Бентежить що живу з батьками
Я не можу вирішити що мені робити далі, мені через 3 дня виповняється 19 років сподіваюсь на вашу пораду.
Зараз я живу з батьками, в мене є робота мені до роботи щоб ви розуміли 2 кіломитра це зовсім не далеко, я зараз живу в селі і все життя їздив гуляти в пгт в мене там всі знайомі та друзі їх не багато всього 2 друга з яким я часто спілкуюсь знайомих побільше але бувають моменти коли мені ні ским вийти прогулятись. В мене є план покинути роботу і їхати в місто але в мене не друзів не родичів нікого там немає, роботи теж прийдеться шукати скажу так там почнеться життя з нуля. Робота в мене не погана але тут знаходитись мені вже неподобається хочеться попробувати але страшно що я потім буду жаліти і незнайду таку роботу яка є у мене, робота классна але заробітня плата замала але я весь час сиджу і нічого не роблю ну це не завжди, батьки не те що проти але більш за те що щоб я був дома, але я боюсь тут жити все життя, що я не побачу кохання якого в мене нікого не було я не говорю що там воно буде але відсотки більші чим тут, тут всі і про все знають як і у більшості сіл, мене тут нічого не тримає я просто розумію що мені тут комфортно але хочеться і своє життя потроху строяти, іноді здається що я спішу кудись жити, але життя таке не велике та швидке зрозумів я це під час війни. На права я доздаю та колледж на днях закінчую от і задумався а що далі ? яку б ви могли дати пораду я не розумію що робити зі своїм життя надалі
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Марта Калина
Добрий вечір.
Важливо зрозуміти чого ви насправді хочете - розвитку і нового досвіду чи просто втечі від рутини?
У вас є достатньо часу щоб досліджувати варіанти без різких кроків, і якщо наважтесь, спробуйте підготувати ґрунт: знайти роботу, тимчасове житло, оцінити можливості.
Важливо ще знайти баланс між прагненням до змін і розсудливими кроками. Чи справді ви поспішаєте, чи, можливо, боїтеся застою? Життя швидке, але й ваші рішення мають бути обдуманими, щоб не шкодувати про зроблене.
психолог онлайн
Добрий день! Відчуття порожнечі життя може призвести до того, що людина перестає керувати власним життям і робить те, чого сама не хоче. Вона не використовує свій потенціал, віддаляється сама від себе. Коли ми не маємо гарних стосунків із собою, важко мати стосунки з оточенням. Знайдіть шлях назад до себе, поволі, маленькими кроками, як пише колега.
• Почніть пізнавати себе — з якими типами людей ви раді проводите час (може онлайн), що вам подобається, а що ні? (ви можете, наприклад, вести щоденник).
• Сконцентруйтеся на тому, що ви відчуваєте і сприймаєте. Спробуйте вийти на природу, побути наодинці з собою.
• Спробуйте записати все, що вас сковує й обмежує.
• Дозвольте собі бути недосконалим. Ми самі творимо своє життя, воно в наших руках.
• Добре мати друга, знайомого чи близьку людину, якій ви можете вільно розповісти про те, що ви відчуваєте.
• Дуже важливо зрозуміти, які цінності важливі саме для вас. Визначити, які нереалізовані сподіваня ваших батьків досі обтяжують вас, і просто їх відкинути..
Кожна людина у житті має моменти сумніву, страху і треба бути готовим до того, що вони супроводжуватимуть вас усе життя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377916 для Анна Автонділова
В тому що і справа що я незнаю мабуть більше від рутини.
Чи справді ви поспішаєте, чи, можливо, боїтеся застою?
Мабуть застою що я нічого не буду міняти і так і буду жити з батьками, в мене є знайомий йому 36 років і він досі живе з батьками і в нього є дружина, але я не хочу в 30 років жити з батьками треба ж чогось добиватись! Чи що робити мене це бентежить!
психолог онлайн
Доброго вечора!
справді це дуже складне питання - що робити зі своїм життям і це нормально не знати на нього відповіді.
але гарно, що є бажання відправитися в подорож до свого життя, створити його власними силами.
Це викликає багато тривоги, яку ви описали - чи вдасться, чи не пошкодую тощо?
Щоб знизити рівень цієї тривоги і мати сили йти вперед, рекомендую написати план з описом маленьких кроків, які ви будете робити, щоб досягти своєї мети. План - це як карта, але бути готовим, що можуть бути і відхилення від плану і це нормально.
Говорячи про план, маю на увазі. наприклад, якщо це переїзд в інше місто, де немає роботи і житла, то зробити резюме і розіслати на вакансії, які вас цікавлять, будучи ще там, де є зараз. Подивитися варіанти житла. яка вартість, чи це буде оренда кімнати з кимось в квартирі чи квартира, тоді ви знатимете приблизний бюджет, який вам необхідний на перший час. Коли ви зорієнтуєтесь в базових речах - робота, житло, вам буде значно легше приймати рішення і вирушати.