Сын ежедневно маструбирует
Здравствуйте. Сыну 12,5 лет. Проблема в том что он чрезмерно увлекся онанизмом. У меня такое ощущение что у него эрекция не проходит. То что он меня не стесняется это я ещё могу понять. Но он это делает и при сестре. Так как они в одной комнате и естественно она это видит. Дочке уже 14 лет. На мои доводы что этим заниматься можно только уединившись никак не реагирует. Говорит что ничего плохого не делает. Да и вообще как можно этим заниматься если у него ещё спермы нет! Как бы там не было меня это беспокоит. А если в школе начнет простите дрочить, и это кто то увидит? Там же в туалетах нет кабинок, только перегородки. Может я уделяю ему много внимания? Знаю что в его возрасте многие мальчики уже сами купаются, и вытираются. По своему вижу что как минимум спину точно не моет, голову через раз, интимная гигиена тоже поверхностная а открыть и там помыть даже не знаю когда научится. Знакомая говорит что он просто стесняется меня вот так и моется. Мне смешно так стало. Я не стала говорить что он может делать при мне не стесняясь.
Хотела как можно подробнее описать сложившуюся ситуацию для понимания происходящего.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброе утро, Ира!
цитата:
Проблема в том что он чрезмерно увлекся онанизмом. У меня такое ощущение что у него эрекция не проходит. То что он меня не стесняется это я ещё могу понять.
Попробуйте простыми словами пояснить ПРИРОДУ своего понимания - подросток мастурбирует при маме?
цитата:
он это делает и при сестре.
Кто в вашей семье впервые заметил его самоудовлетворение? Какой была реакция? С чьей подачи открытую мастурбацию сына ЛЕГАЛИЗОВАЛИ?
Как реагирует на происходящее ваш муж, отец ребенка?
цитата:
На мои доводы что этим заниматься можно только уединившись никак не реагирует. Говорит что ничего плохого не делает.
Выходит, вы бессильны что-либо изменить?
цитата:
Может я уделяю ему много внимания?
Расскажите, что имеете ввиду, говоря о чрезмерном внимании?
цитата:
Знакомая говорит что он просто стесняется меня вот так и моется.
Не совсем понятно, уточните, пжл, - мыться при вас стесняется, а заниматься онанизмом при вас, получается, нет?
цитата:
Похоже, у вашего сына напрочь отсутствует понимание и ощущение интимного пространства и всего, что с этим связано. Очевидно, у этого феномена есть своя история, связанная, естественно, с традициями и правилами семьи. Не исключего, что открытая манифестация мастурбации содержит в себе и другие мотивы, например, соблазнение вас и сестры.
К сожалению, свой ВОПРОС психологам вы не задали. А без этого невозможно понять, в чем вы заинтересованы.
Если все же ищете ответ на вопрос ЧТО ДЕЛАТЬ?, как у классика, то мой ответ такой - стоит прежде всего вам обратиться к психологу(!) Вследствие чего сможете помочь себе, что выльется после в помощь сыну.
Відредаговано автором 07-05-2025 09:57:05
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Доброго дня.
Розумію Ваші хвилювання в цій ситуації.
Звертаючись за допомогою, Ви зараз робите дуже важливий крок для піклування про себе і дітей.
Ситуація, яку Ви описуєте, може бути психотравмуючою для Вас і для Вашого сина, і для Вашої доньки.
Дуже цінно, що Ви не залишаєтеся з цим наодинці і звертаєтеся за допомогою до психологів.
Пропоную Вам розглянути кілька роз'яснень і рекомендацій, які можуть бути для Вас корисними, щоб впоратися з труднощами, що можуть виникати в цій ситуації у Вас і у Ваших дітей:
1. В підлітковому віці є природніми сплески статевих гормонів. Мастурбація для підлітка є чи не єдиним способом безпечно впоратися з сексуальним напруженням, яке виникає зокрема через фізіологічні зміни зростаючого організму.
Також надмірне сексуальне збудження може виникати на фоні загального перезбудження нервової системи, підвищеної тривожності, що також часто буває в підлітків.
2. Ви доречно зазначаєте, що мастурбація не повинна відбуватися в присутності членів родини і сторонніх людей.
І важливо, що Ви це пояснюєте дитині.
3. Інколи пояснень недостатньо і важливо знайти способи, як Ви можете встановити межі допустимого для Вашої дитини. Ви можете ще раз пояснити дитині це і проінформувати, що в разі, якщо така поведінка буде повторюватися, Ви застосуєте певні обмеження (обмеження користування гаджетами, кишенькових коштів чи інших привілеїв — підберіть, що буде працювати для Вашої дитини). Необхідно діяти послідовно і справді застосувати обмеження, про які Ви попередили, якщо ситуація повториться.
4. Крім пояснень і обмежень недопустимої поведінки, дуже важливо подбати про потреби Вашого підлітка, а саме — обов'язково створити для нього особистий простір, де він може перебувати наодинці і ніхто не буде вторгатися на його територію.
Якщо немає матеріальних можливостей для проживання дітей в різних кімнатах, можна розділити простір однієї кімнати таким чином, щоб кожна дитина мала свою територію. Для цього можна використовувати інтер'єрні перегородки для зонування, штори, тощо.
Також можна домовлятися про певний прогнозований час, в який він може самостійно перебувати вдома без присутності інших.
Знайдіть рішення, яке підійде для вашої сім'ї.
5. Підліток може мати певні проблеми, які викликають тривожність, і така поведінка може бути способом скинути напругу. Тому важливо створити безпечний простір для діалогу, де дитина буде почута і до її хвилювань віднесуться з повагою.
6. Важливо поважати інтимний простір підлітка і під час купання, гігієнічних процедур він має залишатися наодинці, немає необхідності в присутності дорослих, (якщо дитина має фізіологічні можливості та навички для догляду за собою, і немає фізичних чи психічних порушень, при яких самостійна гігієна неможлива). Якщо є труднощі з гігієною, наприклад з миттям голови, то Ви можете ще кілька разів надати інструкції, як дитина може якісно помити голову, домовитися щоб поступово він почав робити це сам. Але у Вашій присутності, якщо є необхідність в допомозі під час гігієнічних процедур, дитина такого віку обов'язково має перебувати в білизні. При цьому важливо звести Вашу допомогу до мінімуму, якщо потрібна допомога в догляді, і надалі подбати щоб з усіма гігієнічними процедурами дитина справлялась самостійно.
Що стосується інтимної гігієни дитини, Ваша присутність в цьому процесі в такому віці є непотрібною і навіть шкідливою. Підліток не має перебувати оголеним при батьках, оскільки це є порушенням інтимного простору і може шкодити психосексуальному розвитку. Якщо Ви хвилюєтесь про інтимну гігієну Вашого підлітка, Ви можете придбати для нього відповідні просвітницькі матеріали, наприклад, енциклопедію для підлітків, в якій надана інформація про те, як правильно здійснювати догляд і чому це важливо.
В нашому суспільстві є певні рамки прийнятного, що стосується сексуальної сфери. Завдання батьків — створити умови і подбати про те, щоб діти адаптувалися саме до здорових прийнятних рамок.
Якщо цього не зробити, це може призводити до психологічних травм, неприйнятних або шкідливих моделей поведінки, у зв'язку з якими дитина в майбутньому буде зазнавати суспільного осуду, і навіть може стати жертвою чи автором сексуального насильства. Тому це питання потребує уваги і обережного вирішення. Саме зараз важливе розуміння, повага до інтимного простору дітей, створення умов і безпечних здорових меж.
----
Підсумую, що у Вашій ситуації, щоб вирішити проблему, потрібно враховувати вікові особливості дитини, створити умови де в дитини буде особистий простір і поважати цей простір, створювати і дотримуватися меж допустимої поведінки.
----
Окремо хочу звернути увагу, що в цій непростій ситуації Вам може бути непросто, оскільки ця ситуація склалася не за один день, і в якісь моменти Вам могло бути складно встановлювати межі з дітьми і їх дотримуватися. Тому саме Вам в першу чергу потрібна підтримка і допомога, психологічна чи інформаційна.
Якщо виникнуть додаткові питання — звертайтесь.
Ваша ситуація непроста, але кожен В
психолог онлайн
Ваша ситуація непроста, але кожен Ваш, навіть найменший, крок до вирішення проблеми, буде важливим вкладом в благополуччя Ваших дітей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381674 для Ірина Василівна
Ирина спасибо за ответ. Есть о чем подумать. А что касается интимной гигиены и моего вмешательства в этот процесс. Связано с тем что у сына головка не открывалась и мы обратились к врачу. Были спайки. В поликлинике открыли и настойчиво рекомендовали открывать, промывать. Так же использовали спрей лидокаина. Но ему тогда было восемь лет. Сейчас же он это делает сам при мастурбации. Но в ванной не хочет там все промывать. Купила средство для интимной гигиены, объяснила что печь, щипать не будет. Вот потихоньку и стараемся учиться самостоятельности. Сама прекрасно понимаю что за один день при всем желании не донесу к нему эту информацию. Ведь это не единственная ситуация которая требует разрешения! Спасибо за Ваш ответ! Ну и в трусиках простите но как то мне не понятно как он будет мыться. В чем он в ванной комнате с этим я точно разберусь. А вот то что он без нижнего белья в кровать ложиться на это сложнее повлиять. Во сне переворачивается и утром одеяло или как летом простынь чуть ли не под кроватью. Ну сами понимаете какую картину видит дочка. Начну с простого, это минимизации моего присутствия в ванной комнате. Физических отклонений у него нет. Да и в школе с оценками все хорошо. Беспокоит что дочка не делает ему замечаний. И кстати это она мне первая сказала о его увеличении половым органом.
психолог онлайн
Дякую за уточнення.
З Вашої відповіді розумію, що Ваше хвилювання щодо інтимної гігієни може бути пов'язано саме з тим досвідом, який Ви описуєте — коли у Вашого сина були прояви фімозу і довелося ретельно стежити за гігієною та проводити спеціальні процедури. Ця ситуація могла бути для Вас стресовою.
Зрозуміло, що тепер через це Ви можете дуже хвилюватися про те, що такі проблеми зі здоров'ям можуть повторитися і тому вважаєте правильну гігієну надзвичайно важливою.
Ви зазначаєте, що в сина немає фізіологічних чи ментальних порушень, які могли б заважати йому самостійно здійснювати гігієнічні процедури.
В такому віці підліток може самостійно здійснювати гігієнічні, і в тому числі профілактичні процедури згідно з інструкцією щодо загальних рекомендацій по догляду чи при потребі за інструкцією лікаря. Достатньо надати йому інструкції та повідомити про можливі наслідки недотримання правил гігієни (що це може призвести до порушень здоров'я, тощо).
Важливе уточнення щодо вікових особливостей Вашої дитини — в даному випадку саме Ваша присутність у ванній кімнаті та безпосередня участь в гігієні хлопчика може викликати в нього почуття ніяковості і дискомфорту. Розумію наскільки для Вас важливо подбати про здоров'я Вашої дитини, але ситуація, що склалася, сигналізує про те, що в даному випадку може бути дуже важливим делегувати дитині самостійне здійснення гігієнічних процедур без Вашої участі, і дитина не має бути при Вас роздягнутою. Це важливо для проходження нормального процесу розвитку дитини та засвоєння ним здорових меж.
Власне, демонстративна мастурбація Вашого сина в цій ситуації може бути проявом протесту через ненавмисне порушення Вами його інтимних меж в цілях гігієни. Тому тут Ваше рішення мінімізувати Вашу присутність у ванній кімнаті дуже доречне.
Вам може бути непросто в цій ситуації не тривожитись про здоров'я дитини, коли Ви перестанете безпосередньо контролювати його гігієну. Тому якщо буде потрібна підтримка щоб справитися з цими переживаннями — звертайтесь.
Доповнення від автора
Мне нужно переосмыслить свое отношение к данной ситуации. И настроиться морально. Скорее всего кардинально в один день я ничего не поменяю да и травматично это будет для сына. Пообщаюсь с дочкой и надеюсь на ее поддержку. Думаю что вариант с перепланировкой ей точно понравиться. С ее стороны были возмущения почему она должна переодеваться в ванной, в то время как брат не только без трусиков спит, но и спокойно может выйти на балкон, с кучей игрушек ( там у него как бы гараж для машинок) или сходить в туалет. С улицы его конечно никто не увидит, а вот с соседнего дома вполне реально. Я боюсь даже думать о соседних балконах по сторонам. Там как на ладони. Ее возмущения мне понятны. Она девочка с характером и может тоже учудить просто с принципа. Были и такие случаи. Не хочу об этом писать это были почти единичные всплески ее протеста. Я ей несколько раз объясняла что она девочка и старше брата должна пример показывать а не повторять за ним. Мы с ней в этом плане нашли общий язык. Так что перегородка в комнате хорошая идея!!! На счёт балкона я ни разу не видела чтобы он туда в таком виде выходил. А то что там у него машинки и гараж для них то да это правда. Я не относилась к ее словам серьезно, думала может специально наговаривает. Теперь понимаю что вполне может быть.
Это сколько же мне предстоит поменять как в своей жизни так и жизни детей. Я начинаю осознавать масштабы изменений и самой немного не по себе. Но если ничего не делать то и ничего и не измениться!
Ирина Васильевна спасибо за консультацию и дай Бог Вам здоровья и терпения помогать людям.
Доповнення від автора
психолог онлайн
Будь ласка. Рада допомогти.
Ваше рішення вносити зміни поступово, а не раптово, щоб це було максимально делікатним до дітей, виглядає досить мудрим і дбайливим.
Виховання дітей це інколи дуже непростий процес, і Вам доводиться вирішувати питання, до яких, можливо, ніхто не готував, і доводиться шукати рішення і балансувати між різними потребами дітей. В таких випадках буває що не зрозуміло, як діяти. Ви справляєтесь як можете.
За протестною поведінкою дітей і підлітків часто можуть ховатися проблеми, потреби чи переживання, про які дітям складно сказати дорослим, а іноді вони можуть відчувати дискомфорт але при цьому не розпізнавати свої конкретні емоції і потреби щоб могти знайти конструктивне рішення чи проговорити це. І тут дуже важливе уважне, делікатне, розуміюче ставлення дорослих, бо діти не роблять це цілком свідомо щоб комусь зашкодити, а виражають те що хвилює так, як можуть і вміють. І саме від реакції дорослих значною мірою залежить те, як дитина пройде це етап.
Важливо, що в цій ситуації Ви не залишаєте проблему без уваги, а звертаєтесь за допомогою і шукаєте рішення.
Звертайтесь, якщо потрібно буде ще щось обговорити чи якщо знадобиться підтримка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381672 для Володимир Анатолійович
К сожалению вы не на один вопрос так и не ответили. Вы только задали вопросы и я в них чувствую упрёки!
Берите пример со своих коллег! Они реально дают хорошие советы! А вы меня даже не услышали вот и вся Ваша проблема. И я теперь в слепую не буду ждать ответов от психологов и как минимум обойду десять таких как Вы! Но найду одного и адекватного! Может у Вас был плохой день?
Доповнення від автора
Возьмите за пример ответы Ирины Васильевны Гуральчук!
Так что Уважаемый Владимир Анатольевич я за Вас спокойна у вас есть коллега у которой Вам ещё учиться и учиться.
Но я все же благодарна за Ваш ответ. Если его ответом можна назвать это скорее список вопросов.