як пояснити мій вчинок
Доброго дня, благаю допоможіть пояснити моєму чоловікові про ситуацію з мого минулого. Раніше я була знайома з одним чоловіком, ми спілкувалися часто(на протязі року) але в нас жодного разу не було ніякої розмови про секс чи інтимні відносини. Я сприймала його як доброго знайомого. Одного дня він був в мене дома і була з нами подружка ми дивилися по комп’ютеру фільми і він запитав з посмішкою про те чи я маю інші фільми і я зрозуміла про які він говорить. Я сказала що маю,я не хотіла включати їх,але чомусь показала де вони знаходяться в комп’ютері. Він включив їх на трошки,а ми з подружкою не дивилися а обернули голову і говорили. Потім її треба було піти а він залишився і я нічого йому не сказала. Коли я зайшла в кімнату то побачила що він дуже уважно дивиться на мене і зрозуміла що це не просто так. Він ще трошки посидів,бо я дописувала йому диск,ми не говорили,потім він зібрався йти а в коридорі почав мене цілувати і все закінчилося тим що ми переспали,все проходило без слів. Потім ми ще декілька разів переспали з ним але це був тільки секс після якого він збирався і йшов. Допоможіть будь ласка пояснити чому я так поступила. Мій чоловік доказує що я того любила, а я не думала ні про яку любов і до того моменту ніколи не думала що такого хочу від нього. Допоможіть будь ласка як йому пояснити,як зберегти стосунки з коханою людиною. Дуже дякую
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
н. Вы удовлетворены сексом с мужем? Может вам стоит поговорить на эту тему?
Дополнение от автора
так я задоволена сексом з чоловіком.то що я описала було ше до чоловіка.Просто він хоче знати про все моє життя правду і невірить в те що я її розказала.він вважає що я того любила а йому нехочу про це казати
Дополнение от автора
допоможіть мені благаю,я вже немаю сили пояснувати йому.він каже що неможе зрозуміти як можна віддатися перший раз людині без слів маючи до нього раніше тільки дружні почуття.я вже неможу терпіти цих сварок і без нього я просто помираю
консультация психолога
Зрозуміло. По-перше, ви були самотньою і він міг запросто скористатися вашим становищем. По-друге, важливо життя і стосунки зараз, а не в минулому.
Не виправдовуйтесь і не показуйте, що це ваша вина. Це ваш досвід і для чогось він був потрібний.
Дополнение от автора
дуже Вам дякую за пораду.я не знаю як жити,я неможу без нього а він дуже категорично настроєний проти мене
консультация психолога
То скажіть йому - почуття напевно були, але ви ще не розбиралися тоді любите чи ні. І що він, ваш чоловік, навчив вас кохати. Думаю, йому сподобається.

психолог онлайн
То есть ваш муж не верит в то, что секс - это не только часть любовных отношений, но в большей степени - реализация инстинкта и эмоций?
То есть ему необхходимо экспертное мнение специалиста в области сексологии?
Но почему вы при том, что вы не виноваты, вот так легко заняли позицию оправдания?
Что хочет ваш муж - обвинить вас в чем-то? в чем - пусть скажет, какие у него есть сейчас доводы?
А каков он был до вашей встречи? С девушками не целовался? Не обнимался? Сексом не занимался? Или любил, но без секса?
Зачем ему необходимо, чтобы вы оправдывались?