, згадками про те, як раніше було. Розказати про своє актуальне життя та плани... Звісно, ви можете розмовляти із нею подумки: самі можете до неї говорити та самі ж відповідати за свою подругу. Проте є можливість спитати в неї самої... Може, вона Вам розкаже щось геть інше, ніж Ви це припускаєте...