Чи нормально це для мого віку
Добрий день! Раніше я вже зверталась з проблемою, що мама не сприймає, коли мій хлопець вдома. Але зараз трішки інша ситуації, мені 17 і мій хлопець, коли мама на роботі лишається в мене на ніч. Йде він з самого ранку, щоб мама не дізналась, бо знаю, що її реакція буде жахливою. Але вона дізналась, сказала коротко, що я получу і розмова на мене ще чекає. Я дуже нервую і здається, що я знову поступаю дуже погано і в таких випадках, навіть відносин не хочеться. Коли я казала мамі, що хочу з'їхатись з хлопцем, вона сміялась і категорично була проти, бо я ще маленька. Мама думає, що я нічого не зможу самостійно, але зі своїм хлопцем я відчуваю себе надто комфортно і знаю, що ці відносини не просто на день-два. Зараз мене мучить совість, але я хочу почути адекватну відповідь, бо сама собі на відповідь чи нормально я поступаю відповісти не можу
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Nnnnnn, доброго часу доби!
Дуже делікатна ситуація )
цитата:
мені 17 і мій хлопець, коли мама на роботі лишається в мене на ніч
Скільки років хлопцю?
цитата:
Мама думає, що я нічого не зможу самостійно, але зі своїм хлопцем я відчуваю себе надто комфортно і знаю, що ці відносини не просто на день-два
Просте доросле питання: хто оплачує весь цей бенкет?
На які кошти Ви плануєте жити у хлопця? Якщо плануєте навчання - хто його буде оплачувати?
Взагалі фінансові питання як особисто Ви вирішуєте, за що розплачуєтесь особистими коштами? - Ці всі питання фундаментальні в переході на самостійні рейки. А якщо бути більш точним - то саме Ваша фінансова незалежність і є рейками самостійності.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 327871 для Наталия Павловна Венглинская
Хлопцю 19, він працює, на його заробітню плату ми вільно могли б жити (ми рахували). В мене поки з навчанням не ясно, тому що була досить неприємна ситуація зі вступом. Зараз мама звинувачує мене, каже, що я ще дитина і такого вона не одобрює. Каже, що мені все рівно на навчання, хоча я всі свої зусилля туди вклала, щоб поступити. Зараз від мене нічого не залежить, а мій хлопець мене підтримує, як може, і тільки з ним я спокійна і можу відволіктись, бо так руки б опустились. Попри це, я спортсменка і займаюсь кікбоксингом, я не п'ю, не курю, всю себе віддаю спорту, планую ходити на 3 різних види. Але мамі на це все рівно, вона думає, що в мене в голові один хлопець. Хоча я з нею не раз про це говорила і пояснювала, що я так само, як і вона хочу поступити, бо інакше, я б опустила руки і не хотіла б їхати вчитись у інше місто
психолог онлайн
Добрый день!
Вы должны понимать, что пока Вы несовершеннолетняя, то ответственность за Вас несет Ваша мама и консультирование возможно только с ее разрешения по закону. Вам стоит об этом поговорить со своими родителями
психолог онлайн
цитата:
Хлопцю 19, він працює, на його заробітню плату ми вільно могли б жити
а дочого тут фінанси хлопця? Ви ж кажете, що можете бути самостійною - то аргументуйте. Поки що Ви розказали про самостійність хлопця. Тож мама поки що абсолютно права, вважаючи Вас маленькою дівчинкою, У Вас немає ознак дорослості,відповідальності, Ви поводитесь як дитина, за яку мусить хтось платити, відповідати, і якщо щось піде не за планом - взяти на себе відповідальність розгрібати насідки. Чи не так?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 327904 для Наталия Павловна Венглинская
А при чому тут фінанси? Навіть, якщо так і вийде, що я завагітнію, я впевнена, що хлопець буде поруч і фінансово гірше не буде, в мене є план, якщо не складеться із інститутом. Як ночівля хлопця з цим пов'язана? При тому ж, що ми ночували вже разом на дачі, і не один раз, мама спокійно реагувала, а як вдома, то це погано. Вона завжди думає, що ми займаємося сексом. Де б ми не були, і щоб не робили: ми пішли гуляти, вона подзвонила занадто тихо, значить хлопець знімає готель. Він кожного місяця дарує квіти, значить за те, що я дала і т.д. Хоча в більшості випадків ми просто дуріємо.
психолог онлайн
цитата:
А при чому тут фінанси?
Вопрос 100% дитини. А як без фінансів Ви плануєте самостійність? Чи жити за чужий рахунок - це на Ваш погляд і є самостійність?
Питання не в тому, як веде себе мама. А в тому - наскільки Ви доросла для дорослих стосунків. Начебто Ви про це запитували:
цитата:
Чи нормально це для мого віку
Для 17-річного підлітка така поведінка яе Ви описали, таке відношення як Ви описуєте далі- абсолютно нормальна. Але це підліткова поведінка, а не поведінка дорослої самостійної людини.
психолог онлайн
цитата:
категорично була проти, бо я ще маленька
Пока Вам не исполнилось 18 лет, мама несет за Вас ответственность.
И поэтому пока имеет полное право принимать за Вас решения.
Но если Вы не станете самостоятельной и материально независимой, в дальнейшем решения за Вас начнут принимать уже и другие люди, в частности - Ваш парень.