Нервовий стан
Добрий вечір,не знаю навіщо пишу це сюди ,це питання не зовсім стосується вашої кваліфікації,я зараз знаходжусь в стані нервового збудження.Нещодавно в мене помер хлопець,він був військовий ,помер зненацька ,я наразі залишилась сама без опори,підтримки ,також в мене є кредит який мені хлопець помогав закривати,тепер я не знаю ,що з цим робити ,я дуже хочу вирішити це питання і закрити заборгованість,але я не знаю в кого мені взяти ті гроші,зарплата в мене не дуже висока ,шоб погасити стільки , в мене нема навіть в кого попросити ,а в кого є ті даже не дають взайми,постійно на нервах,не знаю як мені бути
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго вечора. Ваш стан зрозумілий, Ви втратили близьку людину і разом з тим відчуваєте тиск фінансових проблем, що підсилює розгубленість і відчай. Дуже шкода, що Вам доводиться це переживати і немає підтримки. Кредит, який зараз складно погасити, може додатково підривати Ваше почуття безпеки.
Які ресурси Ви маєте зараз? Хто може підтримати? Якщо не фінансово, то в чомусь іншому — закрити якісь побутові питання, побути поруч, вислухати, порадити де Ви могли б отримати додатковий дохід щоб погасити заборгованість? Чи є можливість проконсультуватися зі спеціалістами фінансової установи, де Ви брали кредит — можливо беручи до уваги Ваші обставини буде можливість домовитися про більш зручні для Вас умови повернення боргу, до прикладу щоб Ви могли це робити, розраховуючи на свою зарплату? Припускаю, що зараз Вам складно просити про допомогу і комунікація з іншими може бути додатковим стресом і навантаженням — можливо тут варто скласти список тих, з ким це буде меншим стресом, щоб отримати підтримку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380357 для Ірина Василівна
Доброго вечора ,просто послухати ,це,наприклад,мама,але фінансово мої родичі не сильно допоможуть,так як вони звичайні пенсіонери .З приводу кредитів ,так зверталась я до них,в них була відмова,ніяких платежів вони зменшувати не хочуть ,хочуть всю суму відразу ,ми навіть да юриста звертались ,да але коли хлопець був живий ,тобто він міг допомогти вирішити питання,вона домовилась з банками про зменшення суми,класно,але ж знову такі хочуть 30 тисяч,де в мене такі гроші …чесно по внутрішньому настрою ,хочеться пригнути до нього в могилу,всі кажуть в нього така доля,стільки відведено життя ,значить це не моя доля,все,що не робиться на краще,а я не розумію ,яка не доля ,а що доля ,щоб тепер і я мучилась ,як він останні півроку …
психолог онлайн
цитата:
всі кажуть в нього така доля,стільки відведено життя ,значить це не моя доля,все,що не робиться на краще,
Прикро, що Вам доводиться чути такі слова. Навіть якщо їх говорять з наміром підтримати та заспокоїти. Навряд чи когось, хто втратив близьку людину, можуть насправді підтримати такі слова... Це великий біль, з яким дуже непросто...
цитата:
просто послухати ,це,наприклад,мама,але фінансово мої родичі не сильно допоможуть,так як вони звичайні пенсіонери .З приводу кредитів ,так зверталась я до них,в них була відмова,ніяких платежів вони зменшувати не хочуть ,хочуть всю суму відразу ,ми навіть да юриста звертались ,да але коли хлопець був живий ,тобто він міг допомогти вирішити питання,вона домовилась з банками про зменшення суми,класно,але ж знову такі хочуть 30 тисяч,де в мене такі гроші …
Ситуація справді складна. Але Ви мусите знати, що немає ситуацій, які не вирішуються. Проте іноді рішення не очевидні. І може бути потрібна допомога — родичів, друзів, спеціалістів, волонтерських груп. Які ще розглядаєте для себе варіанти вирішення питання? Ви можете вирішувати це питання самостійно, надалі конструктивно вести переговори з кредитором, щоб домовитися про повернення кредиту, враховуючи реальні фінансові можливості? Чи розглядаєте можливість консультації з юристом щодо цього питання (можливо є варіант пошукати спеціалістів які допомагають безкоштовно від волонтерських організацій)?
цитата:
по внутрішньому настрою ,хочеться пригнути до нього в могилу,
Ви переживаєте зараз важкий стан і з цим необхідна допомога. Що допомогло б зараз витримувати це все? Як Ви могли б себе підтримати? Як Ви б підтримували близьку людину в такій ситуації?
психолог онлайн
Сочувствую по поводу смерти МЧ. Это большая утрата и горе, и ваше состояние понятно.
Относительно долга, то тут вам, скорее нужен юрист, чем психолог, поскольку это его задача. Если кредит в банке, значит нужно изучать договор, рассматривать вариант реструктуризации долга. Это не про то, что вы будете меньше платить, никто на такое не пойдет, а про то, чтобы долг выплачивать дольше. И тут надо не устно решать, а все официально.
Плюс поискать варианты помощи у знакомых, друзей, родителей, хоть частично покрыть задолженность
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380368 для Ірина Василівна
Якщо чесно,то я думала про варіант поїхати закордон ,щоб заробити грошей на погашення кредиту,скажіть будь ласка ,що ви маєте на увазі допомога волонтерських груп.Чесно ,раніше мене в таких схожих ситуаціях підтримував хлопець ,зараз я навіть не знаю,потрібна така сама підтримка ,як я підтримала б людину,яка була б схожій ситуації?вислухала б,була поруч ,завжди на зв’язку …
психолог онлайн
Выезд заграницу это всегда стресс большой. Вы уверены, что у вас достаточно ресурса, чтобы ехать в другую страну? Главное, чтобы это не обернулось бОльшей проблемой. Все таки вы только утратили любимого человека. Сумма все же не настолько огромна, чтобы не было вариантов тут по месту ее найти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380415 для Валентина Михайловна
Так,начебто невелика ,так навіть я б сама могла б класти туди невеличкі суми,але якби у мене був би він один,а так їх 3,тому я дивлюсь на свої сили і можливості реалістично,це дуже тяжко таке закрити самій …
Доповнення від автора
Стільки взяти грошей в Києві ,мені не під силу,якби був би живий хлопець ,він би мені допоміг ,а так,отримала я втрату його,так ще в додачу тепер фінансову нестабільність і + ці кредитні борги
психолог онлайн
У вас 3 кредита по 30 тысяч?
А вы брали их уже, рассчитывая на МЧ? Или изначально планировали сами оплачивать? Если да, то почему сейчас не нельзя воспользоваться первоначальным планом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380419 для Валентина Михайловна
Так ,3,якщо чесно ,то ізначально в нас з хлопцем були фінансові труднощі ,потім в нього фінансові справи пішли в гору,зараз він помер ,він обіцяв допомогти з ними,зараз я навіть не знаю,що робити …
психолог онлайн
1. Юрист и обсуждение реструктуризации кредитов
2. Знакомые, родные, что-то продать возможно
3. Возможно на лето уехать и правда работать. Но вопрос, что вы умеете и есть ли здоровье
Вам больше помощь по финансам нужна у юриста, чем тут
психолог онлайн
цитата:
що ви маєте на увазі допомога волонтерських груп.
Є волонтерські організації які можуть надавати безкоштовно юридичні консультації, психологічні консультації, допомогу з якихось побутових питань для людей в кризових обставинах.
Їх можна пошукати у Вашому регіоні або онлайн.
цитата:
Якщо чесно,то я думала про варіант поїхати закордон ,щоб заробити грошей на погашення кредиту
Ви обдумуєте варіанти, і це важливий крок.
цитата:
як я підтримала б людину,яка була б схожій ситуації?вислухала б,була поруч ,завжди на зв’язку …
Можливо це та підтримка, яку Ви можете дати зараз собі — чути себе, бути уважною до себе, бути за себе.
Ситуація складна, але Ви можете обдумати варіанти, проконсультуватися з юристом, якщо є потреба то консультуватися з психологом, можливо хтось з близьких підтримуватиме чим може.
Зараз це здається для Вас дуже складним і неможливим, але не обов'язково що так буде завжди — може змінитися Ваш рівень доходу і це буде легше, може з'явитися підтримка від когось ще.
Ситуація така, яка вже є — є великий для Вас кредит, Ви втратили близьку людину і разом з тим підтримку, Вам самотужки важко з цим справлятися, — але Ви вже думаєте про варіанти, а також можете звертатися за допомогою, щоб з цим впоратися.