Не розумію чоловіка
Мені дуже боляче від ситуації яка склалася в моїй сімї.Так сталося що я посварилась з мамою мого чоловіка. на сварку я пішла свідомо..бо невсилах вже терпіти її ставлення до мене, чоловіка, доньки...постійні її репліки..що я не правильно щось роблю...З дитиною вона сидіти не хоче взагалі, бо каже що то наша дитина. Посидіти не може 1 годинку...тай сама не рветься на побачення з нею....Вона чоловіку рот може закрити...за 2 секунди..якщо щось не подобається їй...Ну і дуже всякого багато...я не стрималась...і коли вона знов почала..зі мною говорити своїм різким тоном...я підхопила її ж манеру спілкування...Так стався конфлікт..Ввечері вона подзвонила моїм батькам...звинуватила...мене у всіх гріх...казала..що я ображаю її сина..поганому йому готую (хоча насправді всі мої знайомі знають про мій високий рівень в кулінарії)...заставляю сина ходити за молоком дитині...і взагалі...цілими днями сиджу в інтернеті..і займаюсь такою дурницею як вишивання...(це моє хоббі....Їй на ДН подарувала власноруч вишиту картину...де мама тримає на руках дитину)Заявила батькам моїм що в неї вища освіта...(в моїх батьків нема ВО)...і своєю поведінкою я її образила...Вимагала аби вони примусили мене вибачитись пере нею..Мої батьки повелися толерантно...спокійно...сказали що вони зі мною переговорять...але до чогось мене примушувати не будуть.....
коля я ревучи звернулась до свого чоловіка....вона почав нападати на моїх батьків...і вказувати на їх недоліки....він не підтримав мене...не захистив мене....він проігнорував...Вже пройшов місяць ...від цого я сильно захворіла...Я постійно плачу...не їм...не маю вже сил....На серці боляче...Не знаю що робити з чоловіком він мене зрадив...бо я ніколи так не зробила з ним...Я б на його місці...поговорила з мамою....пояснила...що цю людину я кохаю...і її треба поважати....ну т.д.....
Що мені робити....як йому пояснити...що його позиція в цій ситуації є неправильною...
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Увы, foxy, так и есть - он вас предал. Так как не находит в себе сил сопротивляться своей матери - всё ещё находится под её влиянием. Она же - матёрый манипулятор, здорово умеющий добиваться своего любым способом: давлением, истериками, жалостью и пр. Вам стоит научиться взаимодействовать с такими личностями - скачайте книгу Литвака Михаила Ефимовича "Психологическое айкидо" (она есть на моём сайте Психологическая Помощь в разделе "Литература по психологиии" - адрес сайта на моей страничке), внимательно её изучите и попрактикуйтесь в описанных там техниках противостояния манипуляторам. Кстати, первое правило при столкновении с ними - эмоционально не заводиться, быть предельно спокойной и выдержанной. Иначе, они имеют повод и зацепиться за это, и обвинить нас, а затем и спровоцировать на необдуманные поступки.
Для мужа же можете купить книгу Анатолия Некрасова "Материнская Любовь" (предварительно тоже можете почитать её на моём сайте) и дать ему почитать. Если поймёт и сделает выводы - у вас есть надежда, если же нет - то так будет всегда. И тогда, либо терпите унижения и предательство, либо разводитесь. Третьего не дано.