Любов => дружба
Чи можна розлюбити а просто перейти якось на дружні відносини? (невзаємна любов?)хочу розлюбити людину я їй не цікавий як хлопець з якими можна робити стосунки... вона просто може писати в інтернеті як в неї добре справи як погано і чути мої коментарі ...
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Здравствуйте, Игорь!
Насколько я понимаю, Вы влюблены в девушку, которая не отвечает Вам взаимностью и Вы хотите остаться с ней друзьями?
Если Вы действительно хотите с ней дружить - попробуйте.Это возможно. Но хочу обратить Ваше внимание на то, что это эмоционально трудный переход.
психолог онлайн
Ігор, мабудь, якби був рецепт на лікування від нерозділеного кохання, то люди б не відчували б страждань, преживань і болю. А якщо все ж таки це все відчувається, значить ми люди ми живі і все що нам випадає пережити формує унікальність нашої особистості.
Так, це не просто, і можливо ви дуже страждаєте від того що ваше бажання до цієї дівчини ніколи не реалізується. можливо вам вже на стільки тяжко, що хочеться взяти і відрізати це все зі свого життя, а все ніяк не виходить. Так це не легко. Відрізати, взяти і забути не можливо. Це все необхідно пережити, переосмислити, зрозуміти. Це все нам дає можливість дорослішати, розвиватись, або просто страждати і все. Кожен вирішує сам як обернути для себе ситуацію в житті.
Те що дівчина не розділяє ваших почуттів може викликати велику образу і розпач. Ігор, вам варто не тримати все в собі, не закривати в собі свої переживання. Спробуйте описати, що вами відбувається. Яким ви себе почуваєте?
Дополнение от автора
та шо відбуваєтсья прочитавши це в мене аж сльзи вийшли :/ я нічим зара незайнятий немаю роботи неможу розібратись чого я хочу ким я хочу бути і т.д. відволікаюсь деколи різними заняттями але воно надойдає думаю про неї постоянно переписуємось пише мені шо вона нещаслива шукає щастя і т.д тіпа воно само має прийти але видно я їй не підхожу.... тупо як друг і всьо.. мене то вбиває незнаю шо робити пробував не спілкуватись але це вбиває також шо я їй як друг а я хочу стосунків(( зранку просинаюсь з думкою про неї яка тупо портить настрій... хочу бути рядом .. а логіка каже що нє невийде.. і від того робиться зле часто навіюю собі думки шо щось поміняється на краще настрій піднесенний і т.д. але як тільки щось не так чи вона напише чи я щось придумаю знов цей тупий настрій ... нічого нехочеться.. знаю це все зі сторони смішно але нічо неможу з цим зробити не сильний я духом напевно . :(
Дополнение от автора
я стараюсь робитись кращим читаю різні статі вдоскнолаюсь душевно працюю над зовнішнім виглядом але без резулььтатно :(
Дополнение от автора
я бачу плюси з цього я міняюсь і в кращу сторону на мою думку ... але...........
психолог онлайн
Ну чому ви думаєте що ваші переживання зі сторони це смішно чи ви якийсь не сильний духом? Це все нормально, природньо, але не просто переживати.
"..від того робиться зле часто навіюю собі думки шо щось поміняється на краще настрій піднесенний і т.д" Як ви думаєте само собою щось може помінятись, вистроїтись, поеращитись?
"пише мені шо вона нещаслива шукає щастя і т.д тіпа воно само має прийти" Ну щастя само собою не приходить і ніхто його не принесе це факт. Щастя - це особливе вміння людини жити в житті. Щастя починається з душі людини. Щастя в житті починається зі щастя у внутрішньому стані людини і як людина його використовує.
"я нічим зара незайнятий немаю роботи" Найкращий спосіб щоб відволіктись це - діяльність. І дуже чудово що вам немає зара чим зайнятись. Це дасть вам змогу зайнятись тим що буде приносити вам задоволення в житті. Звісно після того, коли ви зрозумієте чого вам хочеться і яким вам хочеться бути. "..неможу розібратись чого я хочу ким я хочу бути і т.д." Цей період рано чи піздно переживає кожна людина і ви не є виключенням. А не хотілось би вам, наприклад, стати таким чоловіком в якого б закохалась би не тільки та дівчина, а й багато інших?!!!
психолог онлайн
А ви не пробували мінятись для свого задоволення, я не для того щоб сподобатись комусь?!!
Дополнение от автора
Та звичайно щоб хотілось.. як кажуть щоб тебе полюбили треба полюбити себе самого але я незнаю як це любити себе я можу любити своїх оточуючих я завжди помагаю але нелюблю щоб мені помагали я вмію слухати але не можу сам росказати щось від щирості так як я зрозумів шо інтересно коли чути те що йде від щирості я це говорю щиро але якось не так.. незнаю для свого задоволення мінять ... я можу комусь так сказати що роблю це для себе а насправді мені здається це не так...
психолог онлайн
"я завжди помагаю але нелюблю щоб мені помагали я вмію слухати але не можу сам росказати щось від щирості так як я зрозумів шо інтересно коли чути те що йде від щирості я це говорю щиро але якось не так.." ви це говорите і робите по-своєму, не так як всі і в цьому ваша індивідуальність. І нормально є те що не всім це має подобатись, головним має бути те чи вам подобається таким бути.
І взагалі я вас чую щирим а не якимось не таким.
Що вам в житті доставляє задоволення? Що вам подобається робити? Коли ви себе почуваєте задоволеним?
Дополнение от автора
на рахунок цього я дуже вагаюсь відповісти .. я неможу сказати точно шо мені подобається і що мені приносить задоволення ... все потроху ..(
консультация психолога
Доброго дня, Ігор.
Можливо, тренінг особистого розвитку поможе Вам розкрите себе і виявити, що Вам подобається і що приносить задоволення.