Розлюбила хлопця але він хоче повернути стосунки
Доброго дня. Познайомилась з хлопцем в інтернеті, можливості зустрітися в реальному житті зараз немає (йому 15, мені 17). Спочатку здалося, що він мені подобається. Я почала сама признаватися у коханні, надавала обіцянок, що не розлучуся. Але коли я почала дізнаватися про нього більше він перестав мені подобатися. Мені стало морально важко, навіть боляче з ним спілкуватися. Я зорзуміла, що він мені зовсім не підходить. Я прямо сказала, що не люблю його, але він говорив, що не бачить сенсу життя без мене, що я перша, кого він полюбив (в дитинстві він зазнавав булінгу). Я розлучилася з ним через 6 днів стосунків, але він, схоже, встиг прив'язатися до мене. Я написала йому через тиждень після розриву, думала, що він зміг мене відпустити, але він хоче повернути стосунки або закінчити життя. Я хочу, щоб він продовжив жити щасливим життям, але без мене, бо я не хочу бути з ним у стосунках, хоч і сама винна, що він закохався.
Що робити, щоб змусити його розлюбити мене і не травмувати остаточно?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго дня
Ви з хлопцем - двоє дуже юних людей і відчуваєте природні почуття. Це якраз ж час закохуватись, відчувати симпатію, знайомитись, пізнавати світ протилежної статі та себе у стосунках. Так створюється досвід і вміння будувати стосунки.
Розумію, що ви стосовно цієї ситуації маєте багато думок та емоцій, вона для вас дуже важлива.
В першу чергу, що хочу сказати, що ви у хлопця не закохувались. Ви навіть знайомі особисто не були. Ті сильні почуття, які у вас виникли, це були почуття до створеного у вашій уяві образу цього хлопця, а не до нього самого - реальної людини. Так само як і він закохався не у вас, а у свої фантазії навколо вас. Спілкування в інтернеті не робить людей парою, як довго воно б не тривало, бо ви можете побачити тільки те, що людина хоче, щоб ви про неї знали. Коли люди зустрічаються особисто, тільки тоді починається реальне знайомство.
Змусити хлопця щось відчувати чи не відчувати, як і всіх інших людей - ми не можемо. Ми не контролюємо емоції та думки інших людей. Це життя хлопця, він з тим має впоратися сам, можливо з допомогою друзів чи психолога.
Якщо ви щиро хочете, щоб хлопець про вас забув, то моя вам рекомендація- не нагадувати йому про себе ніяк і не питати щотижня як в нього з тим успіхи.
Ну і також, мабуть, буде добре зробити висновки на майбутнє, щоб не зізнаватись завчасно у коханні. Якщо вам наступного разу зацікавить хлопець в переписці, то розумійте в першу чергу, для себе, що це інтерес, симпатія, але не кохання. Ну, і звісно ж, ви не можете знати покинете ви хлопця чи ні. Життя непередбачуване, ми не можемо знати, що будемо любити людину вічно.
Відредаговано автором 30-01-2025 09:48:03
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Мені здається,що те що ви називаєте коханням ще й в інтернеті, без реального дотику,не є ним. Як на мене ви це зрозуміли на своєму досвіді, коли почали розрізняти ваші ілюзії стосовно хлопця від нього реального. Підозрюю, що схожий процес у хлопця.
Як на мене, бути щирою це важливо і це ваше життя,вам вирішувати з ким Бути і кого кохати. А хлопець має теж дорослішати,на жаль подорослішання часто супроводжується болем . Тому я би не казала в даному випадку про те,що ви його травмуєте.
Змусити ви нікого нідочого не маєте права. А от ще разок поговорити відверто можна,далі кожен робить свій вибір.
психолог онлайн
Добрий день.
Ви зробили сміливий і правильний крок, коли усвідомили, що ці стосунки вам не підходять, і чесно сказали про це. Важливо розуміти, що ваші почуття та рішення не роблять вас винною, навіть якщо хлопець переживає складні емоції через розрив. Люди прив’язуються з різних причин, іноді тому, що шукають у стосунках порятунок або опору, якої їм не вистачає. Можливо, для нього ці стосунки були саме такою опорою, і тому їх завершення здається йому нестерпним. Але відповідальність за його почуття і за його життя не лежить на вас.
Важливо, щоб він почув чітке і остаточне рішення. М’яко, але твердо дайте зрозуміти, що ви не можете і не хочете бути у цих стосунках. Чесність зараз — це найкраще, що ви можете зробити для нього і для себе. Він має право на свої почуття, як і ви маєте право не залишатися там, де вам некомфортно. Якщо його слова про те, що він не бачить сенсу без вас, звучать як загроза собі, варто повідомити про це дорослим, які можуть йому допомогти. Ви не можете і не повинні брати на себе відповідальність за його рішення та емоції, адже він сам має навчитися справлятися з ними.
Намагайтесь зберегти дистанцію та обмежити спілкування — це не жорстокість, а необхідний крок, щоб обом було легше рухатися далі. Часом найкращий спосіб допомогти людині відпустити — не залишати їй ілюзій, що щось можна повернути. Зараз він відчуває біль, і це Окей для такої ситуації, але з часом цей біль стихне, якщо не підживлювати його постійним контактом.
Ви зробили все правильно: були чесною, не вводили в оману, намагалися діяти обережно. Але інколи навіть найбільш обережні рішення можуть когось зачепити.
Памʼятайте, що ви маєте право жити своїм життям без відчуття провини за чужі емоції.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377095 для Віталія Юріївна
Дякую за пораду. Але, якщо я спробую поговорити ще раз, чи не сприме він це як другий шанс? Можливо, він навпаки почне думати, що може повернути стосунки? І що мені треба сказати, щоб він зрозумів, що справжнього кохання між нами не було?
психолог онлайн
цитата:
чи не сприме він це як другий шанс?
Насправді, Як він це сприйме - це його персональна відповідальність перед собою.
В той же час,якщо ви вважаєте, що ви достатньо роз'яснили свою позицію в для вас особисто всі крапки розставлені ,ви можете більше не ініціювати розмову. Зрозумійте мене правильно,я ж зараз також спілкуюся з вами практично "наосліп".
цитата:
що мені треба сказати, щоб він зрозумів, що справжнього кохання між нами не було?
Як на мене,то ви можете говорити лише за себе. Що у вас було чи не було. Почуття хлопця - це почуття хлопця, він має право відчувати те, що відчуває. Як і ви.
психолог онлайн
Нажаль, ситуації фантазійної прив'язанності найчастіше і бувають в віртуальних стосунках, коли простір для фантазій необмежений... Так зараз скрізь пишуть про те, як важко бути від когось залежним і любити без надії на відповідь і значно менше приділяється уваги, як бути тому, хто також опинився в цій пастці, тим, кого люблять, а він( чи вона) не може відповісти бо не має тих самих почуттів...
Почуття провини йде з вами автоматично, тому що хочете або ні ви доставляєте йому біль...тим, що не можете бути такою, як він бачить. А бачить він так, в силу своїх власних травм.
Хлопцю потрібна серйозна психологічна допомога...це мабуть єдине, що ви можете йому запропонувати..а вам і справді важливо бути чіткою і чесною в своєму рішенні, бо, з того, що ви пишете, здається що воно остаточне...
Відредаговано автором 31-01-2025 06:28:43