невзаємна любов...
Все почалось з спілкування в інтернеті пів року спілкувались з дівчиною з мого міста спілкувались майже кожен день ... набиваввся ан зустріч але в неї то часу небуло то сьо.. почав привязуватись до неї :/ завжди жалілась шо хоче щастя немає хлопця неможе знайти ту людину і т.д. і я це напевно почав сприймати не так як треба як я зрозумів напевно зара вона шукала друга якому можна в інтернеті росказати про своє життя... в неїї появився був хлопець ну ято сприйняв нормально менше почали спілкуватись ..вони розійшлисьну ми знову почали триндіти почала казати шоя їй снюсь і т.д. ну напевно і купідон якраз тоді і завалив мені в сердце :/ як це би по дурному не звучало.. недавно ми зустрілись симпатії з її сторони не замітив ну про другу зустріч каже що зара часу немає...але продовжуєм спілкуватись.. я незнаю шо робити забити чи добиватись свого підскажіть мені неопитному хлопу якому нехватає впевненості :/
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Юрій,
перш ніж переходити до дій, непогано було б зрозуміти, чого ви насправді хочете. Адже відчувається, що почуття є до цієї дівчини. Перш ніж освідчуватися їй чи пропонувати стосунки, дайте собі відповідь на таке запитання - чи справді ви любите цю реальну людину, а не свій ідеалізований дофантазований образ (що дуже часто буває з коханням в інтернеті, та й не тільки)? Якщо ви бачите, що вона - реальна, зі своїми вадами й особливостями, зі своїм життям, то чого ви насправді хочете від цих стосунків, від їхнього розвитку? Можливо, чесні відповіді на ці запитання перед самим собою підкажуть вам шлях до вирішення своєї ситуації. Якщо ні - тоді краще до психолога. Успіхів.
консультация психолога
Здравствуй,Юра.
Похоже, что твоя девушка воспринимает тебя больше как собеседника, чем потенциального мч.
Так же возможно, что твои попытки с ней встретится слишком робкие или она боится разочаровать тебя или разочароваться сама. В прочем, если тебе нравится с ней общаться, то можно попробовать и встретится. Просто, если у тебя не получается обычным способом договорится встретится, придумай что-то нестандартное, например, что тебе предлагают два билета на её любимый концерт, в театр или кино (если согласится, то можно купить). Ты же наверно уже знаешь, что её интересует? Удачи.
психолог онлайн
Юрій, як то кажуть: "гормони пальцем не задавиш"))
Щось Ви зарано обпускаєте руки. Якщо відчуваєте, що почуття нетривалі і з часом минуться, тоді, згодна, чого і братися. А от якщо, все ж таки купідон нашкодив - то доведется використати усі свої чари.
консультация психолога
Доброго дня, Юрій!
Ну те, що Ви для своєї подруги є плакальною жилеткою -- не дивина. В інтернетному спілкуванні це поширене явище. А, як Ви розумієте, закохуються не в жилетку, а в чоловіків, які є цікавими. Це не означає, що у Вас малі шанси. Це означає, що якщо Ви справді хочете спробувати добитися взаємності, Вам потрібно змінити поведінку в стосунках. Перемістити фокус уваги у вашому спілкуванні з її проблем і зацікавлень на те, що може бути цікаве для вас обох.
І зрештою жінки люблять наполегливих і впевнених чоловіків (але не нав"язливих). Які знають, чого і кого вони хочуть, не бояться пробувати шукати взаємності, але поважають не тільки дівчину, а й себе (якщо взаємності не добиваються, то з почуттям гідності йдуть геть).
Так що успіху Вам, впевненості в собі і здорової самокритичності! Буде так, як має бути краще для Вас.