Необґрунтовані ревнощі чоловіка
У мого чоловіка марення ревнощів. Це триває вже років 5. При цьому він був у психолога кілька разів, але це допомагало на якийсь час. Він став пити і влаштовувати скандали, потім заспокоювався і знову став адекватним. Так тривало 3 роки. Ходив до психіатра, але медикаменти приймав і запивав разом із алкоголем або переставав взагалі приймати. З початку цього року він взагалі збожеволів і вже вигадав конкретний сценарій без фактів, що я йому зрадила з його найкращим другом. Причому з такими подробицями, що просто неймовірно. Дати, час, цятки, одяг, ліжко зсунуто. Усіх моїх подруг автоматично записав у звідниці. Обмежив моє коло спілкування, наставив у квартирі камери. Майже щодня спершу намагався змусити мене зізнатися, тепер просто морально зводить. Я поїхала, але він продовжує мені писати гидоти, ніякі виправдання чи спроби сказати що нічого не було. Поширив чутки про мою уявну поведінку серед родичів і чужих людей і вони йому вірять. Цей жах не закінчується вже 6 місяців.

Відповіді психологів
Вітаю!
цитата:
Необґрунтовані ревнощі чоловіка
Співчуваю Вам. Дійсно, дуже жахливо тривалий час перебувати звинуваченою в зраді, притому безпідставно.
У нього, як Ви написали,
цитата:
марення ревнощів
, що триває 5 років.
Усі спросби вирішити проблему ні до чого не призвели-
цитата:
При цьому він був у психолога кілька разів, але це допомагало на якийсь час. Він став пити і влаштовувати скандали, потім заспокоювався і знову став адекватним. Так тривало 3 роки. Ходив до психіатра, але медикаменти приймав і запивав разом із алкоголем або переставав взагалі приймати.
Навпаки
цитата:
З початку цього року він взагалі збожеволів і вже вигадав конкретний сценарій без фактів, що я йому зрадила з його найкращим другом... Усіх моїх подруг автоматично записав у звідниці. Обмежив моє коло спілкування, наставив у квартирі камери. Майже щодня спершу намагався змусити мене зізнатися, тепер просто морально зводить
Отже, Ви були змушені поїхати, однак чоловік
цитата:
Поширив чутки про мою уявну поведінку серед родичів і чужих людей і вони йому вірять.
І тепер Ви живете в жаху цілих півроку.
Все правильно?
Наразі доречні питання до Вас. Що збираєтесь робити?
Яким чином намагаєтесь втримати душевну рівновагу?
Декілька слів про Ваші спроби виправдатись. Навіщо це робили, ящо не винні?
Мабуть ще більше питань про те, навіщо терпіли підозри та звинування у зраді цілих 5 років?
Вважаю, що якесь просування вперед можливе за умови співпраці з психологом, де є шанс розібратись із Вашим ставленням до себе, уявленнями про подружнє життя, змогою обстоювати власні особистісні межі.
Edited by author 28.06.2026 16:07
Доброго дня.
Дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Це дійсно дуже важко, бачити рідну людину в такому стані. Ви пишете, що чоловік хворіє вже 5 років, проходив лікування у психіатра та терапевта, й на деякий період йому ставало краще. Те, що він « збожеволів « півроку тому, повʼязано з відмовою від будь-якого лікування та вживання алкоголю? Чому він відмовився від лікування?
Чи ваш чоловік має супутні психотичні розлади, деменцію, органічне ураження мозку або залежність? Це важливо, бо якщо маячний розлад ізольований, можна говорити про більш- менш нормальне функціонування сімʼї ( хоча ідея вашої невірності скоріше за все буде зберігатися). Все складніше при наявності супутніх станів: алкоголізму, психотичних або неврологічних розладів. В першу чергу лікується основна хвороба.
Ніякими поясненнями, доказами чи фактами неможливо переконати людину, яка має марення ревнощів в вашій вірності. Покращити ситуацію може тільки лікування( психіатрична допомога).
При відсутності лікування, його стан скоріш за все буде погіршуватися. Й, тоді, він може нести небезпеку собі та вам.
Ви пишете, що оточення вірить в його маячню. Невже, рідні та друзі не знають вас? А чужі, ну … як їхня думка про вас впливає на ваше життя?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № № 390890 для Володимир Анатолійович Тарасенко
В зраді він мене обвинувачує півроку з другом. Як він виправдовував відмову прийому медикаментозного лікування - а я знаю що я прав , Бог мені показав, ніякі докази мені не потрібні, я знаю що ти така в все. Я не так виправдовувалась, як спробувала декілька разів достукатися до його розуму. І ще він на медикаменти сказав це все марно. Вони мені не допомагають, я тобі не вірю, не довіряю, ти Ш..