Невизначеність
Все своє життя я живу в непостоянності. Це стосується усього, моїх стосунків, хобі, друзів. Сьогодні я люблю людину і зустрічаюсь і хочу з нею бути, завтра уже ні. І так на протязі 8 місяців стосунків. Так було з усіма стосунками. Але цей раз я дуже покохав і хочу щоб моє почуття любові завжди було присутнє. Без холодно гаряче. Так само з друзями, Сьогодні мені на них не всеодно завтра вже всеодно і відношення міняється. Мої інтереси і хобі, я не можу до кінця зосередитися, я постійно кидаю якусь справу і потім знов починаю коли стає цікаво, і так по колу. Поможіть мені будьласка справитися з цією проблемою. Я хочу мати стабільність хочаб в стосунках з людиною яку боюсь втратити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня. В вашому віці мінливість це радше норма, ніж відхилення. Років до 25 акцент, зазвичай, більше на нових враженнях для розуміння світу, людей та себе. Але, можливо, у Вас це має дещо перебільшений рівень. Це може бути вроджена особливість. А може мати місце недосформованість вольової регуляції. А якими у Вас були батьки в дитинстві? Чи пам'ятаєте самі, може по розповідям інших, якась специфіка виховання була?
Відредаговано автором 01-04-2025 18:02:42
психолог онлайн
Доброго дня.
Відчувається, що у цій мінливості для Вас багато складнощів, і це хвилює Вас. Проте, хочеться відмітити, що цілком нормально кидати щось, коли стає нудно, а потім повертатись, часто змінювати хоббі і змінювати круг знайомств.
Але тут важливо відмітити, чому і як це у Вас відбувається. Особливо в стосунках, романтичних і дружніх, це не просто відчувати такі постійні зміни у ставленні. Можливо, саме тут це наслідок якогось Вашого досвіду чи внутрішніх переживать, яким Ви не дуже даєте звіт.
Тут треба прояснювати багато моментів, і можливо це зробити тільки в терапії. Адже тим, що відсторонює Вас від друзів і дівчат, може бути внутршній супротив, страх, інший досвід, і поки це не усвідомиться та не видозміниться - може повторюватись, вже незалежно від цінності стосунків.
психолог онлайн
Вітаю.
Те, що ви описуєте, схоже на труднощі з емоційною стабільністю та зосередженістю. Внутрішні стани швидко змінюються: сьогодні — любов, завтра — сумніви, те саме з друзями, хобі, справами. Це може бути пов’язано з підвищеною тривожністю, страхом близькості або глибинною невпевненістю.
Ваше бажання стабільності — дуже цінне і говорить про зрілість. Це вже перший крок до змін.
Що може допомогти: – Навчитись сповільнюватися й помічати, що саме відбувається з вами в моменти "відключення".
Не поспішати з висновками — дати емоціям час "влягтися".
Попрацювати з психологом, щоб зрозуміти глибинні причини такої нестабільності.
Це можна змінити — поступово, з підтримкою і без самокритики.