Пунктик
Доброго дня!
В мене є великий “пунктик”: я не витримую коли мені кажуть ,що я хвилююся або чогось боюся. Навіть коли кажуть “не переживай ти так!” , “ти що,хвилюєшся?”, “чого ти така перестрашена?” чи щось таке — то все, мене виключає, настрій зіпсутий на кілька днів, відчуття дуже неприємні. Як кнопка. Справа в тім,що я завжди легко червоніла чи блідніла навіть тоді,коли сильно не переживала, але мені часто про то говорили і я злилась “як, я ж не хвилююсь ,ну з чого то взяли??”, і в результаті з часом я ДІСНО стала багато за що переживати більше,ніж раніше,а коли старалась виглядати впевненою,то засильно на тім зациклювалась. Може бути все добре, але варто комусь таке сказати... все.Я реально починаю хвилюватись. Починаю думати,що ВСІ звертають на то увагу. Ну тепер коли я про то написала і подивилась збоку мені стало смішно,тим більше що меншою я навіть плакала через то,робила собі всесвітню катастрофу...)
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрый день, student2011.
В наступний раз можна сказати, що Ви зосереджені і настроєні на роботу. Також можливо є сенс попрацювати над мімікою. Тому що Ви можете бути внутрішньо спокійна, а на лиці може бути такий вираз ніби Ви хвилюєтесь.
Мені дуже цікаво, а чому саме Вам стало смішно? Таке враження, що перечитавши листа Ви змогли прийняти якесь рішення. Яке рішення Ви прийняли після того як перечитали свого листа?
З повагою.
Дополнение от автора
Ні,я не прийняла ніякого рішення, просто стало трохи смішно від того що я так сильно реагую на такі слова. Але все одно від того реакція сильно не змінилася.
психолог онлайн
Можливо Вам неприємно те, що люди розуміли про Вас такі речі, які Ви не хотіли виносити на привселюдний обсуд. Ви ніби гола поставали перед ними. І через те у Вас псувався настрій на декілька днів. Вони ніби вдираються на Вашу особисту тереторію, куди Ви нікого не хочете пускати.
психолог онлайн
Здравствуйте, student2011
Вы можете попробовать простое действие. Когда в след раз что-то подобное начнется - просто согласитесь с высказыванием.
1. Да. Я покраснела, (побледнела - просто назовите ту реакцию тела, которая видна) - да, задрожала рука.
2. Я чувствую волнение. (или назовите другое чувство или эмоцию, которую чувствуете), страх, опасение, тревогу, радость, стыд, вину, испуг, радость, предвкушение, грусть...
Эти простые слова сэкономят вашу энергию, которую вы привычно тратите на то, чтобы скрыть от всех и от себя то, что происходит.
И позволяют быстрее справиться, прожить это состояние. Обратите внимание, например - когда хочется поправить прическу - чем сильнее сопротивляешься - тем больше хочется. А если быстро согласиться с этим:
да, я хочу поправить прическу. И поправить ее - становится легче. И внимание уже можно переключить на более важную задачу.