Хлопець скиглій
Доброго дня! Зустрічаюся з хлопцем 1.5 років, півроку живемо разом. Він хороша людина, розумний, начитаний, але...останнім часом (як з'їхалися) спостерігаю, як він любить поскиглити!! Буквально про все!! Улюблені теми: погана робота, погана зарплата, погано вдома (буває незадоволений своїми батьками), то щось не те скажеш йому - теж все погано. Бюджет зі мною постійно ділить 50/50 (в моєму розумінні, чоловік все-таки має покривати більше витрат), то без мене взагалі не хоче навіть вийти по хліб ("а ти зі мною хіба не йдеш за компанію "?), хоча й знає, що після травми мені не дуже добре ходити.
Словом, мені з ним наче й комфортно, але ці речі просто викликають відразу і хочу розійтися. Але розійтися можна завжди, а чи можливо виправити ситуацію?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Іванна Алексєєва
Павел Леонидович Басанский
Виправити свого хлопця Ви точно не зможете, бо це не Ваша відповідальність. Ви можете тільки говорити з ним про свої кордони, наприклад: "Я не піду з тобою зараз по хліб, тому що в мене ще болить нога після травми.", "Зараз я не можу тебе вислухати, бо у мене нема ресурсу на це." або "Мені неприємно говорити на цю тему, давай поговоримо про щось інше." чи "Я бачу, що тобі зараз хочеться виговоритися, але я не можу тебе вислухати. Може. звернешся до когось з своїх близьких та друзів, хто може це зробити?" Також можна порадити хлопцю звернутися до психолога, тому що Ви не можете бути його психологом і контейнувати його емоції. В той же час, не потрібно, щоб він подавляв свої емоції, тож краще нехай звернеться за професійною допомогою.
Щодо розподілу бютжету, то таке питання краще за все обговорювати перед тим, як з'їжджатися, бо щоб жити разом і вести спільний побут, повинні бути спільні цінності бодай в найбільш грунтовних питаннях, а фінанси і розподіл ролей в парі - одні з них. Тому це варто обговорити з хлопцем (хто коли і за що платить, за яких обставин), і бути готовою до того, що він не буде повністю поділяти Вашу точку зору на відносини (як і Ви - його). Доведеться або шукати певні компроміси, або розходитися.
Також рекомендована індивідуальна терапія для Вас (для кращого розуміння себе) і парна терапія для Вас із хлопцем (за умови, якщо ви обидва захочете налагодити комунікацію між собою). Щасти!
Відредаговано автором 11-02-2025 17:53:25
психолог онлайн
Чем вас привлек МЧ?
Что ценного и хорошего есть в отношениях для вас?
Вы пишите, что бюджет 50 на 50, но вам так не нравится. Вы обсуждали этот вопрос?
Как раньше обстояли дела с жалобами?
В % отношении сколько МЧ жалуется, а сколько вы просто общаетесь на нейтральные темы?
психолог онлайн
Вітаю.
Змінити іншу людину не можливо. Можливо змінити своє ставлення до цієї людини або до її поведінки.Він може змінитися лише коли сам цього захоче. Коли зрозуміє що ставлення чи бачення деяких речей не є конструктивним і заважає будувати здорові відносини.
Постійне ниття – це може бути звичка, яка сформувалася у вашого хлопця давно. Можливо, так він отримував увагу в сім’ї або просто не звик конструктивно вирішувати проблеми. Для нього це може виглядати нормально і він над цим не замислюється і не розуміє що для Вас його поведінка є неприйнятною, незрозумілою.
Цитата:"Бюджет зі мною постійно ділить 50/50 (в моєму розумінні, чоловік все-таки має покривати більше витрат"
Чи розповідали партнеру про своє бачення щодо розподілу фінансів?
Чи запитували у партнера про його бачення розподілу фінансів?
Ми не можемо читати думки один одного. Тому все потрібно проговорювати і про свої очікування в тому ж числі.
Якщо не подобається " його ниття" запитайте чому він негативно реагує на все ,чому знецінює. Що ним керує ,коли він робить негативний вибір. Поговоріть чи може він щось позитивне бачити в цих ситуаціях. Можливо так Ви більше зрозумієте та пізнаєте партнера.
Цитата:"ти зі мною хіба не йдеш за компанію "?
Можливо у нього це про вияв уваги та близькості до Вас. Запитайте у нього що він отримає (які емоції) від того що Ви підете разом.
Цитата:"Словом, мені з ним наче й комфортно, але ці речі просто викликають відразу і хочу розійтися. Але розійтися можна завжди, а чи можливо виправити ситуацію?"
Вам вирішувати що Ви хочете від цих стосунків. Якщо зберегти -то варто попрацювати разом з парним психологом щоб зрозуміти краще один одного та ваші очікування від стосунків.
психолог онлайн
Доброго вечора Олю.
Мені дуже імпонують Ваші мудрі слова "...розійтися можна завжди, а чи можливо виправити ситуацію?"
Як на мене, така можливість існує, зважаючи, що жодні стосунки просто так не створюються. І якщо є якісь "перекоси", вони, як правило, стосуються двох. Адже "танго завжди танцюють двоє". Тобто, існують певні закони рівноваги в сім'ї: якщо щось не подобається в іншому, потрібно дуже уважно придивитися, насамперед, до себе.
От Ви пишете "... він любить поскиглити!! щось не те скажеш йому - теж все погано. Бюджет зі мною постійно ділить 50/50.., то без мене взагалі не хоче навіть вийти по хліб". Дуже схоже на поведінку дитини або капризної панянки. Але якщо чоловік себе так поводить, по законам тієї ж самої рівноваги, жінка поруч може відігравати кардинально протилежну роль. Наприклад, роль такої собі турботливої матусі, або людини, яка звикла все робити сама, брати на себе надмірну відповідальність...
Як на мене, є ознаки заміни ролей, де у чоловіка недорозкриті чоловічі якості, а жінки, відповідно, якості жіночі.
Отже, за такої ситуації, стає одразу зрозумілим, що заміна партнера навряд чи зробить спільне життя з іншим більш гармонічним, а лише потягне за собою "хвіст" невирішених проблем...Тим паче, що Ваш хлопець "... хороша людина, розумний, начитаний..", а отже, не безнадійний.
Щоб ситуацію покращити, потрібно знати деякі правила побудови щасливих стосунків, перше з яких - це правило "дзеркальності", про яке я вже написала вище. Друге правило - жінка від природи в шість разів психо-емоційно сильніша. Тобто, якщо жінка починає працювати над розкриттям жіночих якостей, змінює певні застарілі установки та поведінкові моделі, які заклалися ще з дитинства, чоловік просто зречений почати також змінюватися.
От Ви пишете, що ділите бюджет 50 на 50. Хто перший запропонував таку схему розрахунку фінансів: Ви чи Ваш чоловік? А що станеться, якщо Ви не зможете в бюджет давати 50%? (А це реально може статися, якщо, наприклад, Ви завагітнієте і народите дитину...) Як в родині Ваших батьків склалися стосунки і як розподілявся бюджет?
психолог онлайн
Доброго дня!
Виправити можна лише тоді, коли це НЕ вроджені особливості у людини (нарцисичні), а лише прояви незрілості та дитячої позиції.
У другому випадку необхідна!!! ще наявність усвідомлення проблеми, бажання до змін та конкретних кроків. В першому випадку цього точно не буде, а якщо й відбудеться "показовий виступ" на публіку, для Вас - то все одно змінити навряд чи щось вийде. Бо вроджене НЕ змінити.
А дуже схоже на вроджене (прихований нарцисизм - вони постійно б'ють на жалість та скиглять, така маніпуляція). Щоб не помилятися й перевірити, раджу прочитати мою статтю:
ЯК ВИЗНАЧИТИ У СЕБЕ (ЧИ ІНШОГО) НАЯВНІСТЬ НАРЦИСИЧНОЇ ЧАСТИНИ?
https://upsihologa.com.ua/yak-viznachiti-u-sebe-nayavnist-narcisichno-05-02pavelbasan.html
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Словом, мені з ним наче й комфортно, але ці речі просто викликають відразу і хочу розійтися.
З опису ситуації виходить так, що ви перебуваєте на певній розтяжці. З одного боку, ніби комфортно, а з іншого - відраза і бажання розійтись.
Якщо ж поглянути на події, так би мовити у ретроспективі, то побачимо, що не справдились ваші очікування від спільного проживання з хлопцем. А чому? Чи не тому, що ви його не пізнали більш-менш справжнім - його характер, темперамент, світогляд, нахили особистості... Може поквапились з рішенням зблизитись - у вас немає такої думки?
Тепер щодо " наче й комфортно". Розкажіть, з чого складається оце відчуття? Що ви цінуєте у взаєминах? Від чого не можете відмовитись?
цитата:
Але розійтися можна завжди, а чи можливо виправити ситуацію?
Дуже слушне питання. Воно породжує пошуки і міркування з метою змінити незадовільну ситуацію бодай на задовільну. Для початку було б саме те, що треба.
Водночас планка вимог і бажань може бути вищою - збудувати гармонійні стосунки, де ви будете щасливою, а не лише почуватиметься комфортно. Як вам таке?
Повернімось до можливих змін. Якщо і може щось змінитись, то це стосуватиметься, в першу чергу, Вас(!) І вже як наслідок - хлопця.
На сьогоднішній день, схоже, що він сприймає вас як маму, якій звик жалітись на усе навколо. Та чи погоджуєтесь ви перебувати в ролі його мами?!
По всьому видно, що ні, ви не згодні. Тому доцільно і йти цим шляхом - віддавати йому його відповідальність за стан речей в його сфері відповідальності. А також відповідальність за настрій і емоційне реагування. Наразі можете навіть в нього поцікавитись, з якою метою він вам жаліється і скиглить? На що таким чином розраховує?