Знайшли рак: як вийти з оціпеніння, взяти себе в руки, щоб боротися?
Після операції з видалення новоотворення яєчника гістологія показала, що пухлина злоякісна і має рідкісний тип. Наступиоло якесь оціпеніння, страх паралізував. Ще й неможливість швидко забрати зразки, швидко потрапити до лікаря (а до лікарів треба їздити в інші міста, які часто обстрілюють), взагалі наче в якомусь тумані. Потрібно діяти, але внутрешній “ступор“ і всі технічні перешкоди наче паралізували. Знайомі кажуть, що треба боротися, щоб я думала про краще. Але як про те краще думати, як себе зібрати до купи?

Відповіді психологів
Добрий день,
Це звичайно серйозна і важка психологічно ситуація.
Взяти в руки скоріше за все не вийде або це буде тимчасово, тому що Вам треба цю ситуацію якось емоційно попрацювати. Обговорюйте її з тими, з ким хочеться , добре б найти спеціаліста , з яким працювати, можливо є проекти , де це не коштує дорого.
Про краще думати просто так не вийде , спочатку стає погано, жах і відчай і тільки поступово людина може прийняти ситуацію та знайти опори, надію і навіть нові сенси
Також шукайте групи чи людей , які були в такій ситуації. Сил Вам
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 391297 для Вікторія Ігорівна Слюсаренко (Верхолаз)
Дякую
Доброго дня!
цитата:
Шкода, що зі здоров'ям відбулось таке. Дуже співчуваю вам і хочу підтримати. Діагноз ще не вирок життю, тим більше, коли вам зробили операцію.
цитата:
Наступиоло якесь оціпеніння, страх паралізував.
Вважаю, що варто поставитись до свого теперішнього стану - появи страху та оціпеніння, як до ПРИРОДНОЇ і водночас ТИМЧАСОВОЇ реакції на потужний стрес(!) Упевнений - ви себе ПОСТУПОВО опануєте, а той емоційний ступор, що спричинений страхом, відійде в небуття.
цитата:
Потрібно діяти, але внутрешній “ступор“ і всі технічні перешкоди наче паралізували.
Дійсно, як діяти? Де узяти сили?
Напевно, в сенсах, що відкриті перед вами? Заради чого варто жити і перемогати хворобу? Я достеменно не знаю багатьох аспектів вашого буття - сім'ю, наявність дітей, ваші плани і мрії, що мали до недуги. Проте я переконаний, що варто не здаватись заради самої себе(!) Це головне і ключове. Ви - найвища цінність для себе на цьому світі. То ж ліпше за все сфокусуватись на цьому. І не лише... Ще на тому, що може бути в майбутньому для вас і з вами. Щоби ви реалізувались і розкрились в усіх можливих сенсах.
Отже, доводеться прийняти ВИКЛИК і діяти ВСУПЕРЕЧ обставинам. Для початку зосередитись на буденних речах - на тому, що у ваших силах. На догляді за тілом, побутових речах і загалом на всьому тому, з чого так чи інакше складались ваші будні.
Такий підхід повертає вам зв'язок із реальністю, виводячи з оціпеніння.
Неодмінно треба звертатись по допомогу і підтримку. Чи є такі люди поруч? Хто, зокрема, може посприяти вам у поїздках до лікарів?
Усе разом і буде способом
цитата:
себе зібрати до купи?
цитата:
Але як про те краще думати
Згадайте про свою силу, яку виявляли раніше. Про свої перемоги і свої чесноти, про все те, що варто цінувати...
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 391299 для Володимир Анатолійович Тарасенко
Дякую. Так були мрії про свій дім у маленькому місті і сад з квітами. Дітей не має. Операція була тільки перша і не радикальна, отже попереду ще радикальна. І хімія і все інше. В мене вже похила мати, яка мене підтримує, але в неї вже немає стільки сил і запалу, щоб штовхати мене вперед. І я відчуваю перед нею провину за цю ситуацію. Дякую за Вашу підтримку. Шукатиму сили за Вашими порадами.