Роздратованість, Мене роздратовують кошенята кішки
Доброго вечора, мене роздратовують кошенята кішки, вони сьогодні, по декілька разів лізли на диван де я сплю , я ж їм кажу що, ні іди до мамки а вони все одно лізуть на диван і вони мене дуже сильно роздратовують я ж потім кажу їм : так , ідіть звідси , геть. А , я ж потім вийшла на двір і кошеня знову сіло на диван де я сплю я ж , його взяла на руки і кажу так йди мамки і на мій диван де я сплю не залазьте . і , я ж подумала може я піду ляжу в іншу кімнату бо, вони лізуть на диван де я сплю а мене це , роздратовує.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Надто мало інформації, щоб дати якусь психологічну відповідь щодо кошенят, тож задам уточнюючі питання.
Як у Вас з'явилась кішка, чиє це було рішення? І ще, вона до Вас потрапила вагітною, завагітніла випадково, чи Ви розводите кошенят на продаж? З ким Ви живете, окрім кішки та її кошенят?
Тварини - це велика відповідальність, і так, вони можуть дратувати. По інтелекту вони як малі діти, до того ж без здатності до мовлення чи розуміння багатьох слів, що Ви їм кажете, і вони можуть поводити себе дуже непередбачувано. Як варіант, можна спати в сусідній з котами кімнаті і зачинятися на час, поки спите, щоб Вас ніхто не турбував. І привчати їх до лежанки для тварин замість ліжка, підкріплюючи лежання не на меблях смаколиком, поки вони не навчаться. А якщо будуть якість труднощі, звернутися до ветеринара чи зоопсихолога, бо тут на форумі людські психологи сидять.
Але щось мені підказує, що у Вас зараз загальний високий рівень стресу та виснаження, тому справа не зовсім у котах. Тому спитаю, які стресові події відбувалися у Вашому житті останнім часом? Чи відчуваєте Ви загальну роздратованість, і якщо так. то що ще може бути причиною таких емоцій?
Відредаговано автором 10-05-2025 20:34:35