Надмірне сексуальне бажання
Добрий день. Маю таке питання дещо делікатне. Воно пов'язане із залежністю від онанізму. Два роки намагаюсь позбутись цієї залежності однак усі спроби наразі марні. Тому закралась думка чи не є це наслідком певних психологічних процесів в моїй голові. Якщо коротко описати мій життєвий шлях, з малих років життя я був сором'язливим хлопчиком, жив у сім'ї де був суцільний контроль батьків, від якого якого я тікав, наскільки було можливо. Я завжди боявся проявляти свої почуття до дівчат які мені подобались. З 12 років я почав мастурбувати. Коли мені виповнилось 18 років, я вступив до навчального закладу в інше місто, почав трохи жити самостійним життям. Однак вже з 18 років і десь до 22 років мені дуже часто було сумно, що я без дівчини, що я боюсь когось запросити на побачення. Ну і зрозуміла річ продовжував дивитись фільми для дорослих і робити те що я робив. На той час мене гнітило, що багато однолітків вже мають дівчину, я на цьому депресивному фоні випивав багато. в 22 роки в мене з'явилась перша дівчина, я на той час був цнотливим і дівчина теж. Відповідно пізнав вперше, що таке секс, однак в мене було уявлення про це лише із фільмів для дорослих. З того моменту мене можна сказати клинить на цій темі. Я дуже прив'язався до кексу як до процесу, вимагав його від дівчини, зараз від своєї дружини, мені треба щоб він був часто, щоб він був тоді коли мені потрібно. Я болісно сприймаю відмови, і після цього в мене ще більша жага отримати бажане. За стільки років перегляду фільмів для дорослих виробилась якась така річ, що я в своїй голові люблю розпусту. І завжди коли я зриваюсь і знов лізу в штани це зробити, спочатку приходить думка про щось дуже брудне, що я не можу зробити в ліжку із дружиною, через її певні моральні стандарти. Два роки тому коли я одружився, до мене прийшло розуміння, що це ненормально, я почав боротись із цим, однак безрезультатно. Не знаю чи достатньо дав інформації щодо себе, однак якщо в цьому всьому криється якась психологічна проблема, яку можна чи пропрацювати чи можливо це відноситься до компетенції іншого спеціаліста, буду дуже вдячний почути ваші думки. Дякую.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
У вас запрос на индивидуальную терапию.
Часто за потребностью секса в большом количестве могут стоять, как ни странно, другие потребности, которые не получается удовлетворить другими способами - признание, принятие, понимание, что я ценный и важный, подтверждение своей привлекательности, снятие стресса или усталости, как вариант способ "общения" и близости (если эмоционально без секса с ней сложно) и тп.
Плюс вы описываете про стыд, сложности с построением отношений с девушками ранее, про то, что есть какие убеждения и представление про секс.
В общем, это все требует тщательного изучения.
А когда понимаешь, что происходит и почему, тогда есть и понимание, как это можно решить
психолог онлайн
.
Відредаговано автором 31-01-2025 14:21:49
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня
Те, що ви описуєте, називається порнозалежністю. А будь-яка залежність є хворобою і потребує лікування. У вашому випадку, це як мінімум, довготривала психотерапія. Можливо, також робота з сексологом, консультація психіатра.
В цілому мастурбація для підлітків є поширеним явищем, оскільки немає можливості займатися сексом, а гормони вже працюють і є потреба зняти сексуальну напругу.
Але коли це часто, багато і навʼязливо, обовʼязково при перегляді порно, то таку мастурбація називають компульсивною і це вже не про спросіб задовольнити звичайну фізіологічну потребу, а швидше про спосіб втечі від реальності, зняття тривоги. А зважаючи на описану вами атмосферу у батьківській сімʼї, приводу для психологічного дискомфорту і тривоги було багато. Тому просто змусити себе припинити мастурбувати практично неможливо, бо психологічні труднощі від цього не зникнуть, а тривогу все одно треба знижувати. Це може вилитися просто в іншу залежність (наприклад, ігрову чи алкогольну).
Зараз, через часті перегляди порно, у вас сформувалося викривлене уявлення про секс. Адже порно контент спеціально створений, щоб викликати найсильніші емоції, в тому числі у людей, які мають сексуальні та психологічні проблеми. Як і в будь-якій залежності, поступово знижується чутливість і перегляд традиційного сексу більше не збуджує, а потрібно все більш брудні відео. Логічно, що ваша дружина, яка таких проблем не має, не розділяє ваших бажань і не прагне такого досвіду. Думаю, це свідчить не про те, що вона обмежена і скута, а швидше, що вона сексуально здорова. Та й коли ви з сексом на неї постійно тиснете, вимагаєте неприйнятних для неї речей, то вона просто не має можливості сексу захотіти. Швидше, ви її тим лякаєте.
Вона не зможе практикувати з вами те, на що за великі гонорари погоджуються професійні актриси з великою підготовкою, які часто перед такими відео колять собі велику кількість обезболюючого, а потім все одно мають проблеми з фізичним та психічним здоровʼям, часто вживають заборонені речовини.
Думаю, ваше бажання сексу, насправді не про секс, а про велику потребу в емоційній близькості та прийнятті. А здоровими способами це отримати, ви поки що не володієте. Можливо ви підсвідомо думаєте, що якщо дружина погодиться на всі ці практики, то це буде доказом любові до вас. Але це не так.
Тому якщо ви справді хочете впоратися з цією ситуацією, налагодити власне та подружнє життя, вам потрібна тривала психотерапія. Пропрацювати стосунки з батьками, дружиною, навчитися будувати здорові стосунки з собою та іншими.
Відредаговано автором 31-01-2025 16:16:56
психолог онлайн
Доброго вечора!
До слів своєї колеги Соломії Лехицької можу додати, що, певне, маючи такий "вантаж" невирішених психо-емоційним проблем з дитинства, навряд чи одразу може вистачити сил та ресурсів наважитися на роботу з психотерапевтом. Хоча, певне, таке рішення було б для Вас та Вашої сім'ї, вцілому, найкращим.
Як і кожна залежність, порно залежність та тяга до мастурбації - це лише намагання несвідомо замістити якісь свої невирішені внутрішні потреби.
Отже, логічно, щоб залежність хоча б трохи послабити, необхідно знайти залежності якусь більш адекватну заміну.
А щоб знайти заміну, потрібно розуміти саму природу сексуальних залежностей. В яких основне - це отримання все більшого і більшого задоволення, яке фактично, неможливо втамувати.
Але яке непомітно, але невідворотно руйнує не лише стосунки з дружиною, але, врешті решт, і Ваше здоров'я. В тому числі, може дуже сильно впливати на народження дітей, загалом. Чому? Бо щоб народилися та росли здоровими ті ж самі діти, потрібно дуже багато тої самої сексуальної енергії, яка так безжально витрачається під час мастурбації.
Тому дуже проста, але надзвичайно результативна порада. Почніть ранками бігати, обливатися прохолодною водою, займатися на природі спортом та фізичними вправами. Це не тільки зміцнить Ваше здоров'я і додасть Вам сили, це ще й допоможе сублімувати сексуальну енергію. Тобто, трохи заспокоїти свої сексуальні бажання, переключивши свою увагу. Окрім того, щоб пришвидчити і зробити більш безболісним для Вас процес відвикання від порно, почніть займатися йогою під керівництвом фахівця у цій сфері. Це не лише допоможе фізично "перезавантажитися", але і додасть нових сенсів та смислів життя, розширивши горизонти свідомості.
Можливо, пам'ятаєте фільм з Андріано Челентано "Приборкування строптивого"? Там є дуже комічний, але, насправді, надзвичайно корисний та пізнавальний момент, коли головний герой, щоб стримати свої сексуальні бажання починає сокирою розбивати дерев'яні колоди і щосили лупити у величезний колокол. Фізичні навантаження, однозначно, можуть зменшити сексуальні бажання. Адже, сексуальна енергія тоді розподіляється на весь організм і перестає "давити" на статеві органи, все сильніше та сильніше збуджуючи сексуальні фантазії.
Відредаговано автором 03-02-2025 18:42:52
Доповнення від автора
Всім дякую за відповіді.
психолог онлайн
Вітаю!
Мастурбація це нормально. Але якщо вона вам уже заважає жити звичним життям, тоді це є проблемою.
Якщо ваша ситуація про мастурбацію як єдиний доступний спосіб справлятися з тривогою, внутрішнім напруженням тоді це потребує психотерапії.
Але чому б з дружиною не обговорити ті речі, які вам хотілося б в ліжку. Можливо, так ви обоє відкриєте щось нове для себе в нових досвідах. На цю тему можу порекомендувати подивитися фільм "Погана дівчина", де пара почула один одного щодо бажань і це відкрило по- іншому їх стосунки, поглибило їх.